Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen blokannut vain venäjämielisen K-naisen nron.
Kaisa? Katjuska?
Nadia
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Meinaatko joskus nukkua kaivattusi vieressä?
No, jos multa kysytään niin joo, mutta enhän mä voi sitä yksin päättää. Ajatus siitä pitää silti mut lämpimänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen blokannut vain venäjämielisen K-naisen nron.
Kaisa? Katjuska?
Kalinka
Nadia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä naiset oikeasti haluavat miehiltä sängyssä: puhtaus eli lakanat, tyynyliina ja mies puhtaat. Raikas ilma ja tuoksu. Mies on ollut hyväntuulinen, on syöty hyvin. Mies hieroo ensin kivistäviä hartioita ja jalkapohjia. Käytössä mahdollisesti hierontaöljy. Sivupöydällä on suklaata ja vaikka mansikoita tai pensasmustikoita, ja pieni lasi hyvää alkoholijuomaa sekä vettä. Öljyiset kädet vaeltelevat pitkin kehoa.
ja no niin tähän päättyi tämä iltatarina tänäänMinä kyllä odotan mieheltä panemista enkä mitään mansikoita, mustikoita, ja suklaata ja jalkahierontaa. Mitä panemista se on.
Sama
Aika nopeesti himo laantuis kun mies alkais vetelee jotain marjoja ja jalkarasvojaa esiin esiin 🙊
Nytkun sä sen noin ilmaisit, niin tajuun pointin 😂
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Meinaatko joskus nukkua kaivattusi vieressä?
Meinaan. Teen sen väkisin. Murtaudun torppaansa ja odotan sängyssään vaikka hän on estänyt minut. Ja ennenkuin eräs freenikko tulee huutaa et tämä on rikos niin huomio tämä oli vitsi.
Kyl meit vaa on eri aisteilla erotisoivia, vaikka aika ehkä suosii suoraa toimintaa ja panemista. Viisas tietää milloin panna ja milloin vietellä kaikki aistit ja nauttia pitkän kaavan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä naiset oikeasti haluavat miehiltä sängyssä: puhtaus eli lakanat, tyynyliina ja mies puhtaat. Raikas ilma ja tuoksu. Mies on ollut hyväntuulinen, on syöty hyvin. Mies hieroo ensin kivistäviä hartioita ja jalkapohjia. Käytössä mahdollisesti hierontaöljy. Sivupöydällä on suklaata ja vaikka mansikoita tai pensasmustikoita, ja pieni lasi hyvää alkoholijuomaa sekä vettä. Öljyiset kädet vaeltelevat pitkin kehoa.
ja no niin tähän päättyi tämä iltatarina tänäänMinä kyllä odotan mieheltä panemista enkä mitään mansikoita, mustikoita, ja suklaata ja jalkahierontaa. Mitä panemista se on.
Sama
Aika nopeesti himo laantuis kun mies alkais vetelee jotain marjoja ja jalkarasvojaa esiin esiin 🙊
Niin siis mun tyttöjen hemmotteluiltaan kuuluu noi asiat. Käy kyllä myös jos mies tekee mut jos itse on kiimanen niin vähän tulee ihmeteltyä et mistä nyt tuulee
Ei puhuta panemisesta, alkaa masentaa, kun on menettänyt sen kenen kans on ollut elämänsä parasta
Vierailija kirjoitti:
Kyl meit vaa on eri aisteilla erotisoivia, vaikka aika ehkä suosii suoraa toimintaa ja panemista. Viisas tietää milloin panna ja milloin vietellä kaikki aistit ja nauttia pitkän kaavan mukaan.
Ja yhdessä nukkuminenkin ois ihanaa. Pääsisi kietoutumaan toiseen ja vois halitella, silitellä ja pusutella, kunnes uni tulee.
Höpönassu saisi tulla mun peiton alle.
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuta panemisesta, alkaa masentaa, kun on menettänyt sen kenen kans on ollut elämänsä parasta
Voihan niitä parempia vielä tulla? Vai oletko sitoutunut loppuelämäksi?
Vierailija kirjoitti:
Höpönassu saisi tulla mun peiton alle.
Mä odotan hömelöä. -sivusta
En tunne ketään Nadiaa. Jos sanon, että olen blokannut K-naisen, niin silloin tyhmemmänkin pitäisi tajuta, että etunimensä alkaa K-kirjaimella.
Mikä känniääliöiden ketju tästä on yhtäkkiä tullut. Juhannus on vasta viikon päästä ja nyt jo putki päällä joillakin. Alkoholisteja.
Vierailija kirjoitti:
Pidä itsestäsi huolta.
Kenestä huolta?
Vierailija kirjoitti:
Pidä itsestäsi huolta.
Anna syy pitää, en jaksa olla itseriittoinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten oot menettänyt jos oli parasta seksiä? Eiköhän mies halua sitä lisää.
Joo sitten kun päästään vauhtiin mitä mustikoita enää muisteta! T. Ap