Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
5721/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä naiset oikeasti haluavat miehiltä sängyssä: puhtaus eli lakanat, tyynyliina ja mies puhtaat. Raikas ilma ja tuoksu. Mies on ollut hyväntuulinen, on syöty hyvin. Mies hieroo ensin kivistäviä hartioita ja jalkapohjia. Käytössä mahdollisesti hierontaöljy. Sivupöydällä on suklaata ja vaikka mansikoita tai pensasmustikoita, ja pieni lasi hyvää alkoholijuomaa sekä vettä. Öljyiset kädet vaeltelevat pitkin kehoa. 

ja no niin tähän päättyi tämä iltatarina tänään

Minä kyllä odotan mieheltä panemista enkä mitään mansikoita, mustikoita, ja suklaata ja jalkahierontaa. Mitä panemista se on.

Sama 

Mä mietin, miks toi tarina sai niin paljon alapeukkuja. Ehtiihän siinä vielä panna vaikka hierontaa olisikin ens

Joo sitten kun päästään vauhtiin mitä mustikoita enää muisteta!  T. Ap

Vierailija
5722/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen blokannut vain venäjämielisen K-naisen nron.

Kaisa? Katjuska? 

Nadia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5723/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Meinaatko joskus nukkua kaivattusi vieressä?

No, jos multa kysytään niin joo, mutta enhän mä voi sitä yksin päättää. Ajatus siitä pitää silti mut lämpimänä.

Vierailija
5724/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen blokannut vain venäjämielisen K-naisen nron.

Kaisa? Katjuska? 

Kalinka 

Nadia

Vierailija
5725/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä naiset oikeasti haluavat miehiltä sängyssä: puhtaus eli lakanat, tyynyliina ja mies puhtaat. Raikas ilma ja tuoksu. Mies on ollut hyväntuulinen, on syöty hyvin. Mies hieroo ensin kivistäviä hartioita ja jalkapohjia. Käytössä mahdollisesti hierontaöljy. Sivupöydällä on suklaata ja vaikka mansikoita tai pensasmustikoita, ja pieni lasi hyvää alkoholijuomaa sekä vettä. Öljyiset kädet vaeltelevat pitkin kehoa. 

Minä kyllä odotan mieheltä panemista enkä mitään mansikoita, mustikoita, ja suklaata ja jalkahierontaa. Mitä panemista se on.

Sama 

Aika nopeesti himo laantuis kun mies alkais vetelee jotain marjoja ja jalkarasvojaa esiin esiin 🙊

Nytkun sä sen noin ilmaisit, niin tajuun pointin 😂

Vierailija
5726/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Meinaatko joskus nukkua kaivattusi vieressä?

Meinaan. Teen sen väkisin. Murtaudun torppaansa ja odotan sängyssään vaikka hän on estänyt minut. Ja ennenkuin eräs freenikko tulee huutaa et tämä on rikos niin huomio tämä oli vitsi.

Vierailija
5727/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl meit vaa on eri aisteilla erotisoivia, vaikka aika ehkä suosii suoraa toimintaa ja panemista. Viisas tietää milloin panna ja milloin vietellä kaikki aistit ja nauttia pitkän kaavan mukaan. 

Vierailija
5728/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama 

Aika nopeesti himo laantuis kun mies alkais vetelee jotain marjoja ja jalkarasvojaa esiin esiin 🙊

Niin siis mun tyttöjen hemmotteluiltaan kuuluu noi asiat. Käy kyllä myös jos mies tekee mut jos itse on kiimanen niin vähän tulee ihmeteltyä et mistä nyt tuulee 

Vierailija
5729/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhuta panemisesta, alkaa masentaa, kun on menettänyt sen kenen kans on ollut elämänsä parasta 

Vierailija
5730/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl meit vaa on eri aisteilla erotisoivia, vaikka aika ehkä suosii suoraa toimintaa ja panemista. Viisas tietää milloin panna ja milloin vietellä kaikki aistit ja nauttia pitkän kaavan mukaan. 

Ja yhdessä nukkuminenkin ois ihanaa. Pääsisi kietoutumaan toiseen ja vois halitella, silitellä ja pusutella, kunnes uni tulee.

Vierailija
5731/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönassu saisi tulla mun peiton alle. 

Vierailija
5732/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä itsestäsi huolta.

Vierailija
5733/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei puhuta panemisesta, alkaa masentaa, kun on menettänyt sen kenen kans on ollut elämänsä parasta 

Voihan niitä parempia vielä tulla? Vai oletko sitoutunut loppuelämäksi?

Vierailija
5734/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpönassu saisi tulla mun peiton alle. 

Mä odotan hömelöä. -sivusta

Vierailija
5735/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään Nadiaa. Jos sanon, että olen blokannut K-naisen, niin silloin tyhmemmänkin pitäisi tajuta, että etunimensä alkaa K-kirjaimella. 

Vierailija
5736/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä känniääliöiden ketju tästä on yhtäkkiä tullut. Juhannus on vasta viikon päästä ja nyt jo putki päällä joillakin. Alkoholisteja. 

Vierailija
5737/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä itsestäsi huolta.

Kenestä huolta?

Vierailija
5738/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä itsestäsi huolta.

Anna syy pitää, en jaksa olla itseriittoinen.

Vierailija
5739/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ollapa höpönassu

Vierailija
5740/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten oot menettänyt jos oli parasta seksiä? Eiköhän mies halua sitä lisää.

Ketju on lukittu.