Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan et lähetä viestejä tai ota yhteyttä.
Onko se toivottua?
Miksei olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se toivottua?
Miksei olisi?
Siksei. Eri
Vierailija kirjoitti:
Joko kaivattu on poistanut numeroni ja ollut näin saamatta viestejäni sen jälkeen tai sitten hän ei todellakaan halua olla enää tekemisissä viimeisen yhteydenottonsa jälkeen. Taitaa kyse olla viimeisestä, en ala enää sitten viestittelemään.
Joko kaivattu on poistanut numeroni ja ollut näin saamatta viestejäni sen jälkeen tai sitten hän ei todellakaan halua olla enää tekemisissä viimeisen yhteydenottonsa jälkeen. Taitaa kyse olla viimeisestä, en ala enää sitten viestittelemään.
Hitto nukahdin ja jäin kaikesta hauskasta paitsi kuten tästä 🤣 ratkiriemukasta
Absolutisti linjoilla, paetkaa henkenne edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, metsä ei vastannut. Vastasin itse metsälle kysymyksellä: siksikö olet aina kännissä? Oli leikkimielistä piikittelyä, eikä ollut teille, sillä en kirjoita tuolle heikkohermoiselle absolutistille enkä muillekaan mielensäpahoittajille.
Taisit oman mieles pahoittaa nyt.
Kuin? Välillä käyn vilkaisemassa ja aina joku jaksaa jatkaa tätä. Onkohan teillä kaikki ok, olen vähän huolissani. Minulla ei ole missään vaiheessa harmittanut tuon alkuperäisen absolutistin räyhäämiset, kunhan olen vastaillut. Hauskaa lauantaita vaan sinnekin.
Jankjank. Mielensäpahoittaja olet.
Olet tainnut vetäistä
Hitto nukahdin ja tämäkin meni ohi. terv se jota nyt sanotaan absolutistiksi. Ihanaa että joku on jankannut jotakin. Kerrankin tuo jankkaus näyttää hauskalta 🤣
Jaahas ei kun huonosti nukkumaan. Näen varmaan huonosti nukkuessa painajaista, jossa kaivattu on seonnut ja postaa sekopäisenä vauva palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, metsä ei vastannut. Vastasin itse metsälle kysymyksellä: siksikö olet aina kännissä? Oli leikkimielistä piikittelyä, eikä ollut teille, sillä en kirjoita tuolle heikkohermoiselle absolutistille enkä muillekaan mielensäpahoittajille.
Taisit oman mieles pahoittaa nyt.
Kuin? Välillä käyn vilkaisemassa ja aina joku jaksaa jatkaa tätä. Onkohan teillä kaikki ok, olen vähän huolissani. Minulla ei ole missään vaiheessa harmittanut tuon alkuperäisen absolutistin räyhäämiset, kunhan olen vastaillut. Hauskaa lauantaita vaan sinnekin.
Jankjank. Mielensäpahoittaja ole
Hitto nukahdin ja tämäkin meni ohi. terv se jota nyt sanotaan absolutistiksi. Ihanaa että joku on jankannut jotakin. Kerrankin tuo jankkaus näyttää hauskalta 🤣
Itekin kävin näkemässä paria kaveria tässä välissä, istuttiin pari tuntia puistossa vaihtamassa kuulumisia kauppaskumpan äärellä. Tosiaan ollu aika elämätön meno täällä sillä välin 😅
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💕
?
Se on vaan sellanen, lähetän rakkautta ja "täällä mä oon"..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💕
💕
Rakastan ja ikävöin sua kulta.
Mäkin sua, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Raato lähettää terveisii kaivatulleen
Voitko lähettää ne irl. Muistatko sun sanoit et oot mun.
Vierailija kirjoitti:
Tänään otin auringosta kaiken ilon irti, mutta ehdin silti laittaa yhdet viestit sekä aamulla että päivällä. Koko päivän oon ollut liikenteessä ja nyt taas kaivoin puhelimen esiin, ihan vain että voi kirjoittaa sulle jotain pientä. (nn ja sivusta)
Tätä naiset oikeasti haluavat miehiltä sängyssä: puhtaus eli lakanat, tyynyliina ja mies puhtaat. Raikas ilma ja tuoksu. Mies on ollut hyväntuulinen, on syöty hyvin. Mies hieroo ensin kivistäviä hartioita ja jalkapohjia. Käytössä mahdollisesti hierontaöljy. Sivupöydällä on suklaata ja vaikka mansikoita tai pensasmustikoita, ja pieni lasi hyvää alkoholijuomaa sekä vettä. Öljyiset kädet vaeltelevat pitkin kehoa.
ja no niin tähän päättyi tämä iltatarina tänään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raato lähettää terveisii kaivatulleen
Voitko lähettää ne irl. Muistatko sun sanoit et oot mun.
Se on mun. Terv. Haaska
Onnellisuus on tavoittamattomissa.
Taistelen vaan edelleen sitä vastaan että päästän susta irti. Mut päästettävä se on, oon siitä ihan v tun surullinen. Oon odottanut et sä heräisit. Mut pakko päästää irti, pakko. Mut kerroin sulle miten silloin kerran en odottanut paria viikkoa ja kaduin sitä myöhemmin. Joten mä odotan. Sun vuoksi mä odotan kolme.
Vierailija kirjoitti:
Taistelen vaan edelleen sitä vastaan että päästän susta irti. Mut päästettävä se on, oon siitä ihan v tun surullinen. Oon odottanut et sä heräisit. Mut pakko päästää irti, pakko. Mut kerroin sulle miten silloin kerran en odottanut paria viikkoa ja kaduin sitä myöhemmin. Joten mä odotan. Sun vuoksi mä odotan kolme.
Aika pieni aika odottaa. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Onnellisuus on tavoittamattomissa.
Miksi? Etkös sinä aikaisemmin ollut onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pieni aika odottaa. -sivu
Niin no, elämä on