Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
5701/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä naiset oikeasti haluavat miehiltä sängyssä: puhtaus eli lakanat, tyynyliina ja mies puhtaat. Raikas ilma ja tuoksu. Mies on ollut hyväntuulinen, on syöty hyvin. Mies hieroo ensin kivistäviä hartioita ja jalkapohjia. Käytössä mahdollisesti hierontaöljy. Sivupöydällä on suklaata ja vaikka mansikoita tai pensasmustikoita, ja pieni lasi hyvää alkoholijuomaa sekä vettä. Öljyiset kädet vaeltelevat pitkin kehoa. 

ja no niin tähän päättyi tämä iltatarina tänään

Minä kyllä odotan mieheltä panemista enkä mitään mansikoita, mustikoita, ja suklaata ja jalkahierontaa. Mitä panemista se on.

Vierailija
5702/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan sen syytä, että bookbeatista loppu tunnit, siel mä mieluummin oon. Terveisiä kaivatulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5703/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikävä sua <3

Mitä ajattelit tehdä asialle?

Vierailija
5704/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäillan onni. Mitään muuta en tarvitsisi kuin sinut. 

Vierailija
5705/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollu kyllä saakelin vaikee meidän taival, ei ihme, että siirty mielikuvitusmaailmoihin jo aikoja sitten. Haaveilun ja kaipailun maailmoihin. Sieltä ei kovin helpolla siirrytä irl maailmaan, tarttis olla tähdet, aurinkokunnat, naapurin kahvikuppi ja läheisimmän pöllön pään asento kohdillaan, että se mitä kumpikin kait jollain tavalla toivoo, toteutuisi. T. Jo jonkin aikaa huonosti nukkunut

Jos pöllö vähänkin vinkkais, mä tietäisin mihin suuntaan kulkea.

Vierailija
5706/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup

Meinaatko joskus nukkua kaivattusi vieressä?

Vierailija
5707/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollu kyllä saakelin vaikee meidän taival, ei ihme, että siirty mielikuvitusmaailmoihin jo aikoja sitten. Haaveilun ja kaipailun maailmoihin. Sieltä ei kovin helpolla siirrytä irl maailmaan, tarttis olla tähdet, aurinkokunnat, naapurin kahvikuppi ja läheisimmän pöllön pään asento kohdillaan, että se mitä kumpikin kait jollain tavalla toivoo, toteutuisi. T. Jo jonkin aikaa huonosti nukkunut

😍😍

Vierailija
5708/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai pöllönsilmä?

Vierailija
5709/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Siihen pyritään, joka ilta tarkistan löytyisikö peittoni alta ihana yllätys.

Vierailija
5710/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Oon vähän torkkunutkin muun himmailun lomassa. Juu, olis kyllä kiva.

Vierailija
5711/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä naiset oikeasti haluavat miehiltä sängyssä: puhtaus eli lakanat, tyynyliina ja mies puhtaat. Raikas ilma ja tuoksu. Mies on ollut hyväntuulinen, on syöty hyvin. Mies hieroo ensin kivistäviä hartioita ja jalkapohjia. Käytössä mahdollisesti hierontaöljy. Sivupöydällä on suklaata ja vaikka mansikoita tai pensasmustikoita, ja pieni lasi hyvää alkoholijuomaa sekä vettä. Öljyiset kädet vaeltelevat pitkin kehoa. 

Minä kyllä odotan mieheltä panemista enkä mitään mansikoita, mustikoita, ja suklaata ja jalkahierontaa. Mitä panemista se on.

Sama 

Vierailija
5712/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

* hommailun, ei himmailun.

Vierailija
5713/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viimeiset kuvitelmat. Imisit varpaita, pusuttelisit ja nuolisin taipeita ja reisien sisäpintaa. Ja siirtyisit kiusoittelemaan yhä ylemmäs vatsan yli lähelle rintoja niin että toivoisin huulien edes hipaisevan niitä muusta puhumattakaan. oi joi hyvää yötä

Vierailija
5714/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama 

Mä mietin, miks toi tarina sai niin paljon alapeukkuja. Ehtiihän siinä vielä panna vaikka hierontaa olisikin ensin. Ja puhtailla lakanoilla nukkuminen on ihanaa. Toisaalta, jos oikeen alkais roiskimaan, niin ne lakanat kannattais vaihtaa vasta panemisen jälkeen. 😊

Vierailija
5715/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Kaunotar & Hirviö -asetelma. Todennäköisesti en.

Vierailija
5716/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Aarteeni. Taas iltasella mietin ja haluan sinua. Ikuista. Öitä. Ikävä sinua, ihana. 

Vierailija
5717/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Kaunotar & Hirviö -asetelma. Todennäköisesti en.

Niin meilläkin. Mut silti täällä odotellaan kaunotarta! 😍

Vierailija
5718/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan et lähetä viestejä tai ota yhteyttä. 

Onko se toivottua?

Miksei olisi?

Ei ole ollut ennen 

Vierailija
5719/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama 

Aika nopeesti himo laantuis kun mies alkais vetelee jotain marjoja ja jalkarasvojaa esiin esiin 🙊

Vierailija
5720/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen blokannut vain venäjämielisen K-naisen nron.

Nadia

Ketju on lukittu.