Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Tää on ihan sen syytä, että bookbeatista loppu tunnit, siel mä mieluummin oon. Terveisiä kaivatulle
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sua <3
Mitä ajattelit tehdä asialle?
Kesäillan onni. Mitään muuta en tarvitsisi kuin sinut.
Vierailija kirjoitti:
On ollu kyllä saakelin vaikee meidän taival, ei ihme, että siirty mielikuvitusmaailmoihin jo aikoja sitten. Haaveilun ja kaipailun maailmoihin. Sieltä ei kovin helpolla siirrytä irl maailmaan, tarttis olla tähdet, aurinkokunnat, naapurin kahvikuppi ja läheisimmän pöllön pään asento kohdillaan, että se mitä kumpikin kait jollain tavalla toivoo, toteutuisi. T. Jo jonkin aikaa huonosti nukkunut
Jos pöllö vähänkin vinkkais, mä tietäisin mihin suuntaan kulkea.
Gallup
Meinaatko joskus nukkua kaivattusi vieressä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollu kyllä saakelin vaikee meidän taival, ei ihme, että siirty mielikuvitusmaailmoihin jo aikoja sitten. Haaveilun ja kaipailun maailmoihin. Sieltä ei kovin helpolla siirrytä irl maailmaan, tarttis olla tähdet, aurinkokunnat, naapurin kahvikuppi ja läheisimmän pöllön pään asento kohdillaan, että se mitä kumpikin kait jollain tavalla toivoo, toteutuisi. T. Jo jonkin aikaa huonosti nukkunut
😍😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai pöllönsilmä?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Siihen pyritään, joka ilta tarkistan löytyisikö peittoni alta ihana yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oon vähän torkkunutkin muun himmailun lomassa. Juu, olis kyllä kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä naiset oikeasti haluavat miehiltä sängyssä: puhtaus eli lakanat, tyynyliina ja mies puhtaat. Raikas ilma ja tuoksu. Mies on ollut hyväntuulinen, on syöty hyvin. Mies hieroo ensin kivistäviä hartioita ja jalkapohjia. Käytössä mahdollisesti hierontaöljy. Sivupöydällä on suklaata ja vaikka mansikoita tai pensasmustikoita, ja pieni lasi hyvää alkoholijuomaa sekä vettä. Öljyiset kädet vaeltelevat pitkin kehoa.
ja no niin tähän päättyi tämä iltatarina tänäänMinä kyllä odotan mieheltä panemista enkä mitään mansikoita, mustikoita, ja suklaata ja jalkahierontaa. Mitä panemista se on.
Sama
Vielä viimeiset kuvitelmat. Imisit varpaita, pusuttelisit ja nuolisin taipeita ja reisien sisäpintaa. Ja siirtyisit kiusoittelemaan yhä ylemmäs vatsan yli lähelle rintoja niin että toivoisin huulien edes hipaisevan niitä muusta puhumattakaan. oi joi hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä naiset oikeasti haluavat miehiltä sängyssä: puhtaus eli lakanat, tyynyliina ja mies puhtaat. Raikas ilma ja tuoksu. Mies on ollut hyväntuulinen, on syöty hyvin. Mies hieroo ensin kivistäviä hartioita ja jalkapohjia. Käytössä mahdollisesti hierontaöljy. Sivupöydällä on suklaata ja vaikka mansikoita tai pensasmustikoita, ja pieni lasi hyvää alkoholijuomaa sekä vettä. Öljyiset kädet vaeltelevat pitkin kehoa.
ja no niin tähän päättyi tämä iltatarina tänäänMinä kyllä odotan mieheltä panemista enkä mitään mansikoita, mustikoita, ja suklaata ja jalkahierontaa. Mitä panemista se on.
Sama
Mä mietin, miks toi tarina sai niin paljon alapeukkuja. Ehtiihän siinä vielä panna vaikka hierontaa olisikin ensin. Ja puhtailla lakanoilla nukkuminen on ihanaa. Toisaalta, jos oikeen alkais roiskimaan, niin ne lakanat kannattais vaihtaa vasta panemisen jälkeen. 😊
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kaunotar & Hirviö -asetelma. Todennäköisesti en.
Hei, Aarteeni. Taas iltasella mietin ja haluan sinua. Ikuista. Öitä. Ikävä sinua, ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kaunotar & Hirviö -asetelma. Todennäköisesti en.
Niin meilläkin. Mut silti täällä odotellaan kaunotarta! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan et lähetä viestejä tai ota yhteyttä.
Onko se toivottua?
Miksei olisi?
Ei ole ollut ennen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Aika nopeesti himo laantuis kun mies alkais vetelee jotain marjoja ja jalkarasvojaa esiin esiin 🙊
Vierailija kirjoitti:
Olen blokannut vain venäjämielisen K-naisen nron.
Nadia
Minä kyllä odotan mieheltä panemista enkä mitään mansikoita, mustikoita, ja suklaata ja jalkahierontaa. Mitä panemista se on.