Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Voisitko nyt vain tulla ja laittaa selän seinää vasten?
Kai sä sen itsekin seinää vasten saat?
Vierailija kirjoitti:
3xDM yön aikana. Mietin vaan keneltä!
Ei multa ainakaan, en tippaakaan ujostele kertoa, että ois multa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne sanovat, että jos ajattelet jotakuta taukoamatta etkä pääse eroon hänen ajattelemisestaan, silloin hänkin ajattelee sinua. Jos tämä pitää paikkansa, miksi et laita minulle viestiä? Ihan sama mitä, vaikka vain "moi" tai "mee kerää muovipusseja", ihan mitä tahansa. Sitä paitsi tällä kertaa olisi sinun vuorosi laittaa viesti.
Vai johtuuko viestittömyys siitä, että tämä väite onkin pelkkää huuhaata? Alan itse kallistua siihen suuntaan. Ehkä olen vain kuvitellut, että jotain kaunista ja taianomaista voisi olla olemassa..
-S
Ei pidä paikkaansa. Kaikki maailman stalkkeritkin miettii kohdettaan 247, eikä kohde todellakaan jaa tunnetta. Kuka ihme sulle on noin typerän neuvon edes antanut?
Lienee samasta kynästä se "voimakas ihastuminen on aina molemminpuolista", mitä täältä on useampaan kertaan saanut lukea. Tai sitten joku oman elämänsä manipulaattori PRO tosissaan luulee, että porukkaa menee ja tekee sen mukaan, mitä tässä ketjussa kirjoitetaan. "Lähetä sille dick picejä, tykkää varmasti", juu, joku varmasti nyt lähettää sille hyvänpäiväntutulle dick picin. :D
Alkuperäiseen viestiin, jos kirjoittaja oikeasti uskoisi tuohon, eihän hänellä olisi mitään ongelmaa lähettää itse sitä viestiä, mutta kun pitää TIETÄÄ etukäteen onko joku kiinnostunut jotta voisi lähestyä ja siksi sen toisen pitää, kun hän telepaattisesti kumminkin tietää kiinnostuksen, tai viimeistään vauvapalstan anonyymiviesteistä näkee sen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama onko kalju vai hiukset jos on muuten täydellinen vastinkappale.
Mulle ei ole täydellinen, jos ei ole hyvät hiukset. Se on mulle suora seksuaalipreferenssi, en syty.
Vierailija kirjoitti:
Mene lääkäriin, olet sekaisin
Lääkäriin ei saa mennä ilman lupaa, noin niin kuin kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole täydellinen, jos ei ole hyvät hiukset. Se on mulle suora seksuaalipreferenssi, en syty.
Itselle se on hyvä vyötärö-lantio suhde, valitettavan harvinaista Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Tapan sut jos törmään suhun
Kenet?
Mikäs nyt noin pahaa suuttumusta ja vihaa aiheuttaa? Vapaapäivänä, kauniina kesäaamuna?
Lievitä ahdistustasi, kertomalla edes jotain? Se vois hiukan helpottaa oloasi.
Rauhoitu.
Vierailija kirjoitti:
Olen hämmentynyt ja ristiriitaisin tuntein. En tiedä, onko tässä mahdollisuuksia vai pitäisikö puhkaista haavekupla ja mennä eteenpäin.
Ei multa. Täs on väärä tulokulma meidän tilanteeseen. Yhdeltä naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että joku ois sun elämän big love, ja sitten olisit sillai, ei mutta kun sulla on kalju niin pystyn sammuttamaan tän megalomaanisen rakkauden tunteen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kalju saa olla? Aika erikoista, yleensä miehet ei pidä kaljuista naisista. Vai ootko nn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että joku ois sun elämän big love, ja sitten olisit sillai, ei mutta kun sulla on kalju niin pystyn sammuttamaan tän megalomaanisen rakkauden tunteen. :D
Mun kaivatulla on tosi hyvät hiukset, joten turhaan spekuloit.
Kivaa päivää ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi sairastua ja hiukset lähteä, lakkaatko sitten rakastamasta?
Niin kaipaan sua nyt mies, että olisit olemassa minulle, irl yhteyden päässä, voisi jakaa elämän asioita. Ja nähdä ja halia. Ja tutustua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kalju saa olla? Aika erikoista, yleensä miehet ei pidä kaljuista naisista. Vai ootko nn?
Päätin nyt vaan ilmoittaa preferenssini, kuten edellinen.
Kaipaan useampaa eri henkilöä just nyt, kaikkia vähän eri tavalla. Ja sitten kaipaan sitä ettei väsyttäis koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi sairastua ja hiukset lähteä, lakkaatko sitten rakastamasta?
Sen näkee sitten. Suhteessa muutenkin yleensä eri asia kuin vasta kaivatessa, miksi aina kuvittelette että nämä on sama asia?
Pointti: Mä en valitse kaljua, koska sellainen ei sytytä mua. En rakastu sellaiseen mieheen.
En yhtään jaksais mitään kaipaan useampaa henkilöä just nyt meininkiä. Se jos mikä on syy olla ottamatta yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätin nyt vaan ilmoittaa preferenssini, kuten edellinen.
Mun yllä jo kirjoitit, että ihan sama onko kalju, niin sillä ihmettelin.
Hiukset sais olla, että voi pörröttää niitä. Siili on kans kiva, tykkään siitä miltä tuntuu käsien alla.