Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
5381/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama onko kalju vai hiukset jos on muuten täydellinen vastinkappale.

Mulle ei ole täydellinen, jos ei ole hyvät hiukset. Se on mulle suora seksuaalipreferenssi, en syty. 

Niin että joku ois sun elämän big love, ja sitten olisit sillai, ei mutta kun sulla on kalju niin pystyn sammuttamaan tän megalomaanisen rakkauden tunteen. :D

Mun kaivatulla on tosi hyvät hiukset, joten turhaan spekuloit.

Se voi sairastua ja hiukset lähteä, lakkaatko sitten rakastamasta?

Mies liuskaan siinä vaiheessa. Näkeehän näitä, jotka ovat menneet jonkun menestyvän yrittäjän kanssa kimppaan, mies lähtee vaihtoon jos yrityksellä alkaa menemään huonosti ja konkurssi häämöttää, vaikka se raha oli toki ihan vaan kiva bonus siinä henkilössä ja kaikki muut asiat oli se, minkä takia kiinnostus syttyi.

Vierailija
5382/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole täydellinen, jos ei ole hyvät hiukset. Se on mulle suora seksuaalipreferenssi, en syty. 

Niin että joku ois sun elämän big love, ja sitten olisit sillai, ei mutta kun sulla on kalju niin pystyn sammuttamaan tän megalomaanisen rakkauden tunteen. :D

Mies liuskaan siinä vaiheessa. Näkeehän näitä, jotka ovat menneet jonkun menestyvän yrittäjän kanssa kimppaan, mies lähtee

T. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5383/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen näkee sitten. Suhteessa muutenkin yleensä eri asia kuin vasta kaivatessa, miksi aina kuvittelette että nämä on sama asia?

Jos sillä on pipo päässä ja ehdit rakastua ennen kuin tiedät kaljuista?

Vierailija
5384/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin jokin sellanen, että ihan kaikkien ulkonäkö ei sytytä sillä tavalla. Mutta on iso potentiaalien asteikko eikä siinä ole kyse hiusten pituudesta. 

Vierailija
5385/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen näkee sitten. Suhteessa muutenkin yleensä eri asia kuin vasta kaivatessa,

Jos sillä on pipo päässä ja ehdit rakastua ennen kuin tiedät kaljuista?

En mä rakastu noin nopeasti. Turhaan nyt muutenkin jankkaat tästä, kuten jo sanoin, kaivatulla on tosi hyvät hiukset. 

Vierailija
5386/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun preferenssi on, että kaikki sujuu helposti. Yhdessäolon pitää olla luonnollista kuin hengittäminen(ilman astmaa, heh). En halua elämääni mitää vaikeaa enää ikinä, niin että se olisi oma valinta. Joten pysyn siinä lauseessa, jos se ei tule helpolla, en halua sitä.

Vierailija
5387/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan useampaa eri henkilöä just nyt, kaikkia vähän eri tavalla. Ja sitten kaipaan sitä ettei väsyttäis koko ajan.

Sama!

Vierailija
5388/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on draamailua nähty ja koettu yhden elämän tarpeiksi.

Vierailija
5389/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään jaksais mitään kaipaan useampaa henkilöä just nyt meininkiä. Se jos mikä on syy olla ottamatta yhteyttä. 

No, mietin esim menneisyyden ihmisiä, joihin en jaksanut pitää yhteyttä, kavereita jne.

Vierailija
5390/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää poistattako häirikön viestejä. Ilmoitettu poliisille, samoin kyvyttömästä ylläpidosta. E

Vierailija
5391/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun preferenssi on, että kaikki sujuu helposti. Yhdessäolon pitää olla luonnollista kuin hengittäminen(ilman astmaa, heh). En halua elämääni mitää vaikeaa enää ikinä, niin että se olisi oma valinta. Joten pysyn siinä lauseessa, jos se ei tule helpolla, en halua sitä.

Niissäkin suhteissa, missä lähtökohtaisesti kaikki sujuu helposti on omat vaikeat hetkensä ja kipupisteensä. Parisuhteessa on kyse myös siitä, että haluaa niistä mennä yli yhdessä toisen kanssa. 

Vierailija
5392/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman omaa osuutta? Niinpä niin. 

Vierailija
5393/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman omaa osuutta? Niinpä niin. 

Totta kai on omaa osuutta, mutta yritän oppia ja kehittyä. Tarkoitin draamailulla ihan koko elämääni, oon esim kuunnellut vanhempieni riitelyä vaippaikäisestä asti. 

Vierailija
5394/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on nykyään oikein hyvää. Tällaistakin voi siis olla. Miten sulla?

Erinomaista! Ollut jo pitkään, useita vuosia. Aina luulen, ettei voi tästä paremmaksi tulla, mutta tulee silti. 

Kaivattuni tosin tietää tämän, joten sivusta vastasin.

Vierailija
5395/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moro. Neuvoa Rakas 💚🚬😻

Minne tää nyt muuttaisi. 

Niinku kaipaan hyvää unta

Neuvoisin, että ensimmäiseksi, nukut univelkasi pois.  Sen jälkeen elämä ja maailma, näyttävät huomattavasti paremmalta.

Srvaksi laitat muut, tarvittavat asiat, ne mieltä piinavat jutut kuntoon.

Voisitko vähentää myös tupakointia...?

"Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa..."

Tsemppiä!  Pärjäät kyllä. 

Vierailija
5396/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissäkin suhteissa, missä lähtökohtaisesti kaikki sujuu helposti on omat vaikeat hetkensä ja kipupisteensä. Parisuhteessa on kyse myös siitä, että haluaa niistä mennä yli yhdessä toisen kanssa. 

Juu juu, mutta en jaksa edes yrittää jos jo alku on vaikea, olkoon sitten. 

Vierailija
5397/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jonkinlaisia paineita helppoudesta. Mitä se pitää sisällään. Elämässähän tulee kaikenlaista eteen, se merkkaa millä asenteella niihin suhtautuu. Koen olevani helppo ihminen mut voin olla jossain asioissa toisen mielestä hankala. Esim. mitä tulee omaan aikaan ja sen tarpeeseen. Tai etten ole yökukkuja. Mun mielestä kaikki on sovittavissa, joustavuutta löytyy, en ole draamaan taipuvainen. 

Vierailija
5398/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatulle jolla liian hyvä vyötärö-lantiosuhde. 

Vierailija
5399/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suuria tunteita, joita tuon kyllä esiin. Pystyn myös keskustelemaan kaikenlaisista asioista ja tarkastelemaan myös omaa toimintaani. Ehkä mussa on liikaa 'draamaa' sulle. 

Vierailija
5400/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipausketju ei ole mikään parisuhde. Hän puhuu nyt valinnasta, ei parisuhteesta. Lue kunnolla. Eri

Ketju on lukittu.