Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
5341/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydämeen ja sieluun sattuu.

Sama täällä. Olen ollut herkillä jo pidempään.

Vierailija
5342/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydämeen ja sieluun sattuu.

Särjitkö sydämesi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5343/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisi(t)pa, vastaisin aivan varmasti

Vierailija
5344/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat kännissä heti aamusta.:D Kannattaisi muistaa että aika on loppumassa.

Vierailija
5345/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ollut kännissä, mitäs siihen sanot, en ole kyllä mammakaan😌

Vierailija
5346/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ollut kännissä, mitäs siihen sanot, en ole kyllä mammakaan😌

Ilmiselvä mamma. Pulinat pois.

Vierailija
5347/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei omia lapsia mulle kiitos. Kyllä se ois vapaudenriisto, että pitäis koko ajan olla toista ihmistä varten. Sitä paitsi noi muutamat muksut on jo mulle kuin omia. Ja on tässä muutenkin joutunut olemaan huolehtijan roolissa, joten ei kiitos lisää mitään mammailua. Se ois sitä paitsi jatkuvaa huolta. 

Vierailija
5348/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvit ulkona tuulen suhistellessa lehvästöjä. Pöllö huhuillut metsässä jo useita kertoja, voi kun pääsisi näkemään. Täytyy yrittää visertää takaisin, jonakin sopivana hetkenä.

Yölliset monipolveilevat unet ajatuksissa. Kalju mies seikkaili unessani ja vei minut väkisellä tanssilattialle ja olin jostakin syystä ilman vaatteita. Hän suojasi minua omalla kehollaan. Mietin verhon repimistä ja siitä sarongin tekemistä vartaloni suojaksi. Alunperin olin lapsuuden ystävättäreni kanssa ostamassa häneltä elokuvalippuja aitioon ja hän olisi myynyt ne baariin. Hän kiinnitti huomiota ystävättäreni kasvoihin ja otti hänen henkkareista kuvan ja sovitti sitä johonkin QR- koodiin paperilla, joka näytti etsintäkuuluutukselta. Lopulta meillä oli liput Adamsn konserttiin ja olin tosi pettynyt ja koin oloni huijatuksi, koska olimme menossa katsomaan Adelea. Tapahtui unessa muutakin, minkä sensuuri poisti juuri. 

😬🙈🐒

Vierailija
5349/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro. Neuvoa Rakas 💚🚬😻

Minne tää nyt muuttaisi. 

Niinku kaipaan hyvää unta

Vierailija
5350/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpit irti toisten viesteistä !

Vierailija
5351/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli jostain ajatus päähän, että laitan sinulle tänään viestin, vaikka et vastannut edelliseenkään. Tämä ajatus pistää vastaan, eikä tunnu yhtään järkevältä, mutta menkööt nyt. Toivottavasti ei iske pupu pöksyyn kesken kaiken, siihenhän se sitten jää, jos niin käy. Mutta jos pystyn tämän suorituksen tekemään loppuun asti puhtaasti, ilman virheitä, ja mitään ei tule takaisin niin tiedänpä ainakin sitten..

Laita vaan! Mä ainakin oon unohtanut vastata jopa kiinnostuneiden ihmisten viesteihin ja sit en osaa enää vastata jos on menny jo melkein viikko 

Vierailija
5352/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin unta jossa tulit mun luo. En muista mitä sanoit tai mitä minä sanoin, vaihdoimme muutaman sanan. Mä otin sut halaukseen, painoin sun pään mun rinnalle. Halasin sua lujaa, hyväksyen, ymmärtäen, kaikki on ok. Oon tässä ja sä olet turvassa. Ja sä itkit 

Se oli varmaan mä ku itki, itkin onnesta. 

T: Itkupilli

Niin mä luulen kans et tällä kertaa se oli onnesta. Eka kertaa näin sun itkevän, toisesta oon vain kuullut.

Vierailija
5353/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laittaisi(t)pa, vastaisin aivan varmasti

laita sinä . Mietin sitä kyllä 

Vierailija
5354/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3xDM yön aikana. Mietin vaan keneltä!

Vierailija
5355/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaako täällä kukaan omaa esihenkilöään? 

Enää en. Mulla oli lyhyt ihastus häneen joskus vuosia sitten. Taisin kirjoittaa siitä tännekin, en ole ihan varma kävinkö täällä silloin jo.

Vierailija
5356/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne sanovat, että jos ajattelet jotakuta taukoamatta etkä pääse eroon hänen ajattelemisestaan, silloin hänkin ajattelee sinua. Jos tämä pitää paikkansa, miksi et laita minulle viestiä? Ihan sama mitä, vaikka vain "moi" tai "mee kerää muovipusseja", ihan mitä tahansa. Sitä paitsi tällä kertaa olisi sinun vuorosi laittaa viesti.

Vai johtuuko viestittömyys siitä, että tämä väite onkin pelkkää huuhaata? Alan itse kallistua siihen suuntaan. Ehkä olen vain kuvitellut, että jotain kaunista ja taianomaista voisi olla olemassa..

-S

Ei pidä paikkaansa. Kaikki maailman stalkkeritkin miettii kohdettaan 247, eikä kohde todellakaan jaa tunnetta. Kuka ihme sulle on noin typerän neuvon edes antanut?

Vierailija
5357/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju vai hiukset?

Hiukset! Kalju on turn-off

Vierailija
5358/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Näitkö kaivattusi tällä viikolla?

En

Vierailija
5359/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko kalju vai hiukset jos on muuten täydellinen vastinkappale.

Vierailija
5360/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Känni on hyvä syy puristella vähän persettä ja tissiä. Kaiken saa anteeksi kun pistää kännin piikkiin. Selvin päin ei saa tehdä mitään.

Ei olisi mun miestyyppiä tämä, joten ihan kaikki tsänssit menisi sen sileän tien. Onneksi kaivattu ei puristele kännissä, silittelee vain.

Ketju on lukittu.