Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
5401/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppous, lähinnä suoruutta ja rehellisyyttä, ettei nyt ainakaan mitään pelejä ja arvailua.

Vierailija
5402/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ne ihmiset jotka toitottaa etteivät jaksa draamaa ovat aika sokeita itse järjestämälleen draamalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5403/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun on molpuoliset tunteet ja antaa välillä aikaansa mulle, kaikki muu on toissijaista tai järjesteltävissä ja sovittavissa 

Mitä tarkoitat kaikella muulla? 

No, en esim vaadi yhdessä asumista, en etsi perheenperustamiseen kumppania, en vaadi 24/7 seuranpitäjää, enkä oikein muutenkaan mitään tiukasti määriteltyjä perinteisiä juttuja, tarvitsen tietyn vapauden ja ymmärrän jos toinenkin tarvitsee, elämässä siis. Sitoutumaan pitää osata kyetä, mitään avoin suhde sekoiluja en halua tai muuta nykyajan sontaa 

Naiselleko kirjoitat? Haluat siis pitää suhteen mahdollisimman kevyenä? Etkö halua normaalia parisuhdetta saman katon alla edes myöhemmin kun olett

Ei kevyenä, vaan joustavana, voin asua yhdessäkin,  mutta tarttisin kyl oman huoneen nukkumista varten, en nuku kunnolla jos joku nukkuu samassa huoneessa😀

Äh, tähän asti vaikutti hyvältä 😅 Minä en missään nimessä halua asua kenenkään kanssa, mutta silloin kun toinen on yötä, nukun siinä aivan kiinni koko yön. Harva asia on parempaa. 

Toivottavasti saatte kaivattusi kanssa sumplittua nämä! Monet tuntuvat haluavan sen perinteisen paketin. 

sivusta

Vierailija
5404/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppous, lähinnä suoruutta ja rehellisyyttä, ettei nyt ainakaan mitään pelejä ja arvailua.

Samaa arvostan itse. Mutta toteutatko näitä itse? Kerrot rohkeasti kaikenlaisista tunteistasi ja ajatuksistasi? Miksi olemme tällä palstalla... Tarkoitan vaan, että usein tulee odotettua muilta sellaista, mihin ei itsekään aina pysty, enkä tästä sulje pois itseäni mitenkään. 

Vierailija
5405/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka työssäkäyvä jaksaa jotain pelejä, on arjen hommat ja jutut palkkatyön lisäksi. Kyllä sellaset draamaihmiset on oma lukunsa. Kun tietää oman itsensä, arvonsa ja rajansa ja osaa ne toiselle rehellisesti kertoa ja arjessa näyttää niin ei tartte draamailla. Molemminpuolinen kiinnostus ja innostus ja sitoutuminen kaiken takana. 

Vierailija
5406/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Kaukon kaipuu 🥰

Vierailija
5407/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mullakin jokin sellanen, että ihan kaikkien ulkonäkö ei sytytä sillä tavalla. Mutta on iso potentiaalien asteikko eikä siinä ole kyse hiusten pituudesta. 

Kaikilla on. Ne muilla tavoin hyvät tyypit jää sitten kavereiksi, seksuaalinen vetovoima puuttuu. Ihan turha paheksua muiden mieltymyksiä.

Vierailija
5408/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydämeen ja sieluun sattuu.

Sitä on liikkeellä.  -sivusta

Vierailija
5409/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama onko kalju vai hiukset jos on muuten täydellinen vastinkappale.

Mulle ei ole täydellinen, jos ei ole hyvät hiukset. Se on mulle suora seksuaalipreferenssi, en syty. 

Niin että joku ois sun elämän big love, ja sitten olisit sillai, ei mutta kun sulla on kalju niin pystyn sammuttamaan tän megalomaanisen rakkauden tunteen. :D

Mun kaivatulla on tosi hyvät hiukset, joten turhaan spekuloit.

Se voi sairastua ja hiukset lähteä, lakkaatko sitten rakastamasta?

Kummallakin meistä ollut ihan sänki mutta myös todella pitkät hiukset. Minulla ei ainakaan ole vaikuttanut tykkäämisen määrään.

sivu

Vierailija
5410/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun on molpuoliset tunteet ja antaa välillä aikaansa mulle, kaikki muu on toissijaista tai järjesteltävissä ja sovittavissa 

No, en esim vaadi yhdessä asumista, en etsi perheenperustamiseen kumppania, en vaadi 24/7 seuranpitäjää, enkä oikein muutenkaan mitään tiukasti määriteltyjä perinteisiä juttuja, tarvitsen tietyn vapauden ja ymmärrän jos toinenkin tarvitsee, elämässä siis. Sitoutumaan pitää osata kyetä, mitään avoin suhde sekoiluja en halua tai muuta nykyajan sontaa 

Naiselleko kirjoitat? Haluat siis pitää suhteen mahdollisimman kevyenä? Etkö halua normaalia par

Äh, tähän asti vaikutti hyvältä 😅 Minä en missään nimessä halua asua kenenkään kanssa, mutta silloin kun toinen on yötä, nukun siinä aivan kiinni koko yön. Harva asia on parempaa. 

Toivottavasti saatte kaivattusi kanssa sumplittua nämä! Monet tuntuvat haluavan sen perinteisen paketin. 

sivusta

Sopis paremmin kuin hyvin

Vierailija
5411/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta keski-ikäinen ihana opettajarouva 💞 

Kaipaan sinua 😚

Onko keski-ikäinen opettajarouva sama nainen kuin ruotsinkielinen ihana erityisopettaja Helsingistä?

Vierailija
5412/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselleko kirjoitat? Haluat siis pitää suhteen mahdollisimman kevyenä? Etkö halua normaalia par

Joku katkero poisti viimeisen vastaukseni. En jaksa laittaa uudestaan. En tiedä ketä sekin triggeröi niin pahasti. T. Eka vastaaja 

Vierailija
5413/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tapaisin jonkun potentiaalisen niin väitän että pystyisin olemaan rehellinen, suora ja avoin. Kun on kyse kaivatusta niin jostain syystä menettämisen pelko on suuri, vaikka en edes tiedä kaikkia asioita jotka olis hyvä tietää näin vahvojen tunteiden synnyttyä. Hylkäämisen ja menettämisen pelko saa varovaiseksi ja vetäytymään. Jos oltais jo tämän vaiheen yli niin voisi olla oma itsensä. Jos siis olisi luottamus syntynyt. Ja molemmilla samansuuntaiset tunteet ja toiveet. 

Vierailija
5414/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen, rento yhdessäolo olis kaiken lähtökohta. 

Vierailija
5415/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me varmaan molemmat tarttettaisiin tyyliin rauhoittavat lääkkeet että saataisiin yhteys ja tavattua 🤓🙃

Vierailija
5416/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku lukutaidoton tulee sulle tähänkin jankuttamaan, ettei parisuhteessa aina ole rauhallista ja rentoa.

Vierailija
5417/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on kaiken lähtökohta. 

Vierailija
5418/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ny univelkasena oikein muuta sanoa kuin että pikkasen olis ikävä. 

Vierailija
5419/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku lukutaidoton tulee sulle tähänkin jankuttamaan, ettei parisuhteessa aina ole rauhallista ja rentoa.

"kyllä on tylsää, siis chillaisitte yhdessä jossain riippumatossa 24/7 ettekä tekisi muuta? Ette edes söisi tai kävisi töissä, kun niitä ei ole lueteltu"

Vierailija
5420/35298 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ootellessa 🙄😬😑  

Ketju on lukittu.