Vtutt..Harmittaakohan Robinia ikinä mikään?
Vai hymyhuulin aina kohtia uusia tylsiä klisebiisejä
Kommentit (29)
Ei, koska hän on suomenruotsalainen onnellisten tähtien alla syntynyt onnellisessa ja hyvin toimeen tulevassa ydinperheessä elänyt ja kasvanut nuori.
Silloin on hyvä ponnistaa maailmalle ja nähdä kaikki positiivisesti ja ruusunpunaisten lasien läpi.
T. "Hieman" erilainen tausta ja kroonisesti surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Niiiin?? Mitä tästä?
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska hän on suomenruotsalainen onnellisten tähtien alla syntynyt onnellisessa ja hyvin toimeen tulevassa ydinperheessä elänyt ja kasvanut nuori.
Silloin on hyvä ponnistaa maailmalle ja nähdä kaikki positiivisesti ja ruusunpunaisten lasien läpi.T. "Hieman" erilainen tausta ja kroonisesti surullinen.
Kateellisuus on rumaa
Vierailija kirjoitti:
V**ttu että v***aa tuo Robin!!
Huono päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin on hyvä ponnistaa maailmalle ja nähdä kaikki positiivisesti ja ruusunpunaisten lasien läpi.T. "Hieman" erilainen tausta ja kroonisesti surullinen.
Kateellisuus on rumaa
Kateellisuus?
Kerro minulle mitä olisin "saanut" vastata? Kun kerta totuus on väärin ja kateellisuutta?
Vierailija kirjoitti:
honohomohomo
Hah, kun ei muuta keksi... T. Täti
Vierailija kirjoitti:
Robin voisi painua v****n!!
Niin myös sinä, tervemenoa.
Tiedän muitakin Hirvensalosta ponnistaneita, kuin Robin, ja tuollaisiahan ne tuppaa olemaan aikalailla järjestään. Kauniit vanhemmat, rotukoira, hieno talo, muksusta asti paljon tervehenkisiä (=kalliita) harrastuksia. Perheen parissa vietetään terassilla rapujuhlia, halaillaan ja nauretaan jne.
Kyllähän niillä ihan erilainen on näkemys asioihin ja elämästä ylipäätään. Helppo olla, kun asiat luistaa. Elävätkin pidempään jne
Vierailija kirjoitti:
Tiedän muitakin Hirvensalosta ponnistaneita, kuin Robin, ja tuollaisiahan ne tuppaa olemaan aikalailla järjestään. Kauniit vanhemmat, rotukoira, hieno talo, muksusta asti paljon tervehenkisiä (=kalliita) harrastuksia. Perheen parissa vietetään terassilla rapujuhlia, halaillaan ja nauretaan jne.
Kyllähän niillä ihan erilainen on näkemys asioihin ja elämästä ylipäätään. Helppo olla, kun asiat luistaa. Elävätkin pidempään jne
Niinpä.
Minulla on pari työkaveriakin jotka saaneet syntyä/kasvaa onnellisten tähtien alla eikä kummoisempia haasteita saati suruja elämässä ollut koskaan. Sen näkee heistä, ovat aivan erilaisia kuin minä, ihan jo olemus ja ylipäätään elo kevyempää, suhtautuminen kaikkeen jotenkin huoletonta, kevyttä ja positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Robin voisi painua v****n!!
Niin. Ehkä hän haluaisi tehdä juuri niin.
Tai toisaalta epäilyttää, kun koko ajan niin korostaa heterouttaan.
Minua hämmästyttää kuinka ihmiset on niin tolliskoja etteivät kykene ymmärtämään peruspsykologiaa.
En voi käsittää miksi meni tekemään tommoset limasetäsanoitukset. Girls ois pitäny olla Girl. Tai woman.