Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
4061/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi luopua sinusta.

,mutta

Vierailija
4062/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään joka on suunnitellut edes jonkinlaista tulevaisuutta kaivatun kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4063/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole yleensä niin vakava mutta hänen kanssa tunnelma meni jotenkin puisevaksi. Oli kivaa ja sitten kaikki muuttuikin täysin tylsäksi.

Rakkaus on tunne ja valinta, ei mikään dopamiinitrippi 

Niin. Tällä hetkellä tuntuu aika hyvälle. Tajusin että hän haki dopamiinitrippiä lääkkeideni kautta!

Se helpottaa että tajuaa sen. En tule ikinä ymmärtämään miten joku saa tripin minun lääkkeistäni.

Vierailija
4064/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole yleensä niin vakava mutta hänen kanssa tunnelma meni jotenkin puisevaksi. Oli kivaa ja sitten kaikki muuttuikin täysin tylsäksi.

Keskustelussa on aina kaksi osapuolta. Ehkä odotit että hän on sinulle vain viihdyttäjä ja et antanut itsestäsi mitään hänelle.

Vierailija
4065/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oloni helpottuisi ainoastaan sillä, että puhuisit kerrankin tunteistasi. Edes siitä, ettet tiedä, haluatko minua koskaan. Tarpeeksi. Minä haluan sinut, tiedät sen. Ja aina kun vaikenet tai vain sivuutat vilpittömät kiintymyksenosoitukseni, haava sydämessäni syvenee. 

Mitä nää vilpittömät  kiint.osoitukset on,esim.? 

Suoraa puhetta. -ap

Vierailija
4066/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oloni helpottuisi ainoastaan sillä, että puhuisit kerrankin tunteistasi. Edes siitä, ettet tiedä, haluatko minua koskaan. Tarpeeksi. Minä haluan sinut, tiedät sen. Ja aina kun vaikenet tai vain sivuutat vilpittömät kiintymyksenosoitukseni, haava sydämessäni syvenee. 

Onko tämä naiselta miehelle?

Vierailija
4067/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä luovu. Älä edes toivosta.

Vaikka se kornilta kuulostaakin; olen sinun, jos tahdot niin.

Olet ilmeisesti nainen ja kaipaat miestä?

Vierailija
4068/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

,mutta

Siihen tarvitaan kaksi.

Vierailija
4069/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään joka on suunnitellut edes jonkinlaista tulevaisuutta kaivatun kanssa?

Joka ikinen päivä.

Vierailija
4070/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelussa on aina kaksi osapuolta. Ehkä odotit että hän on sinulle vain viihdyttäjä ja et antanut itsestäsi mitään hänelle.

Minä kerroin vakavista asioista. Ensin kaikki oli kivaa ja sitten tajusin että pilasin kai fiiliksen.

Ihan yhtäkkiä kaikki muuttui.

Vierailija
4071/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu, kun kaipaus lopulta saa täyttymyksensä, kun viimein saan tuntea kehosi ja lämpösi, huulesi huuliani vasten, hengittää ihosi tuoksua?

Syntyy kahden ihminen ykseys.

Vierailija
4072/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi pyöriä jatkuvasti mielessä? Voitko jo lopettaa sen, S? Tämä on todella raskasta..

-S

Vierailija
4073/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu, kun kaipaus lopulta saa täyttymyksensä, kun viimein saan tuntea kehosi ja lämpösi, huulesi huuliani vasten, hengittää ihosi tuoksua?

Se panee sua muutama kk ja sit jättää 

Mahdollista tuokin.

Toisaalta, silloinhan kaipaus päättyisi, kun ajatus vahvasta yhteydestä välillämme osoittautuisi kuvitelluksi.

Vierailija
4074/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä olisi minulle:

En taatusti sivuuttaisi kiintymyksen osoituksia, jos sellaisia saisin. Jos taas puhutaan ketjussa sanotuista, niitäkään en sivuuta, jos ymmärrän niiden olevan minulle. Tunteista olen puhunut puhumasta päästyäni vuosikausia. Sinut haluaisin. Ongelma on siinä, miten kaikki järjestettäisiin.

Vierailija
4075/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitsi nyt ainakin.

Vierailija
4076/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnitteluun tarvitaan kaksi, yksin on yks tyhjän kanssa.

Vierailija
4077/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En unohda sua koskaan. Mä en toivo mitään muuta kuin että tulet takaisin mun luo. Että löydät sen rakkauden sun sydämestä, ja tulet mun luo. 

Mä en myöskään unohda sua koskaan enkä lakkaa rakastamasta. Olet jotain niin ainutlaatuista ja kauneinta. Tulen takaisin asap.

Vierailija
4078/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntyy kahden ihminen ykseys.

Koen, että välillämme on vahva yhteys ja uskon, että noin voisi tapahtua.

Vierailija
4079/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikävä sinua ja olet taas ollut mielessä paljon. Oot söpö! 

Vierailija
4080/35298 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen lapsuudessaan oli asioita mitkä eivät kuulu tähän elämään.

Onko hän kertonut sulle?

Ketju on lukittu.