Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Olin tosi rakastunut sinuun mutta loukkasit todella pahasti ja se muutti kaiken.
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu, kun kaipaus lopulta saa täyttymyksensä, kun viimein saan tuntea kehosi ja lämpösi, huulesi huuliani vasten, hengittää ihosi tuoksua?
Se panee sua muutama kk ja sit jättää
Mahdollista tuokin.
Toisaalta, silloinhan kaipaus päättyisi, kun ajatus vahvasta yhteydestä välillämme osoittautuisi kuvitelluksi.
Saattaa olla ettei käy noin hyvä tuuri. Voi olla että muutaman kk panemisen jälkeen olet täysin ihastunut ja rakastumaisillaan ja hän vaan ei koe samoin ja dumppaa sut.
Tulehan nainen syliin, S-mies setä vähän pitää hyvänä ja sivelee ja suutelee huulia ja kaulaa ja puhuu / kuiskaa tuhmia matalalla äänellä sun korvaan. <3😘
M.K. Onko tämä rakkautta, limerenssiä vai mitä? Nyt ainaki tuntuu, että sut mä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Tulehan nainen syliin, S-mies setä vähän pitää hyvänä ja sivelee ja suutelee huulia ja kaulaa ja puhuu / kuiskaa tuhmia matalalla äänellä sun korvaan. <3😘
Lol, sua nuorempaa en sedättelisi. Ja päästäkseen suutelee mun huulia ja kaulaa joutuu pitkään tekemään töitä.
Vierailija kirjoitti:
Aina pitäis pitää toistemme puolta!
Lupasin jo lapsina, et suojelen sua aina kunnes viiva on suora. Rakastan sua, kulta.
Vierailija kirjoitti:
Olin tosi rakastunut sinuun mutta loukkasit todella pahasti ja se muutti kaiken.
Tietenkin loukkaaminen muuttaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua. Enkä pääse ikinä yli sinusta
Voin esittää että pääsen mutta en pääse. Ikinä. Yli. Sinusta.
en pääse.Kenestä?
Miehestä joka ei halunnutkaan mua
Tulee joku toinen ja katsoo sinua kauniisti. Näkee sinut eri tavalla. Usko minua!
Kiitos, mutta en usko. Tai tulee varmaan mutta ei se ole mua varten
Tämä just - mitä väliä niillä katseilla silloin kun itseä ei pätkääkään nappaa 😅 eihän ne lohduta ketään tippaakaan
Lähtisitköhän ensi viikolla mun kanssa katsomaan Haagan alppiruusupuistoa, jos saisin ehdotettua? Vaikket seikkailuista hirveästi pidäkään.
Vierailija kirjoitti:
M.K. Onko tämä rakkautta, limerenssiä vai mitä? Nyt ainaki tuntuu, että sut mä haluan.
Ei taida olla. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pääsee yli, naiset ei. Ei munkaan kaivattu ole perään itkenyt.
Päinvastoin. Miehet jää sitkeästi roikkumaan vuosikausiksi, vaikka kuinka tiukasti sanoisi, ettei mitään kiinnostusta ole eikä tule koskaan olemaan. Miehet haluavat aina sen jota eivät voi saada.
Mistä tietää, onko se toinen sellainen, että on kyse epätoivoisesta riippumisesta vai onko kyse siitä ainoista henkilöstä, jota ei vaan voi ohittaa, vaikka elämäntilanne olisikin toisella tai molemmilla suhteen kannalta tosi hankala.
Vierailija kirjoitti:
Suojelispa joku mua.
Samaa mä mietin. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Suojelispa joku mua.
Sama toive, paitsi että vain kaivattuni suojelua haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojelispa joku mua.
Sama toive, paitsi että vain kaivattuni suojelua haluaisin.
Musta tuntuu, et mun kaivattu on suojellut mua vuosien saatossa. On vaan sellanen ajatus tullu päähän. 😊
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitköhän ensi viikolla mun kanssa katsomaan Haagan alppiruusupuistoa, jos saisin ehdotettua? Vaikket seikkailuista hirveästi pidäkään.
Eikö olis hyvä kutsua sellaseen mistä hän pitää ?
Vierailija kirjoitti:
Mun itsetunto romahti.
Olen varmasti ruma ja vanha nainen.
Rumuuteen en ota kantaa, mutta kai sä oman ikäs tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin!
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Heh, palstahärö kävi ulkoilemassa. Tuttu kertoi hengailleensa kaverin kanssa puistossa, nainen polki pyörällä heitä ympärin. Tuttu kysyi, onks sulla kaikki hyvin. Nainen siihen : sitä minä ihmettelen onks teillä kaikki hyvin ! Tuttuni lähti kävelemään erästä kaupunginosaa kohti, nainen seuras pyörällään. Tuttuni pysähtyi, ja katsoi naista, nainen alkoi tilittämään : miks katsotte mua, miks seuraatte mua ?!! Vainoominen on rikos ! wtf 🤣🤣🤣
Todennäköisesti tuokin pyöräilijä kirjoittelee tällä palstalla kaipausviestejä ihmetellen miksi kaivattu ei vastaa hänen tunteisiin. Avohoito on päivän sana.
Haluun sua