Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miks meillä kaikki kaunis tahtoo kuolla."
9kk pimeää kuin säkissä, siksi.
Pimeä on hyvä.
Voi pötkötellä ja helliä toista ja nauttia kynttilöistä, lämpimistä peitoista ja villasukista sekä toisen ihmisen lämmöstä. 😊
Tätä kaikkea voi tehdä myös sillon kun on päivisin aurinkoista ja lämmintä
Ei se ole yhtä tunnelmallista polttaa esim. kynttilöitä. Ja on kuumempi harrastaa mitään peiton alla. 😊
Kokeillaanko?😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottiko eilinen irtiotto oloasi?
Ei. Välttelen torstainakin.
Eilinen oli kiva päivä! 🥰
Oli, saatoin pitkästä aikaa, ehkä, jälleen viestiä jonkun, joka saattoi olla kaivattuin, kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä annan kuvan etten ole hakemassa ketään mutta että tarvitsen ystävää ja läheisyyttä. Puhun rehellisesti elämästäni.
Etkö nimenomaan ole silloin hakemassa läheisyyttä ja ystävää? Mäkin kaipaan samaa, ei tarvis ees olla fyysistä läheisyyttä, kunhan vois jakaa elämäänsä sen toisen kanssa.
Niin että en oleta mitään muuta kuin mitä on.
Minua on rakastettu. Minulla on ollut pitkiä suhteita joissa on ollut kaikesta huolimatta myös hyvää. Todella vaikeaa on löytää enää ketään joka välittää minusta niin paljon kuin entiset mieheni ovat välittäneet.
Vielä vaikeampaa voi olla löytää sitä ensimmäistäkään ihmistä joka välittää. Ja vielä tätäkin vaikeampaa molemminpuoleisesti välittäviä kahta ihmistä joista muodostuu pari.
Sivusta.
Naisen etsiminen on kuin pasianssi, ei mene läpi.
Pliis.. ajattele mua. Älä tee tätä
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, taas täällä mietin ja haluan sinua. Ikuista. Kaikkea hyvää sinulle, ihana.
Hyvää iltapäivää ihana, oisitpa rakkaani, kaivattuni. Toivottavasti päiväsi on kulunut hyvin. Vietä kiva ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen nähnyt sun kropan. Se oli 🤩 vielä kun pääsis näkemään pöksyittä... ja koskemaan.
Kattelitko verhojen takaa kun vein roskia 🤣
Missä tämän näit ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä annan kuvan etten ole hakemassa ketään mutta että tarvitsen ystävää ja läheisyyttä. Puhun rehellisesti elämästäni.
Etkö nimenomaan ole silloin hakemassa läheisyyttä ja ystävää? Mäkin kaipaan samaa, ei tarvis ees olla fyysistä läheisyyttä, kunhan vois jakaa elämäänsä sen toisen kanssa.
Minua on rakastettu. Minulla on ollut pitkiä suhteita joissa on ollut kaikesta huolimatta myös hyvää. Todella vaikeaa on löytää enää ketään joka välittää minusta niin paljon kuin entiset mieheni ovat välittäneet.
Vielä vaikeampaa voi olla löytää sitä ensimmäistäkään ihmistä joka välittää. Ja vielä tätäkin vaikeampaa molemminpuoleisesti välittäviä kahta i
Totta. Minun pitäisi olla onnekas siitä mitä on ollut. Että olen kyennyt rakastamaan kolmea eri miestä. Kaksikymppisenä, kolmekymppisenä ja nelikymppisenä.
Ei pitäisi etsiä ketään vaan olla nyt tyytyväinen siihen ettei ole mitään draamaa kotona. Keskittyä lapseen joka on vielä lapsi.
Mielestäni en ansainnut sen kaltaista loppua
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti paska olo.
Haluatko halauksen? 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa hakisit apuja. Valot päällä näkee paremmin ja mukavampi olla.
Mee hoitoo.
Jos on masentunut, sille kannattaa tehdä jotakin.
Tällä palstalla tulee hulluksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä vaikeampaa voi olla löytää sitä ensimmäistäkään ihmistä joka välittää. Ja vielä tätäkin
Totta. Minun pitäisi olla onnekas siitä mitä on ollut. Että olen kyennyt rakastamaan kolmea eri miestä. Kaksikymppisenä, kolmekymppisenä ja nelikymppisenä.
Ei pitäisi etsiä ketään vaan olla nyt tyytyväinen siihen ettei ole mitään draamaa kotona. Keskittyä lapseen joka on vielä lapsi.
Jos sulla on ollut nuorempana ulkonäkö sellainen, että miehet on suostuneet kuuntelemaan juttujasi ja "välittäneet" kun avaudut heti kärkeen elämästäsi?
Mitä tapahtuu, kun kaipaus lopulta saa täyttymyksensä, kun viimein saan tuntea kehosi ja lämpösi, huulesi huuliani vasten, hengittää ihosi tuoksua?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni en ansainnut sen kaltaista loppua
En minäkään. Kirjoitit kauniisti, mutta mulle tuli huijattu olo, turhautumisen, katkeruuden ja surun tunteita. Ne kuuluvat prosessiin. Kaikki ei ole mennyt ollenkaan kauniisti tämän aikana, ja minusta olisi ollut tärkeää puhua asiat kasvokkain. Kyselin kaipausaikana monta kertaa, miksi toimit, kuten toimit. Kaipaat ketjussaz mutta irl olen sulle ilmaa. Olisit aivan hyvin voinut kertoa senkin, että et ole tekemässä liikkuja. Moni muukin asia jäi pimentoon.
Naisen kyky kohdata aitoa rakkaus on minimaalista.
Nainen duunista... milläköhän mä saan sut pois mielestäni? Enkä ees tiedä haluunko saada.
Olette kai , vai kirjoitat itse itsellesi sellaisessa tilanteessa että voisitte hoitaa spämmin sijaan kasvokkain tämän irvokkaan loppu shown ???
Vierailija kirjoitti:
Helpottiko eilinen irtiotto oloasi?
Vähän mutta itkin kotimatkalla
Kerropas jotain tästä Annesta