Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu, kun kaipaus lopulta saa täyttymyksensä, kun viimein saan tuntea kehosi ja lämpösi, huulesi huuliani vasten, hengittää ihosi tuoksua?
Se panee sua muutama kk ja sit jättää
Ikävöin täällä aiemmin erästä naista. Nyt löysin uuden todella ihanan ja olen iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen duunista... milläköhän mä saan sut pois mielestäni? Enkä ees tiedä haluunko saada.
Ei tarvii saada. Tiedät sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu, kun kaipaus lopulta saa täyttymyksensä, kun viimein saan tuntea kehosi ja lämpösi, huulesi huuliani vasten, hengittää ihosi tuoksua?
Sitten heräät unesta? 💢
Onhan se mahdollista, että noinkin käy.
Vierailija kirjoitti:
Olette kai , vai kirjoitat itse itsellesi sellaisessa tilanteessa että voisitte hoitaa spämmin sijaan kasvokkain tämän irvokkaan loppu shown ???
On täällä kaikkea oheistuubaa joka päivä, joten koeta kestää. Hoitaisin asiat irl, mutta yksin ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se panee sua muutama kk ja sit jättää
Ja kun minulle kelpaisi mikä tahansa paneminen. 😃
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni en ansainnut sen kaltaista loppua
Joel.
Mullakin on ne kuuluisat tunteet. Kun sydän "leikataan irti", se sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni en ansainnut sen kaltaista loppua
Joel.
Nuori nainen hakkaamassa kuoliaaksi keski-ikäisen valkoisen miehen. Vähän alleviivaavaa kuvastoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa hakisit apuja. Valot päällä näkee paremmin ja mukavampi olla.
Mee hoitoo.
Jos on masentunut, sille kannattaa tehdä jotakin.
Kai sitä ilman valoja saa aikuinen olla.
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin täällä aiemmin erästä naista. Nyt löysin uuden todella ihanan ja olen iloinen.
Onnea teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa hakisit apuja. Valot päällä näkee paremmin ja mukavampi olla.
Mee hoitoo.
Jos on masentunut, sille kannattaa tehdä jotakin.
Kai sitä ilman valoja saa aikuinen olla.
" niin kahdestaan päätettiin, ei milloinkaan käy valot meitä päin palamaan"
Oloni helpottuisi ainoastaan sillä, että puhuisit kerrankin tunteistasi. Edes siitä, ettet tiedä, haluatko minua koskaan. Tarpeeksi. Minä haluan sinut, tiedät sen. Ja aina kun vaikenet tai vain sivuutat vilpittömät kiintymyksenosoitukseni, haava sydämessäni syvenee.
Mä en ole yleensä niin vakava mutta hänen kanssa tunnelma meni jotenkin puisevaksi. Oli kivaa ja sitten kaikki muuttuikin täysin tylsäksi.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi luopua sinusta.
Kenestä?
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi luopua sinusta.
Älä luovu. Älä edes toivosta.
Vaikka se kornilta kuulostaakin; olen sinun, jos tahdot niin.
Vierailija kirjoitti:
Oloni helpottuisi ainoastaan sillä, että puhuisit kerrankin tunteistasi. Edes siitä, ettet tiedä, haluatko minua koskaan. Tarpeeksi. Minä haluan sinut, tiedät sen. Ja aina kun vaikenet tai vain sivuutat vilpittömät kiintymyksenosoitukseni, haava sydämessäni syvenee.
Mitä nää vilpittömät kiint.osoitukset on,esim.?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole yleensä niin vakava mutta hänen kanssa tunnelma meni jotenkin puisevaksi. Oli kivaa ja sitten kaikki muuttuikin täysin tylsäksi.
Ei kai tuo "hän" sentään ole kaivattusi? Sillä ei tuollaisessa ihmisessä ole mitään kaivattavaa, teidän persoonat ja kemiat ei natsaa.
Sitten heräät unesta? 💢