Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän me ei aikoinaan edes yritetty vaikka tunteita oli molemmin puolin? Oon miettinyt sua S koko elämäni. Olisit tainnut olla just se oikea mulle?
Tää vois olla minä ja kaivattuni. Me ollaan kai niin saamattomia/ujoja ja omat epävarmuudet tuhos viimeisetkin mahkut. -sivusta-
Naiselle. En ole uhka tai vihollinen sinulle. Enkä yhtiöllesi. Olen myötämielinen, ihaileva ja ikävöivä.
Repeat. Elämä on semmoinen taitolaji. 🖤
Tuli hyvä fiilis siitä, että satuin näkeen sut tänään kaks kertaa. Ajattelin sua siinä välissä aika paljon.
Tiedostan järjelläni sun tykkäävän musta, mutta sun käytös satuttaa mua jollain muulla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Tiedostan järjelläni sun tykkäävän musta, mutta sun käytös satuttaa mua jollain muulla tasolla.
Minä tajuan tunnetasolla hänen tykkäävän musta, mutta järki sanoo toista, koska käytös puhuu omaa kieltään.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Onnellisille rakkain.
Sinä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Tuli hyvä fiilis siitä, että satuin näkeen sut tänään kaks kertaa. Ajattelin sua siinä välissä aika paljon.
Samoin. Yritä siinä olla pokkana kun tekee mieli hymyillä korviin asti. Kauniita unia sinulle 💕
Aika vetäytyä yöpuulle. Toivottavasti näen maailman kauneimmasta naisesta eroottis-sävytteistä unta. 🤤
Nykyaikana Suomessa nainen synnyttää keskimäärin 1,25 lasta keskimäärin 31,9-vuoden iässä, eli nuo miehet kotona imettämässä ja naiset töissä-jutut on vain teoreettista pyörittelyä. Tämän päivän naisella ei ole järkeä panostaa ollenkaan mihinkään kotona olemiseen, vaan TÖIHIN.
Maa on täynnä naisia jotka eivät ylipäätään synnytä koskaan, eli aihe ei kosketa mitenkään.
Kalleimmalle kauneimmat, sydämessäni aina
oltaispa -
suukkonen, nuku hyvin
Hyvää Yötä H 💕