Pakastepizza ostoksille menossa. Nyt tekee mieli pizzaa! Onko tullut uutuksia vai mikä on mielestäsi paras?
Kommentit (19)
Itse tykkään Lidlin neljän juuston valmispitsasta, 4-formaggi pizza – Chef Select. Ei siis pakastealtaasta, vaan eineshyllystä.
Grandiosa big one kana-bbq on aika jees.
Neljän juuston pizzat ja tonnikalapizzat lemppareita. Merkillä ei niin väliä. Itse lisään sitten valkosipulia ja aurajuustoa.
Vierailija kirjoitti:
Grandiosa big one kana-bbq on aika jees.
Tai meat superior.
Ostin eilen amerikano pitsan, kotona huomasin sen olevan coopin, ihan hyvä tällä kertaa, olen aiemmin kerran oostanut coopin pisan joka ei olllut makuuni. Käyn harvoin s-marketissa.
Siis pizza on menossa ostoksille? Onko se joku robotti?
Grandiosa Big One-pizzat on kaikki hyviä ja nälkä lähtee varmasti.
Kuurioisen peniksen makuinen pitsa on paras.
Grandiosat hyviä, valkosipulia päälle. Dr Otker (?) Tonnikalapizza punasipulilla on erittäin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tulis äkkiä talvi ja pakkaset! Tappais tällaisia kirjoittelevat idiootit...KOITTAKAA EDES pysyä asiassa! Vaan eipä taida onnistua!
Dr oetker Suprema calabrese nduja tipo
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ole samanlaisia
on, pahanmakuisia hyi
Osta paketti keksejä kaupasta laita ne pellille ja päälle tomaattimurskaa, ruokalusikallinen jauhelihaa ja juustoa. Halvin pakastepizza ja sama ravintosisältö.
Crosta mollica Stromboli (saa s-marketista) on paras. Pyyhkii muilla pakastepizzoilla lattiaa mennen tullen ja valtaosaa ainakin niiden pizzerioiden pizzoillajoissa olen käynyt syömässä. Enään ei ole tarvetta mennä pizzeriaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulis äkkiä talvi ja pakkaset! Tappais tällaisia kirjoittelevat idiootit...KOITTAKAA EDES pysyä asiassa! Vaan eipä taida onnistua!
Onko lääkkeet loppu?
Vierailija kirjoitti:
Siis pizza on menossa ostoksille? Onko se joku robotti?
Jotkut ilmeisesti luulevat, että maksimimäärä erillisiä sanoja yhdyssanassa on 2. Tuota näkee hämmentävän usein.
Eikös ne ole samanlaisia