Mieti jos tekoäly joskus paljastaa sun keskusteluhistoria koko kansan nähtäville
Se analysoi sun somen kirjoitustyyli ym netissä julkaisemat kirjoitukset anonyymeihin kirjoitustyyleihin ja yhdistää ne sinuun. Sitten jos joku päivä on ns paha tekoäly se julistaa täällä ja muualla, että Maijapekkaliisaerkki on kirjoittanut nämä sisällöt.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Nääh, olen laittanut asetukset niin etteivät keskustelut tallennu.
Mitä höpötät.
Ootteks te luullu et ne keskustelut on yksityisiä? LOL
Toteutan niin netissä kuin kasvotusten mallia, ettei omia sanomisia tarvitse hävetä tai olla huolissaan.
Silloin paljastuisi myös kaikki ex-mieheni pettämiset ja se, ettei hän olekaan niin mukava kuin päälle päin näytti.
Se on vain ajan kysymys, tekniikka kehittyy sitä tahtia että se ei jää pelkästään ai keskusteluihin, swarm ottaa hyvin nopeasti selvää esim vaikka täälä vauvalla kesustelevien nimet, vpn hidastaa mutta ei estä.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppillinen tekoälykäyttäjä ei edes ymmärrä mistä tässä puhutaan.
Jos tekoälyn suurin saavutus on paljastaa minun keskusteluhistoria, niin antaa palaa.
Saisinpa edes hetken kokea olevani merkityksellinen ihminen. 😎
Olen jo nyt tekoälyn avulla saanut selvitettyä ihmisten henkilöllisyyksiä. Osasta löytynyt jopa kuviakin. Täytyy sanoa, että täällä on melko hupaisan näköistä jengiä.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko ihan oikeasti että se asetus tekee minkä lupaa?
Vierailija kirjoitti:
Se on vain ajan kysymys, tekniikka kehittyy sitä tahtia että se ei jää pelkästään ai keskusteluihin, swarm ottaa hyvin nopeasti selvää esim vaikka täälä vauvalla kesustelevien nimet, vpn hidastaa mutta ei estä.
Vpn+tor on vastaus, poliisikin voimaton
Ei ole mitään salattavaa. Se on hieno asia kun osaa ottaa vastuuta itsestään ja sanoistaan niin ei tarvi peitellä mitään kun voi seistä niiden takana kuin oikea mies. Monesti sanonut että ihminen on sitä mitä se tekee kun kukaan ei ole katsomassa. Kannattaa alkaa pohtimaan omaa elämää ja itseään jos kaikki oma kirjoittelu on niin paskaa että siitä seuraisi katastrofi jos joku ne näkisi.
Kysytään tekoälyltä voisiko hän tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
Älylaitteesi saattaa kuitenkin kuunnella.
Sain itse isäni kuolinpäivänä sähköpostiin hautaustoimiston mainoksen ja seuraavana päivänä mainos tuli lakiasiaintoimisotolta aiheena perukirjoitus ja perinnönjako.
Netti on niin täynnä sontaa ja ryönää, että tuskin mun roiseimmatkaan kommentit juurikaan kohuja aiheuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vpn+tor on vastaus, poliisikin voimaton
Haha. Niin sä kuvittelet
Vierailija kirjoitti:
Toteutan niin netissä kuin kasvotusten mallia, ettei omia sanomisia tarvitse hävetä tai olla huolissaan.
Samoin.
Huvittaa muuten Facebookissa kun jotkut eivät ole tajunneet että jos julkaisee "anonyyminä" ryhmissä niin ylläpito näkee silti kuka nimimerkin takana on. Aiheuttanut veikeitä tilanteita mm. pikkukunnan "puskaradioryhmissä".
mitä väliä en oo netissä enkä somessa omalla nimellä ja tällä kirjasto koneella on satoja käyttäjiä
Mitä sitten? Kirjoitan vain sellaista mitä voin sanoa ääneenkin.
Hienoa! Kaikki palstatrollien poistamat asialliset kirjoitukset joissa olen mm. puolustanut kasvissyöntiä, rokotuksia, Ukrainan tukemista jne palautuvat!