Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieti jos tekoäly joskus paljastaa sun keskusteluhistoria koko kansan nähtäville

Vierailija
18.09.2026 |

Se analysoi sun somen kirjoitustyyli ym netissä julkaisemat kirjoitukset anonyymeihin kirjoitustyyleihin ja yhdistää ne sinuun. Sitten jos joku päivä on ns paha tekoäly se julistaa täällä ja muualla, että Maijapekkaliisaerkki on kirjoittanut nämä sisällöt. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, olen laittanut asetukset niin etteivät keskustelut tallennu. 

Vierailija
2/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä höpötät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteks te luullu et ne keskustelut on yksityisiä? LOL

Vierailija
4/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutan niin netissä kuin kasvotusten mallia, ettei omia sanomisia tarvitse hävetä tai olla huolissaan. 

Vierailija
5/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin paljastuisi myös kaikki ex-mieheni pettämiset ja se, ettei hän olekaan niin mukava kuin päälle päin näytti.

Vierailija
6/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain ajan kysymys, tekniikka kehittyy sitä tahtia että se ei jää pelkästään ai keskusteluihin, swarm ottaa hyvin nopeasti selvää esim vaikka täälä vauvalla kesustelevien nimet, vpn hidastaa mutta ei estä.

Vierailija
7/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppillinen tekoälykäyttäjä ei edes ymmärrä mistä tässä puhutaan.

Vierailija
8/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekoälyn suurin saavutus on paljastaa minun keskusteluhistoria, niin antaa palaa.

Saisinpa edes hetken kokea olevani merkityksellinen ihminen. 😎

Vierailija
9/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo nyt tekoälyn avulla saanut selvitettyä ihmisten henkilöllisyyksiä. Osasta löytynyt jopa kuviakin. Täytyy sanoa, että täällä on melko hupaisan näköistä jengiä.

Vierailija
10/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko ihan oikeasti että se asetus tekee minkä lupaa? 

Vierailija
11/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain ajan kysymys, tekniikka kehittyy sitä tahtia että se ei jää pelkästään ai keskusteluihin, swarm ottaa hyvin nopeasti selvää esim vaikka täälä vauvalla kesustelevien nimet, vpn hidastaa mutta ei estä.

Vpn+tor on vastaus, poliisikin voimaton

Vierailija
12/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään salattavaa. Se on hieno asia kun osaa ottaa vastuuta itsestään ja sanoistaan niin ei tarvi peitellä mitään kun voi seistä niiden takana kuin oikea mies. Monesti sanonut että ihminen on sitä mitä se tekee kun kukaan ei ole katsomassa. Kannattaa alkaa pohtimaan omaa elämää ja itseään jos kaikki oma kirjoittelu on niin paskaa että siitä seuraisi katastrofi jos joku ne näkisi. 

Vierailija
13/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään tekoälyltä voisiko hän tehdä niin.

Vierailija
14/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älylaitteesi saattaa kuitenkin kuunnella.

Sain itse isäni kuolinpäivänä sähköpostiin hautaustoimiston mainoksen ja seuraavana päivänä mainos tuli lakiasiaintoimisotolta aiheena perukirjoitus ja perinnönjako.

Vierailija
15/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on niin täynnä sontaa ja ryönää, että tuskin mun roiseimmatkaan kommentit juurikaan kohuja aiheuttaisi.

Vierailija
16/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vpn+tor on vastaus, poliisikin voimaton

Haha. Niin sä kuvittelet 

Vierailija
17/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toteutan niin netissä kuin kasvotusten mallia, ettei omia sanomisia tarvitse hävetä tai olla huolissaan. 

Samoin. 

Huvittaa muuten Facebookissa kun jotkut eivät ole tajunneet että jos julkaisee "anonyyminä" ryhmissä niin ylläpito näkee silti kuka nimimerkin takana on. Aiheuttanut veikeitä tilanteita mm. pikkukunnan "puskaradioryhmissä". 

Vierailija
18/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä en oo netissä enkä somessa omalla nimellä ja tällä kirjasto koneella on satoja käyttäjiä

Vierailija
19/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Kirjoitan vain sellaista mitä voin sanoa ääneenkin.

Vierailija
20/32 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Kaikki palstatrollien poistamat asialliset kirjoitukset joissa olen mm. puolustanut kasvissyöntiä, rokotuksia, Ukrainan tukemista jne palautuvat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä