Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Tietämättäsi olet pelastanut minun kesän. 🙏
Ihanaa että oon ollut avuksi. Eikö mun olis oikeus tietää tuo? Voisitko ottaa yhteyttä?
Sain tietää yllättävän yhteyden joka liittyy meihin. Ehkä säkin tajuat sen jossain vaiheessa. Onkohan tuollakin tarkoitus joka auttaa meitä tulevaisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Sain tietää yllättävän yhteyden joka liittyy meihin. Ehkä säkin tajuat sen jossain vaiheessa. Onkohan tuollakin tarkoitus joka auttaa meitä tulevaisuudessa?
Millainen yhteys?
Vierailija kirjoitti:
Kerro
Nähdäänkö vielä joskus? Sinua kaipaan silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen yhteys?
En viitti tässä kertoa enempää ettei kukaan muu tajua.
Vierailija kirjoitti:
katselet pitkään
Sittenhän sinäkin katselet. Et muuten tietäis 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen yhteys?
Eihän ne nyt voi tajuta, kun eivät tiedä edes, keistä on kyse. Jokin vihje yhteydestä?
Facebookissa terveisiä pienen kuvan muodossa. Universumi on utelias meitäkin kohtaan. Muistathan tervehtiä omituisia olentoja kohteliaasti. Kiitos.
Illan toivebiisi on: Anne Mattila ja Janne Tulkki-Sielu salamoi.
En edelleenkään tajua, miten helposti sait mut rakastumaan. Jotain ihmeellistä sinussa on.
Mulla ei ole tiedossa mitään yhteyksiä, jotka avustaisivat meitä yhteen. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään tajua, miten helposti sait mut rakastumaan. Jotain ihmeellistä sinussa on.
Voi olla joku semmonen liisteri-energia jos sut tänne toi :S
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin. Sinussa myös.
Kummallisinta on, että tämä ei laannu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen yhteys?
Eihän ne nyt voi tajuta, kun eivät tiedä edes, keistä on kyse. Jokin vihje yhteydestä?
Jääköön salaisuudeksi. Jännä sattuma tosissaan
😉