Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Mä taas olen ihan masentunut kun ei ole miestä joka työntelisi mitään mihinkään :/ Niin kamalaa
Hahhah. Elämä on semmoinen taitolaji.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen ihan masentunut kun ei ole miestä joka työntelisi mitään mihinkään :/ Niin kamalaa
Toinen virhe.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan masentunut, kun ei ole töitä.
Tsemppiä! Toivottavasti saat pian töitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin väsynyt tähän. Olen oikeasti ollut ketjussa jo noin tammikuusta -20. Lähes joka ikinen päivä, joitakin taukoviikkoja lukuunottamatta. Vieläkin saatan öisin herätä ajattelemaan sinua. Tälle pitää nyt tulla stoppi. Joko me tavataan ja keskustellaan tämä juttu läpi, jottei jää vaivaamaan tai lähden vain täältä pois ja teen kaikkeni unohtaakseni. Saat valita. Viimeksi nähty touko-23. -epätoivoinen nainen
Ajallisesti juostaan samaa maratonia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kuumaverisiä ja eivät sovellu suuriin porukoihin. Naiselle paras paikka on kotona.
Samaa mieltä. Viihdyn parhaiten kotona, vaikka töissäkin on käytävä.
Vierailija kirjoitti:
Tulethan huomenna?
Älä mihin?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on hyvä kaivata sitäkin. Onko joku tietty mieskaivattu vai käykö muutkin?
Vierailija kirjoitti:
Tulethan huomenna?
Paikalle, sisääsi, vai häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kuumaverisiä ja eivät sovellu suuriin porukoihin. Naiselle paras paikka on kotona.
Samaa mieltä. Viihdyn parhaiten kotona, vaikka töissäkin on käytävä.
Mulle taas ei kotona oleminen oikeen sovi, tästä on tullut paljon palautetta muiltakin.
Eri
Kannattaisi jo unohtaa. Elämässä on mentävä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi jo unohtaa. Elämässä on mentävä eteenpäin.
Jos meistä ei hyviä ystäviä tule tän seurauksena, niin oon kyllä hirmu pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Sitä pohdin, että kenen vastuulla tämmöinen kaipailu homma on? Mitäkö tarkoitan tällä, sitä että eihän kukaan voi tietää sitä onko kaipailu tai ylipäätään ne tunteet molemminpuoleisia. Onko kaipailu siis omalla vastuulla ja oma vika, jos siihen haaskaa aikaa vailla mitään konkreettista lopputulemaa.
Tietenkin on :D saahan sitä kaivata ja toivoa vaikka eurojackpottia, mutta ihan omalla vastuulla on se, kuinka meinaat asiaan suhtautua :D Kukaan ei siis ole vastakaikua toiselle velkaa.
Siitä taas olen eri mieltä, etteikö voisi tietää tunteiden molemminpuolisuudesta. Minäkin tiedän, koska hän on kertonut tunteensa minulle. Ja kyllähän ne pakit saaneetkin tietää, ettei molemminpuolisuutta ole, tieto se sekin on.
Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Iltaterkut sulle, rakas tyyppi.
Miksihän me ei aikoinaan edes yritetty vaikka tunteita oli molemmin puolin? Oon miettinyt sua S koko elämäni. Olisit tainnut olla just se oikea mulle?
Jokohan se viesti on luettu?🙃
Minäpä en. Elämälle ei mahda mitään, ei kannata pilata elämäänsä masentelemalla turhia. Hyvinvointi on työantajillekin tärkeää.