Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, kun kaipaisitte 20 vuotta ja sitten saisitte jotain kautta tietää, että kaikki olisikin ollut mahdollista, jos olisitte vain tehneet jotain. Tähän se odotettava "no ei olisi ollut sen arvoista jos olisi joutunut itse tekemään aloitteen" yms. copiumit
Siis kyllä mä olen koko ajan tiennyt että se olis mahdollista. Itse mä olen hänet torjunut eikä toisinpäin. Ei mulla tossa mitään ällisteltävää siis olisi.
No niin, taas joku ketjussa kaipaava tunnustaa torjuneensa kaivattunsa ja silti kaipaavansa!
Sivuhuomio
Juu, mahdotonta että olisi esim. trolli joka on tietoinen että ketjussa on torjuttuja, jopa estettyjä haikailemassa torjujien perään. Sano että kaipaat lääkäriä, niin ketjussa on kolme lääkäriä
Olen kertonut tuon täällä miljoona kertaa ennenkin, turhaan tulit taas trolliasi tähän kaipaamaan. Ohi menee edelleen, ei siis vieläkään sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, kun kaipaisitte 20 vuotta ja sitten saisitte jotain kautta tietää, että kaikki olisikin ollut mahdollista, jos olisitte vain tehneet jotain. Tähän se odotettava "no ei olisi ollut sen arvoista jos olisi joutunut itse tekemään aloitteen" yms. copiumit
Siis kyllä mä olen koko ajan tiennyt että se olis mahdollista. Itse mä olen hänet torjunut eikä toisinpäin. Ei mulla tossa mitään ällisteltävää siis olisi.
No niin, taas joku ketjussa kaipaava tunnustaa torjuneensa kaivattunsa ja silti kaipaavansa!
Sivuhuomio
Olen kertonut tuon täällä miljoona kertaa. Ei kaikki halua mitään irl, osa meistä on pelkän kepeän fantasian takia ketjussa. Toistan: miljoona kertaa teille kerrottu.
Riittäisikö kuitenkin kerta. Sivu eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivuhuomio
Olen kertonut tuon täällä miljoona kertaa. Ei kaikki halua mitään irl, osa meistä on pelkän kepeän fantasian takia ketjussa. Toistan: miljoona kerta
Riittäisikö kuitenkin kerta. Sivu eri
Ei tietenkään riitä, eihän sulle itsellesikään riitä kertakäynti täällä. Ihan samalla lailla kaikki saadaan kaivata, ei ole sulta pois eikä itse asiassa edes kuulu sulle tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Aina olen aloitteen tehnyt - tavalla tai toisella - kun olen ollut naisesta kiinnostunut. En ymmärrä, miksi palstalla aina kuvitellaan, että ihmiset eivät uskaltaisi tehdä aloitteita. Suurin osa uskaltaa ilmaista kiinnostuksensa kyllä ilman mitään ongelmia. Ei se ole ongelma. Se on ongelma, ettei lukuisista aloitteista huolimatta saa ikinä vastakaikua niiltä, joista on ollut kiinnostunut. Eikä se ole kiinni aloitteiden laadusta. Jos vetovoima on molemminpuolista, sillä ei ole mitään väliä millainen se aloite on; toinen tulkitsee kömpelöimmätkin jutut parhain päin. Jos taas molemminpuolista vetovoimaa ei ole, se on aivan sama millaisin sanoin aloitteen tekee, ja pelkkä kahville pyytäminen tai päivään sanominenkin koetaan ahdistavana.
Niin. Minulla ei ole vielä kokemusta toivotuista lähestymisistä. Ei se haittaa. Olen saanut muutaman ihan kivan kaverin.
Vierailija kirjoitti:
Aina olen aloitteen tehnyt - tavalla tai toisella - kun olen ollut naisesta kiinnostunut. En ymmärrä, miksi palstalla aina kuvitellaan, että ihmiset eivät uskaltaisi tehdä aloitteita. Suurin osa uskaltaa ilmaista kiinnostuksensa kyllä ilman mitään ongelmia. Ei se ole ongelma. Se on ongelma, ettei lukuisista aloitteista huolimatta saa ikinä vastakaikua niiltä, joista on ollut kiinnostunut. Eikä se ole kiinni aloitteiden laadusta. Jos vetovoima on molemminpuolista, sillä ei ole mitään väliä millainen se aloite on; toinen tulkitsee kömpelöimmätkin jutut parhain päin. Jos taas molemminpuolista vetovoimaa ei ole, se on aivan sama millaisin sanoin aloitteen tekee, ja pelkkä kahville pyytäminen tai päivään sanominenkin koetaan ahdistavana.
Siis joo! Minä kirjoitin tuon kommentin, että ujokin mies tekee JOTAIN jos on kiinnostunut, ja kirjoitin sen kokemuksesta.
Ei tietenkään riitä, eihän sulle itsellesikään riitä kertakäynti täällä. Ihan samalla lailla kaikki saadaan kaivata, ei ole sulta pois eikä itse asiassa edes kuulu sulle tippaakaan.
Hoe toki vielä toiset miljoona kertaa että olisit saanut hänet mutta et halua. Jokainen tosiaan saa löytää omat kiksinsä.
Taidanpa mennä nukkumaan.Hyvää yötä sinne jonnekin.Juhlakalu on nyt ihan väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Hoe toki vielä toiset miljoona kertaa että olisit saanut hänet mutta et halua. Jokainen tosiaan saa löytää omat kiksinsä.
En mä mitään sellaista hoe vaan kirjoittelen kaipausviestejä. Sunkin kannattaisi tämän jatkuvan väittelyn sijaan ymmärtää vähitellen otsikko.
Jättäisinkö tuulilasisi nurkkaan kuuman kyyneleen vai numeron sisältävän lippulappusen... Kauniita unia. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä mitään sellaista hoe vaan kirjoittelen kaipausviestejä. Sunkin kannattaisi tämän jatkuvan väittelyn sijaan ymmärtää vähitellen otsikko.
Kerroitpahan juuri aiemmin hokeneesi miljoona kertaa. Kuten sanottu, jatka samaa rataa.
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa mennä nukkumaan.Hyvää yötä sinne jonnekin.Juhlakalu on nyt ihan väsynyt.
Kalulla on ollut juhlat
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä totaaliroska sulle.
Et ole.
Jaahas, taas palstalle tuli tuo moottoriturpa. HY
Suukko ja tiukka halaus sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Setä kaipaa sinua ja erotiikkaa. Nukuin hyvin hani.
On kyllä ihan omanlaisensa kaipaaja hän. Kyllä tuosta jo saa huvittua.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka hymyilen sinulle, en ole tyhmä tai ihastunut sinuun.
Aha, minä saatan olla molempia, myös silloin jos vaikka en hymyilisi.
Olen kertonut tuon täällä miljoona kertaa. Ei kaikki halua mitään irl, osa meistä on pelkän kepeän fantasian takia ketjussa. Toistan: miljoona kertaa teille kerrottu.