Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
32201/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa, kun kaipaisitte 20 vuotta ja sitten saisitte jotain kautta tietää, että kaikki olisikin ollut mahdollista, jos olisitte vain tehneet jotain. Tähän se odotettava "no ei olisi ollut sen arvoista jos olisi joutunut itse tekemään aloitteen" yms. copiumit

Siis kyllä mä olen koko ajan tiennyt että se olis mahdollista. Itse mä olen hänet torjunut eikä toisinpäin. Ei mulla tossa mitään ällisteltävää siis olisi.

No niin, taas joku ketjussa kaipaava tunnustaa torjuneensa kaivattunsa ja silti kaipaavansa! 

Sivuhuomio

Olen kertonut tuon täällä miljoona kertaa. Ei kaikki halua mitään irl, osa meistä on pelkän kepeän fantasian takia ketjussa. Toistan: miljoona kertaa teille kerrottu.

Vierailija
32202/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa, kun kaipaisitte 20 vuotta ja sitten saisitte jotain kautta tietää, että kaikki olisikin ollut mahdollista, jos olisitte vain tehneet jotain. Tähän se odotettava "no ei olisi ollut sen arvoista jos olisi joutunut itse tekemään aloitteen" yms. copiumit

Siis kyllä mä olen koko ajan tiennyt että se olis mahdollista. Itse mä olen hänet torjunut eikä toisinpäin. Ei mulla tossa mitään ällisteltävää siis olisi.

No niin, taas joku ketjussa kaipaava tunnustaa torjuneensa kaivattunsa ja silti kaipaavansa! 

Sivuhuomio

Juu, mahdotonta että olisi esim. trolli joka on tietoinen että ketjussa on torjuttuja, jopa estettyjä haikailemassa torjujien perään. Sano että kaipaat lääkäriä, niin ketjussa on kolme lääkäriä

Olen kertonut tuon täällä miljoona kertaa ennenkin, turhaan tulit taas trolliasi tähän kaipaamaan. Ohi menee edelleen, ei siis vieläkään sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32203/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuhuomio

Olen kertonut tuon täällä miljoona kertaa. Ei kaikki halua mitään irl, osa meistä on pelkän kepeän fantasian takia ketjussa. Toistan: miljoona kertaa teille kerrottu.

Riittäisikö kuitenkin kerta. Sivu eri

Vierailija
32204/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuhuomio

Olen kertonut tuon täällä miljoona kertaa. Ei kaikki halua mitään irl, osa meistä on pelkän kepeän fantasian takia ketjussa. Toistan: miljoona kerta

Riittäisikö kuitenkin kerta. Sivu eri

Ei tietenkään riitä, eihän sulle itsellesikään riitä kertakäynti täällä. Ihan samalla lailla kaikki saadaan kaivata, ei ole sulta pois eikä itse asiassa edes kuulu sulle tippaakaan.

Vierailija
32205/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
32206/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein unohdin. 

Gn. Gn.

Vierailija
32207/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina olen aloitteen tehnyt - tavalla tai toisella - kun olen ollut naisesta kiinnostunut. En ymmärrä, miksi palstalla aina kuvitellaan, että ihmiset eivät uskaltaisi tehdä aloitteita. Suurin osa uskaltaa ilmaista kiinnostuksensa kyllä ilman mitään ongelmia. Ei se ole ongelma. Se on ongelma, ettei lukuisista aloitteista huolimatta saa ikinä vastakaikua niiltä, joista on ollut kiinnostunut. Eikä se ole kiinni aloitteiden laadusta. Jos vetovoima on molemminpuolista, sillä ei ole mitään väliä millainen se aloite on; toinen tulkitsee kömpelöimmätkin jutut parhain päin. Jos taas molemminpuolista vetovoimaa ei ole, se on aivan sama millaisin sanoin aloitteen tekee, ja pelkkä kahville pyytäminen tai päivään sanominenkin koetaan ahdistavana.

Niin. Minulla ei ole vielä kokemusta toivotuista lähestymisistä. Ei se haittaa. Olen saanut muutaman ihan kivan kaverin.

Vierailija
32208/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina olen aloitteen tehnyt - tavalla tai toisella - kun olen ollut naisesta kiinnostunut. En ymmärrä, miksi palstalla aina kuvitellaan, että ihmiset eivät uskaltaisi tehdä aloitteita. Suurin osa uskaltaa ilmaista kiinnostuksensa kyllä ilman mitään ongelmia. Ei se ole ongelma. Se on ongelma, ettei lukuisista aloitteista huolimatta saa ikinä vastakaikua niiltä, joista on ollut kiinnostunut. Eikä se ole kiinni aloitteiden laadusta. Jos vetovoima on molemminpuolista, sillä ei ole mitään väliä millainen se aloite on; toinen tulkitsee kömpelöimmätkin jutut parhain päin. Jos taas molemminpuolista vetovoimaa ei ole, se on aivan sama millaisin sanoin aloitteen tekee, ja pelkkä kahville pyytäminen tai päivään sanominenkin koetaan ahdistavana.

Siis joo! Minä kirjoitin tuon kommentin, että ujokin mies tekee JOTAIN jos on kiinnostunut, ja kirjoitin sen kokemuksesta. 

Vierailija
32209/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään riitä, eihän sulle itsellesikään riitä kertakäynti täällä. Ihan samalla lailla kaikki saadaan kaivata, ei ole sulta pois eikä itse asiassa edes kuulu sulle tippaakaan.

Hoe toki vielä toiset miljoona kertaa että olisit saanut hänet mutta et halua. Jokainen tosiaan saa löytää omat kiksinsä. 

Vierailija
32210/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa mennä nukkumaan.Hyvää yötä sinne jonnekin.Juhlakalu on nyt ihan väsynyt.

Vierailija
32211/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoe toki vielä toiset miljoona kertaa että olisit saanut hänet mutta et halua. Jokainen tosiaan saa löytää omat kiksinsä. 

En mä mitään sellaista hoe vaan kirjoittelen kaipausviestejä. Sunkin kannattaisi tämän jatkuvan väittelyn sijaan ymmärtää vähitellen otsikko.

Vierailija
32212/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisinkö tuulilasisi nurkkaan kuuman kyyneleen vai numeron sisältävän lippulappusen... Kauniita unia. 🤭

Vierailija
32213/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä mitään sellaista hoe vaan kirjoittelen kaipausviestejä. Sunkin kannattaisi tämän jatkuvan väittelyn sijaan ymmärtää vähitellen otsikko.

Kerroitpahan juuri aiemmin hokeneesi miljoona kertaa. Kuten sanottu, jatka samaa rataa. 

Vierailija
32214/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa mennä nukkumaan.Hyvää yötä sinne jonnekin.Juhlakalu on nyt ihan väsynyt.

Kalulla on ollut juhlat

Vierailija
32215/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä totaaliroska sulle.

Et ole.

Vierailija
32216/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taas palstalle tuli tuo moottoriturpa. HY

Vierailija
32217/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukko ja tiukka halaus sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Vierailija
32218/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä kaipaa sinua ja erotiikkaa. Nukuin hyvin hani.

Vierailija
32219/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan omanlaisensa kaipaaja hän. Kyllä tuosta jo saa huvittua. 

Vierailija
32220/35298 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka hymyilen sinulle, en ole tyhmä tai ihastunut sinuun.

Aha, minä saatan olla molempia, myös silloin jos vaikka en hymyilisi.

Ketju on lukittu.