Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Sul on hyvät bosat
Tiedän
Suhteessa pitää olla muutakin kuin seksi. Kukaan ei jaksa pelkkää suoritusta ja välinpitämättömyyttä.
Minä olin se, joka tuosta testaamisesta alussa kirjoitin. Ja halusin jatkaa aiheesta, vaikka se nyt sinulle ei jostain syystä käynyt. /Eri
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa pitää olla muutakin kuin seksi. Kukaan ei jaksa pelkkää suoritusta ja välinpitämättömyyttä.
Sitähän tässä just sanottiin, kun jotkut ihmettelivät miksi hyvän edes haluisi vaihtaa.
On ollu pakko taas tuumailla vahvuuden ja selviytymisen teemoja ja tematiikkaa. Olisin voinu niistä kaivatun kanssa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sul on hyvät bosat
Tiedän
Oot ihan bosslady
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sul on hyvät bosat
Tiedän
Oot ihan bosslady
Senkin tiedän
Tänään ugly olo. Lähetän silti terveiset
Vierailija kirjoitti:
Minä olin se, joka tuosta testaamisesta alussa kirjoitin. Ja halusin jatkaa aiheesta, vaikka se nyt sinulle ei jostain syystä käynyt. /Eri
Jatketaan speksaamista ennen testiä. Riittääkö sulle reilu 15 senttinen?
Vierailija kirjoitti:
Sul on hyvät bosat
Kiitos kiva kuulla! Ilman rintsikoita ne on kylä vähän niinku rukkaset mun mielestä 🤭
Ensimmäinen viikko ohi, ihana ruotsinkielinen erityisopettaja 💞
Trevligt veckoslut 😚
Vierailija kirjoitti:
Sul on hyvät bosat
Jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te miettineet, miksi vaikka presidentti ei ole podcastissa kertomassa milloin harrasti seksiä, millä tavalla ja kenen kanssa ja mikä on suosikkiasento ja millainen kokemus oli ällöin ja mitä hääyönä tapahtui? Koska sitä ei tehdä paremmissa piireissä, asia on hyvin yksinkertainen. Näissä piireissä ymmärretään yksityisyyden rajat.
Mä olen keskustellut meidän presidentin kanssa mm seksistä. En toki podcastissa, ihan vain illanvietossa.
Stubb, Niinistö vai Halonen? Vai joku vielä vanhempi?
Veikkaan Ahtisaarta.
Veikkaat siis väärin.
Miksihän veikkasi Ahtisaarta? Eihän
Täällä on kyllä helkkarin huumorintajutonta porukkaa.
En tiiä tekiskö itsarin vai jäiskö junan alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Sylissäni rakas istuisit ja syvälle ihaniin silmiisi sukeltaisin.
Höpö höpö kaikki tietää että munallas haluat sukeltaa vaginaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Ei se sitä katso. Sivusta
Eikö kaikista tärkeintä ole olla aidosti toisen kanssa. Se joka on hyväksynyt elämänsä ja tarinansa pystyy olemaan läsnä ja kuuntelemaan toisenkin tarinan. On ihanaa ja tärkeää tulla kuulluksi ja nähdyksi, vastavuoroisesti.
Sul on hyvät bosat