Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei vaan voi erota ja mennä kimppaan sen rakastamansa ihmisen kanssa. Pidemmän päälle tuollainen on aika kuluttavaa ja stressaavaa, jos joutuu valehtelemaan menojaan ja muutenkin.
Jos ei halua erota ja mennä kimppaan sen toisen kanssa? Haluaa pysyä suhteessaan mutta panna muitakin.
Eipä paljon itsekkäämpää ihmistä ole kuin tuollainen kakun kirsikan syöjä.sivusta
Ei mitään seksitöntä suhdetta jaksa. Eikä valheita. Pitää olla intohimoista läheisyyttä, luotettavuutta ja sitoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma kun ei ole tarvinnut testata. Kyllä sen tietää jo etukäteen kenen kanssa seksi toimii ja kenen ei. Minulla ainakin tämä taito.
Mä oon ainakin niin vaativa että harva mies on ollu hyvä seksissä mun makuun. Testaisin ehdottomasti, jos haluisin vaihtaa jo hyvän johonkuhun toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea pitää kaverina ihmistä jota rakastaa
Niin on. Tuohon en lähde. Heti suoraan asiaan. Sen verran kauan jo kaivattu. Naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei vaan voi erota ja mennä kimppaan sen rakastamansa ihmisen kanssa. Pidemmän päälle tuollainen on aika kuluttavaa ja stressaavaa, jos joutuu valehtelemaan menojaan ja muutenkin.
Jos ei halua erota ja mennä kimppaan sen toisen kanssa? Haluaa pysyä suhteessaan mutta panna muitakin.
Eipä paljon itsekkäämpää ihmistä ole kuin tuollainen kakun kirsikan syöjä.sivusta
Ihan sama millainen sun mielestä on, vastasin vain ylemmän ällistelyyn enkä kysynyt mitä mieltä olette moisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma kun ei ole tarvinnut testata. Kyllä sen tietää jo etukäteen kenen kanssa seksi toimii ja kenen ei. Minulla ainakin tämä taito.
Mä oon ainakin niin vaativa että harva mies on ollu hyvä seksissä mun makuun. Testaisin ehdottomasti, jos haluisin vaihtaa jo hyvän johonkuhun toiseen.
Mä taas tiedän sen jo ennen testaamista vaikka olenkin vaativa.
Rakkaus ja aito läsnäolo voittaa puutteen ja kaipauksen.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus loppui mun osalta.
Minullakin
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta sydämeni.. mukavaa päivää.
Se halus nukkuu parvekkeella viime yön, viileässä.
Miksi haluta vaihtaa jo hyvä johonkin toiseen? Ovatko ihmiset silloin kuin esineitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama millainen sun mielestä on, vastasin vain ylemmän ällistelyyn enkä kysynyt mitä mieltä olette moisesta.
Niin,jokainenhan täällä on jotain mieltä ja kertoo asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihteletteko hyviä ihmisiä fiiliksen mukaan? Sen kuvan tuosta saa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluta vaihtaa jo hyvä johonkin toiseen? Ovatko ihmiset silloin kuin esineitä?
Ei se aina riitä suhteeseen että joku on hyvä seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta ei oo tärkeää ees taidot, vaan halu oppia ja tehdä toiselle hyvää. Jos niitä ei ole, on seksikin mielestäni pskaa. Ja myöskin läheisyys on tärkeää, miltä se toinen tuntuu lähellä ja iholla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta ei oo tärkeää ees taidot, vaan halu oppia ja tehdä toiselle hyvää. Jos niitä ei ole, on seksikin mielestäni pskaa. Ja myöskin läheisyys on tärkeää, miltä se toinen tuntuu lähellä ja iholla.
Tuntuu aina hyvältä jos on tunnepuolta tarpeeksi. Jos ei ole, ei tunnu ollenkaan hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihteletteko hyviä ihmisiä fiiliksen mukaan? Sen kuvan tuosta saa.
Miten sä siitä sellaisen kuvan voit saada, kun kerran siinä lukee, että hlö on niin vaativa ettei ilman testaamista vaihtaisi jo olemassa olevaa hyvää kehenkään toiseen? Sehän päinvastoin kertoo runsaasta harkinnasta eikä fiilispohjalta sokkona toimimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea pitää kaverina ihmistä jota rakastaa
Niin on. Tuohon en lähde. Heti suoraan asiaan. Sen verran kauan jo kaivattu. Naiselta
Suoraan hotelliin ja panemaan, siis?
Eli mistä sun valitus? Ei täällä kukaan jälkimmäistä harjoittanut, puhe oli nimenomaan yleisellä tasolla.