Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vanhukselta vanhukselle.
Kiitos rakas, takaisin vanhukselle vanhukselta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin arkkitehti. Tein joskus ennenkin tuon, kun täällä siitä puhuttiin, ja silloin olin joku muu, ehkä joku sovittelija muistaakseni.
Minä oon kanssa ollut arkkitehti ja nyt tehdessäni testin olinkin sovittelija. Vaihtelee näemmä aika paljon, ainakin kun ei ole paljoakaan väliä, kun viimeksi niitä tehnyt. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Myers Briggsit // skoopit
ei handulta! 🥸
Handut ei handulta.
Eikun väkivaltaa. Väliliha oli mielessä.
Himskatti kun jäi ne treffit sopimatta
Et kertonut, mikä olisi toiveidesi tila. Minä kerron sinulle, että minulle sellainen olisi se, että joko istuttaisiin vierekkäin ja pidettäisiin kädestä kiinni tai sitten oltaisiin lomittain ja levättäisiin rakkaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kärhöistä. Kauniita, voimakkaita värejä ja siroja köynnöksiä. Kiipeilevät hauskasti omalla tahdolla, ei aina niin kuin olit niille suunnitellut. Eivät jätä perässään jälkiä.
Minä hyvin monenlaisista kasveista. En luettele niitä tässä, koska paljastan siinä itseni.
Tää oli päivän paras 😅 Joo paljastat itses tuntemattomille, joille olet tuntematon vielä paljastuksen jälkeenkin. Joo just näin 😅😅😅
Naura vain. Et tiedä kaikkea sitä, mitä minä tiedän.
Tää senkun paranee 😅Onks sulla iltalääke ottamatta. Annostus on syytä välillä tarkastuttaa lääkärillä. Voin laittaa tänne vaikka puhelinnumeroni ja silti kukaan e
Jos on itse Aarre Kasvi
Teidän köökipsykologiset persoonallisuuden analyysit eivät kiinnosta yhtään ketään. Painukaa niiden kanssa vaikka lenkille ja höpötelkää itsenne kanssa niistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naista luotu liikkumaan kodin ulkopuolella. Ei ihme, että masennus lisääntyy.
Ei myöskään isäntää jakelemaan viisauksia. :D
Vierailija kirjoitti:
Tänään ei vissiin kaivata.
On täällä ainakin yksi kaipaaja😚
Höpötelkkaa. Siitä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Aattelin kosia sinua.
Kiva mut mitä sum vaimo siihen sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kärhöistä. Kauniita, voimakkaita värejä ja siroja köynnöksiä. Kiipeilevät hauskasti omalla tahdolla, ei aina niin kuin olit niille suunnitellut. Eivät jätä perässään jälkiä.
Minä hyvin monenlaisista kasveista. En luettele niitä tässä, koska paljastan siinä itseni.
Tää oli päivän paras 😅 Joo paljastat itses tuntemattomille, joille olet tuntematon vielä paljastuksen jälkeenkin. Joo just näin 😅😅😅
Naura vain. Et tiedä kaikkea sitä, mitä minä tiedän.
Tää senkun paranee 😅Onks sulla iltalääke ottamatta. Annostus on syytä välillä tarkastuttaa lääkärillä. Voin laittaa tänne vaikka puhelinnumeroni ja silti kukaan e
Mikä sun persettä kutittaa Ap:n asiat? Vaikutat vähän yksinkertaiselta ja huvittavalta kun jaksat ottaa jonkun kaipausketjurandomin tikunnokkaan ja tivata häneltä jos sun mitä ihan kuin hänellä olisi joku velvollisuus antaa sulle riittävän hyvä selitys xDD
Vierailija kirjoitti:
Himskatti kun jäi ne treffit sopimatta
Onko tuo jotenkin yllätys? Et pääse siitä entisestä eroon koskaan. Oot tossun alla.
Miehelle annettiin valta nimetä metsäneläimet ja naisen. Kertoo kaiken komento suhteista.
Kysyin, voitaisiinko nähdä. Et edes lukenut mitä sinulle kirjoitin. Ei kiinnosta.
Onkohan meillä vielä yhtä hauskaa toistemme seurassa? Sait minut nauramaan ja hyvälle tuulelle.
Toiset lopettaa laulujen keksimisen jo alle 10 vuotiaana.