Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Teidän köökipsykologiset persoonallisuuden analyysit eivät kiinnosta yhtään ketään. Painukaa niiden kanssa vaikka lenkille ja höpötelkää itsenne kanssa niistä.
Sun persoonallisuustyyppi ärripurri.
Vierailija kirjoitti:
Ei naista luotu liikkumaan kodin ulkopuolella. Ei ihme, että masennus lisääntyy.
Sen takia masentaakin kun ei ole mitään minne liikkua.
Moniko ope kaipaa kollegaansa täällä?
🔼 juu, naista
🔽 juu, miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naista luotu liikkumaan kodin ulkopuolella. Ei ihme, että masennus lisääntyy.
Ei myöskään isäntää jakelemaan viisauksia. :D
Naiset masentuu ja tylsistyy liialla kotona kökkimisellä. Monille tekisi hyvää kulkea vähän enemmän eri paikoissa ja seikkailla hitusen.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin, voitaisiinko nähdä. Et edes lukenut mitä sinulle kirjoitin. Ei kiinnosta.
Niin kirjoitit ja en katsonut, kun näin viestin. En katso viestejä ennen kuin olen aikeissa vastata. Voidaan nähdä ensi ti. Mutta vastaan kyllä vielä. Haluan muotoilla viestini hyvin, niin että se on asiallinen, mutta siinä on pieni vinkki. Nn
Vierailija kirjoitti:
Et kertonut, mikä olisi toiveidesi tila. Minä kerron sinulle, että minulle sellainen olisi se, että joko istuttaisiin vierekkäin ja pidettäisiin kädestä kiinni tai sitten oltaisiin lomittain ja levättäisiin rakkaudessa.
Nämä käyvät molemmat oikein hyvin, jospa jo oisit täällä luonain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän köökipsykologiset persoonallisuuden analyysit eivät kiinnosta yhtään ketään. Painukaa niiden kanssa vaikka lenkille ja höpötelkää itsenne kanssa niistä.
Sun persoonallisuustyyppi ärripurri.
Älä opeta äitiäs pissaamaan
Vierailija kirjoitti:
Kysyin, voitaisiinko nähdä. Et edes lukenut mitä sinulle kirjoitin. Ei kiinnosta.
Jos tuollainen viesti minulle tulisi, taatusti vastaisin. Jos taas täällä sen kirjoitit ilman, että kerrot, kenelle sen osoitti, ohi menee.
Kuinka saisin rikki kookospähkinän 🎶
Vierailija kirjoitti:
Minne kirjoitit? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Et kertonut, mikä olisi toiveidesi tila. Minä kerron sinulle, että minulle sellainen olisi se, että joko istuttaisiin vierekkäin ja pidettäisiin kädestä kiinni tai sitten oltaisiin lomittain ja levättäisiin rakkaudessa.
Kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kärhöistä. Kauniita, voimakkaita värejä ja siroja köynnöksiä. Kiipeilevät hauskasti omalla tahdolla, ei aina niin kuin olit niille suunnitellut. Eivät jätä perässään jälkiä.
Minä hyvin monenlaisista kasveista. En luettele niitä tässä, koska paljastan siinä itseni.
Tää oli päivän paras 😅 Joo paljastat itses tuntemattomille, joille olet tuntematon vielä paljastuksen jälkeenkin. Joo just näin 😅😅😅
Naura vain. Et tiedä kaikkea sitä, mitä minä tiedän.
Tää senkun paranee 😅Onks sulla iltalääke ottamatta. Annostus on syytä välillä tarkastuttaa lääkärillä. Voin lai
Meniks sulta ohi jotain, taidat itse olla yksinkertainen --> en kysynyt mitään, enkä tivannut mitään jossun mitä. Nauran vaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei myöskään isäntää jakelemaan viisauksia. :D
Naiset masentuu ja tylsistyy liialla kotona kökkimisellä. Monille tekisi hyvää kulkea vähän enemmän eri paikoissa ja seikkailla hitusen.
Aivan totta. Tuon takia naiselle pitääkin antaa pikkuapulaisia, joita hän saa komentaa.
Hyvää yötä ja ihania unia..-Anneli😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollainen viesti minulle tulisi, taatusti vastaisin. Jos taas täällä sen kirjoitit ilman, että kerrot, kenelle sen osoitti, ohi menee.
Eipä ollut täällä.
Kiinnostus loppui siinä vaiheessa kun julkisesti julistit kuinka perseestä olen. 👋
Galluppi : Uskallatko kertoa lempi-asioitasi täällä, vai pelkäätkö paljastuvasi ?
" sä viet mut niin syvään rakkauden tilaan sä viet mut niin syvään sä viet sä viet sä viet"