Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaipauksella tänään terävät reunat, kuin sahalla sydäntä
Miksi niin?
realiteetit raastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tekisi kauheasti mieli kerroilla sulle arkisia pikku kuulumisia, laittaa vaikka viesti sillin tällöin, ja jutella niitä näitä - mielellään kuulla sinun elämästäsikin. En kuitenkaan uskalla, kun en tiedä, miten siihen suhtautuisit; kokisitko sen häiritsevänä tai jopa ahdistavana. Meidän on helppo kommunikoida kun on legitiimiä asiaa. Lisäksi sellaisen ohessa kasvotusten puhumme sujuvasti ummet ja lammet kaikesta vuolaasti. Mutta oikeasti haluaisin enemmän, kun oot mielessä koko ajan ja haluisin jakaa asioita. Tarpeellis-asialliset yhteydet rajaavat viestinnän turhan harvatahtiseksi makuuni.
m->n
Tämä olisi ihan parasta. Mulla on elämässäni muutama sellainen miespuolinen kaveri tai ystävä, joiden kanssa haluaisin pitää enemmän yhteyttä. Kaksi on varattuja kute
Mulla on ystäviä, hyviäkin sellaisia, kavereita sitten vähemmän. No ainakin vielä, katotaan, miten tää sairastaminen pilaa kohta nekin suhteen, ainakin pelkään. Mutta mulla ei ole ihmisiä, joita kiinnostaisi päivittäin tai edes viikoittain keskustella mun kanssa. Yks sellanen ois elämässä, mutta se on raskasta seuraa pidemmän päälle.
Mulla on vaan rajastusti mun ihmisiä. Ymmärtää tän sitten kukakin miten haluaa. -sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin?
realiteetit raastaa
Suora kysymys: mitkä asiat ovat mielestäsi sinun henkilökohtaisia realiteettejasi, jotka estävät lähestymisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tekisi kauheasti mieli kerroilla sulle arkisia pikku kuulumisia, laittaa vaikka viesti sillin tällöin, ja jutella niitä näitä - mielellään kuulla sinun elämästäsikin. En kuitenkaan uskalla, kun en tiedä, miten siihen suhtautuisit; kokisitko sen häiritsevänä tai jopa ahdistavana. Meidän on helppo kommunikoida kun on legitiimiä asiaa. Lisäksi sellaisen ohessa kasvotusten puhumme sujuvasti ummet ja lammet kaikesta vuolaasti. Mutta oikeasti haluaisin enemmän, kun oot mielessä koko ajan ja haluisin jakaa asioita. Tarpeellis-asialliset yhteydet rajaavat viestinnän turhan harvatahtiseksi makuuni.
m->n
Kysy irl häneltä mitä hän tykkäisi arkisista pikkukuulumisista ja viesteistä?
Mä ainakii tykkäisin jos saisin tuollasii.
Niin paitsi onkohan hän reippaasti nuorempi ja varattu ja perheellinen että siinä muutama syy olla ottamatta yhteyttä. Tai kehotan ap:ta - tee se. Mitä saat siitä? -sivutietäjä
Olisit voinut laittaa ne ööt siihen.
Kaivatulle terveiset. Toivottavasti kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisessä parisuhteessa ei tekis mieli yrittääkään enää, kun ahdistaa koko ajan. Kauhea syyllisyys lisäksi, kun ei pysty vaan rakastamaan samalla tavalla.
Eroa sitten. Olisko susta mieltä ylentävää kuulla sun puolison puhuvan susta noin? Ei varmaan. V ttu miten itsekäs ja itsekeskeinen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin?
realiteetit raastaa
Suora kysymys: mitkä asiat ovat mielestäsi sinun henkilökohtaisia realiteettejasi, jotka estävät lähestymisen?
Hävettää oma käytös. En kehtaa ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisessä parisuhteessa ei tekis mieli yrittääkään enää, kun ahdistaa koko ajan. Kauhea syyllisyys lisäksi, kun ei pysty vaan rakastamaan samalla tavalla.
Eroa sitten. Olisko susta mieltä ylentävää kuulla sun puolison puhuvan susta noin? Ei varmaan. V ttu miten itsekäs ja itsekeskeinen olet.
Ei hän puhuisi musta koskaan niin. Sun on turha minua loukata, teen sen hienosti ihan itse. Vaikka kerron asian hänelle, niin hän ei edes välitä. Minä riitän hänelle tällaisenaan, sehän se ongelma osittain onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin?
realiteetit raastaa
kurja juttu sulle
t.a.p.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän puhuisi musta koskaan niin. Sun on turha minua loukata, teen sen hienosti ihan itse. Vaikka kerron asian hänelle, niin hän ei edes välitä. Minä riitän hänelle tällaisenaan, sehän se ongelma osittain onkin.
Voi luoja sinua :D todistit juuri itsekeskeisyytesi. Ja luulet sen vielä olevan jotenkin ylevää. Anna mun kaikki kestää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lapsi/lemmikkikysymys on kyllä aivan oleellinen ja kertoo paljon ihmisestä. Ehkä jopa kaikkein merkittävin. Jos siihen ei saa haluamaansa vastausta olisi juttu heti ohi. Sikäli liittyy läheisesti aiheeseen.
Jos joku noin typeriä vakavissaan kysyisi, olisi juttu siinä osaltani.
Kysymys voi olla typerä, mutta tärkeä. Haluaisin myös ehdottomasti tietää että olen tekemisissä ihmisen kanssa joka pelastaa mielummin eläimen kuin ihmisen. Eri
Mustakin tää on tärkeä kysymys. -sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin?
realiteetit raastaa
Oletko lähettänyt kuvia vai omistatko mies popliinitakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin?
realiteetit raastaa
kurja juttu sulle
t.a.p.
Haluaisin kyllä ottaa yhteyttä, mutten minkään trolleja vilisevän palstan annin perusteella. Ja oon tosiaan ollut vähän paha suustani kaivattua kohtaan. Toivottavasti me tavataan vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin?
realiteetit raastaa
Oletko lähettänyt kuvia vai omistatko mies popliinitakin?
En sentään. Mennyt vaan palstaharhaan ennenkin.
Matias 🥰