Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
28721/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua edelleen.

Ketä? Kenelle?

Vierailija
28722/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeva, voitaisiinko sattumalta tavata? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28723/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittää/ahdistaa.

Miksi?

Vierailija
28724/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tekisi kauheasti mieli kerroilla sulle arkisia pikku kuulumisia, laittaa vaikka viesti sillin tällöin, ja jutella niitä näitä - mielellään kuulla sinun elämästäsikin. En kuitenkaan uskalla, kun en tiedä, miten siihen suhtautuisit; kokisitko sen häiritsevänä tai jopa ahdistavana. Meidän on helppo kommunikoida kun on legitiimiä asiaa. Lisäksi sellaisen ohessa kasvotusten puhumme sujuvasti ummet ja lammet kaikesta vuolaasti. Mutta oikeasti haluaisin enemmän, kun oot mielessä koko ajan ja haluisin jakaa asioita. Tarpeellis-asialliset yhteydet rajaavat viestinnän turhan harvatahtiseksi makuuni.

m->n

Tämä olisi ihan parasta. Mulla on elämässäni muutama sellainen miespuolinen kaveri tai ystävä, joiden kanssa haluaisin pitää enemmän yhteyttä. Kaksi on varattuja kuten itsekin ja kaksi on tietääkseni sinkkuja tai oikeastaan eronneita.

En ole löytänyt naisista sellaisia kavereita, joiden kanssa olisi samantyylistä rentoa, hauskaa ja mielenkiintoista juttua. Mulla on oikeasti tosi vähän hyviä kavereita, koska ensinnäkin harvan kanssa oikeasti klikkaa. Ja sitten kivanoloiset naiset ei jostain syystä halua kaveerata ja miesten kanssa siinä on aina tämä "kehtaanko laittaa viestiä ja eihän se luule mitään ja mitä sen puolisokin ajattelee".

Muutun varjoksi entisestä, jos puoliso on mun ainoa kaveri. Se on ihan hyvä puoliso, mutta sen ajattelu ja kommunikaatio on niin erilaista, että aivot ja sielu kuolee ja masennun. 

Me ei varmaan tunneta, mutta teoriassa voisit olla kaksi noista neljästä. Pistä nyt kumminkin jokin viesti sille naiselle välillä, vaikkei olisi asiaakaan tai keksi tikusta asiaa ja jatka siitä muilla kuulumisilla. 

Vierailija
28725/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän sellaisiakin, jotka ovat löytäneet kumppanin ollessaan tuossa kunnossa.

No tuttavien/kaverien kautta ehkä. Mulla ei ole edes semmoisia koskaan ollut. 

Tää ois kaipausketju, ei sun oma monologiketju. Perusta blogi jos haluat puhua itsestäsi

Vierailija
28726/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken saa vaikuttamaan negatiiviselle, jos haluaa tulkita niin. Huoh!

Joo, tuossa nää on tosi mestareita!

Vierailija
28727/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Kuinka monta _tiedät varmasti_ kirjoittelevan tänne?

Itse tiedän 2.

En tiedä yhtään, mutta epäilen yhden tapauksen luulevan, että mä kirjoittelen tänne yhtenään, vaikka käyn aika harvoin.

Erehdyin joskus iäisyys sitten kirjoittamaan liian tunnisteellisesti, ja hän taitaa olla vähän vainoharhaista sorttia. 

Vierailija
28728/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Itse tiedän 2.

En tiedä yhtään, mutta epäilen yhden tapauksen luulevan, että mä kirjoittelen tänne yhtenään, vaikka käyn aika harvoin.

Erehdyin joskus iäisyys sitten kirjoittamaan liian tunnisteellisesti, ja hän taitaa olla vähän vainoharhaista sorttia. 

Joo, kukaan ei pidä kirjaa tai seuraa kirjoittelujasi. Kuulostaa ennemmin siltä, että olet kehittänyt perinteiset harhat, tai voisipa niitä myös vainoharhoiksi kutsua. 

Vierailija
28729/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Itse tiedän 2.

Joo, kukaan ei pidä kirjaa tai seuraa kirjoittelujasi. Kuulostaa ennemmin siltä, että olet kehittänyt perinteiset harhat, tai voisipa niitä myös vainoharhoiksi kutsua. 

Näinhän me kaikkien taiteen sääntöjen mukaan sanottaisiin. 

Vierailija
28730/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko nyt taas lopettaa jankkaamisen aiheen vierestä ja palata aiheeseen? Lukekaa otsikko!

Miksi joka päivä pitää aloittaa joku ihmeen jankkaus, miksi?

Vierailija
28731/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tekisi kauheasti mieli kerroilla sulle arkisia pikku kuulumisia, laittaa vaikka viesti sillin tällöin, ja jutella niitä näitä - mielellään kuulla sinun elämästäsikin. En kuitenkaan uskalla, kun en tiedä, miten siihen suhtautuisit; kokisitko sen häiritsevänä tai jopa ahdistavana. Meidän on helppo kommunikoida kun on legitiimiä asiaa. Lisäksi sellaisen ohessa kasvotusten puhumme sujuvasti ummet ja lammet kaikesta vuolaasti. Mutta oikeasti haluaisin enemmän, kun oot mielessä koko ajan ja haluisin jakaa asioita. Tarpeellis-asialliset yhteydet rajaavat viestinnän turhan harvatahtiseksi makuuni.

m->n

Tämä olisi ihan parasta. Mulla on elämässäni muutama sellainen miespuolinen kaveri tai ystävä, joiden kanssa haluaisin pitää enemmän yhteyttä. Kaksi on varattuja kuten itsekin ja kaksi on tietääkseni sinkkuja tai oikeastaan eronneita.

En ole löytänyt naisi

Kaipa sinä nyt ainakin nuille sinkuille kehtaat laittaa viestiä? Toi on tosi ärsyttävää, kun tarvii miettiä tollasta, että mitä sen puolisokin ajattelee, mä teen sitä kanssa. Mulla on tasan tarkkaan yksi ihminen, jonka kanssa haluaisin jutella enempikin, mutta no se puoliso ei edes ole suurin este siinä vaan mun tunteet. -sivusta-

Vierailija
28732/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään enää eroteta elukoita ihmisistä, nehän melkein istuu perheenjäseninä ruokapöydässä 😬

Kyllä erotellaan. Ihminen tulee ensin. Tämä on ihan virallista. 

Joo, tietenkin erotellaan. Lemmikin seura aina ennemmin kuin ihmisen, ei mitään pelkoa, että ne menis keskenään sekaisin. Eri

Vierailija
28733/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas! Rakas! Maha on kunnossa. Kiitos tuesta. Olisin halunnut tämän päivän pitää sua kädestä kii. Nate, pyrin joka päivä ottamaan meidät huomioon. Ollaan kuitenkin tiimi. Rakkaudellisia ajatuksia muruni iltaan ^-^

Vierailija
28734/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunottarellain on kissageenit. 

Vierailija
28735/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m->n

Tämä olisi ihan parasta. Mulla on elämässäni muutama sellainen miespuolinen kaveri tai ystävä, joiden kanssa haluaisin pitää enemmän yhteyttä. Kaksi on varattuja kuten itsekin ja kaksi on tietääkseni sinkkuja tai oik

Kummallekin olen laittanut. Toiselle laitan edelleen, koska sekin laittaa välillä ekana mulle. Toiseen on yhteydenpito jäänyt, kun yliajattelu sai vallan. Se on näistä se, johon mun on vaikeinta suhtautua. Livenä ei mitään ongelmaa, mutta... äh. Pitkä juttu eikä voi anonyymisti kertoa. Osuu omiin haavoihin ja jostain syystähän olen täälläkin. 

Vierailija
28736/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua alati, iäti ja ainiaan. En kyllä haluaisi kaivata alati, iäti ja ainoaan. Haluaisin mieluummin höpötellä, hupsutella, halata, hymyillä, hauskuuttaa, huvitella jne. kanssasi.

Vierailija
28737/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin meille mahtavan paikan pidellä kädestä ja pusutella ujosti. Heti tossa leikkikentän vieressä pikku puistossa. Nähdäänkö 10 min päästä siellä?

Vierailija
28738/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipauksella tänään terävät reunat, kuin sahalla sydäntä

Vierailija
28739/35298 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaipauksella tänään terävät reunat, kuin sahalla sydäntä

Onko Louis saha?