Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Pidin sun seurasta mies, yhteystiedot puuttuu edelleen.
Voi, että on ollut mahtava yksityinen keskustelu saman ihmisen kanssa useampana päivänä. Että löytyykin samanhenkisiä ihmisiä maan päältä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä keksiä kossun sekaan?
Dominoa.
Sinulle, E:
Toivottavasti löydät onnesi. Yritän kovasti... pitää välimme kaverillisina.
Ehkä löydän vastauksia kirjallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää joku kultti johon tyytymättömät ihmiset hakeutuvat hakemaan ratkaisua ongelmiinsa?
Kultikultikultti.
Mä odotan täällä sun tuomiota
en pelkää enää. mä olen tottunut luopumaan. en jahtaa sua. Jos sä et tunne ja näe meitä, mä en voi sitä sulle pakottaa. Mä en voi avata sun silmiä.
toivon sulle vain hyvää. ja toivon et kaikki kääntyy vielä hyväksi, mutta kaiken yllä leijuu lopullisuuden varjo. Sä puhuitkin meistä kokoajan fantasiana, vaikka mä muistutin kyllä, et mä olen todellinen, en fantasiaa.
Tää onko fantasiaa vai alku ihastuksen..
Vierailija kirjoitti:
Dominoo tsi hangon keksiä.
Kolme vaihtoehtoa xD
Kossun sekaan mustikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan unohtanut, miten hauska tää ketju on.
Minun kaivattu on unohtanut minut.
Miten se nyt sillee?
En mää vaan tiärä.
Ehkä sun pitäis pitää itsestäs enemmän meteliä?
On peut aimer sans être heureux, et être heureux sans aimer, ma aimer et être heureux est quelque chose de prodigieux.
Tuntuu että olen hassannut elämästäni 10 vuotta hukkaan semmoisiin asioihin jotka eivät ole tehneet itseäni onnelliseksi.
Toivottavasti olisit torstaina töissä. Oon ajatellu sua eilisen jälkeen aika paljon.
En klikkaile linkkejä täällä. E
Noniin, luulin olevani jo vähän immuunimpi sinulle kesälomien tuoman tauon myötä, mutta tässä sitä taas ollaan. Luullakseni olen menettänyt osan sydämestäni sulle pysyvästi. Mitäs nyt tehdään?
J
Vierailija kirjoitti:
Marie
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää joku kultti johon tyytymättömät ihmiset hakeutuvat hakemaan ratkaisua ongelmiinsa?
Kissa.
😘
Säästää molempien aikaa kun kysyy tärkeät kysymykset pois alta.
Kukin tyylillään, maali on sama, mentiin sitten perinteisellä tai luisteluhiihdolla.