Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaipauksella tänään terävät reunat, kuin sahalla sydäntä
Miksi niin?
realiteetit raastaa
Suora kysymys: mitkä asiat ovat mielestäsi sinun henkilökohtaisia realiteettejasi, jotka estävät lähestymisen?
Hävettää oma käytös. En kehtaa ottaa yhteyttä.
kurja juttu sulle
t.a.p.
Haluaisin kyllä ottaa yhteyttä, mutten minkään trolleja vilisevän palstan annin perusteella. Ja oon tosiaan ollut vähän paha suustani kaivattua kohtaan. Toivottavasti me tavataan vielä joskus.
toivon sulle kaikkee hyvää, mut ei liity aloitukseeni mitenkään tuo
Mun viikot
Välillä kirjottelen ihan tavallisia terveisiä.
Joskus kerron, että on ikävä.Joskus siitä, miten yksin olen.
On hetkiä, jolloin kerron olevani väsynyt tähän kaikkeen ja mietin, olisko helpompi vain unohtaa.
On iltoja, jolloin kerron, että rakastan.
Ja sitten on niitä päiviä, jolloin sydän on täynnä toivoa ja lupaan sulle enemmän kuin sanat kantaa.Niinä päivinä toivon, ettet tunne ahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle terveiset. Toivottavasti kaikki on hyvin.
Kaikki on hyvin. Miksi ei olisi? Onko siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin?
realiteetit raastaa
Suora kysymys: mitkä asiat ovat mielestäsi sinun henkilökohtaisia realiteettejasi, jotka estävät lähestymisen?
aika, monessakin mielessä, ja hiljaisuus
Vierailija kirjoitti:
Eikä hymypatsasjuttu ollut mikään yleinen keskustelu avaus vaan yksittäinen viesti kaivatulleni!
Eikä muuten ole mikään hirmuisen hyvä tunniste, koska esim. mun perheessä on näitä pystejä useampi. Itselläkin yksi.
Ohis omaan ketjuunsa taliaivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin?
realiteetit raastaa
Sitä suuremmalla syyllä kannattaisi ottaa yhteyttä ja pahoitella käytöstään.
Täytyy sanoa, että waiffin kanssa vietetty kesä sai ketjukaipauksen ja kaivatun miettimisen tuntumaan niiin turhalta. Miksi vatussa edes lähdin tällaiseen. Sitä en oikein meinaa ymmärtää. Ihanaa syksyä/vuotta kuitenkin hänelle, mitä ikinä ja missä ikinä meneekään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin?
realiteetit raastaa
kurja juttu sulle
t.a.p.
Haluaisin kyllä ottaa yhteyttä, mutten minkään trolleja vilisevän palstan annin perusteella. Ja oon tosiaan ollut vähän paha suustani kaivattua kohtaan. Toivottavasti me tavataan vielä joskus.
Jos olet hän, tiedät varsin hyvin minun kaipaavan. T. suoran kysymyksen esittäjä
Vierailija kirjoitti:
Mun elämää kukaan ei enää pilaa tai yritä manipuloida minua.
Kiitos. Siltäkö se tuntui?
Kaipaan sinua sateessa, kaunis rouva 🧑🏫
Vierailija kirjoitti:
No nyt se on suljettu..
Niin mikä?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että waiffin kanssa vietetty kesä sai ketjukaipauksen ja kaivatun miettimisen tuntumaan niiin turhalta. Miksi vatussa edes lähdin tällaiseen. Sitä en oikein meinaa ymmärtää. Ihanaa syksyä/vuotta kuitenkin hänelle, mitä ikinä ja missä ikinä meneekään!
Selvästi naiselta naiselle onko niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi naiselta naiselle onko niin?
onon
Haleja ja pusuja sulle nainen. Tervetuloa syliin ja kainaloon, ovi aina avoin sulle.
Vierailija kirjoitti:
Haleja ja pusuja sulle nainen. Tervetuloa syliin ja kainaloon, ovi aina avoin sulle.
Saisiko jommankumman etukirjaimen?
Mun pitää henkisesti vahvistua. Löytää rauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan unohtanut, miten hauska tää ketju on.
Minun kaivattu on unohtanut minut.
Miten se nyt sillee?
En mää vaan tiärä.
Purpur💛