Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Jännittää/ahdistaa.
Miksi?
Nykyisessä parisuhteessa ei tekis mieli yrittääkään enää, kun ahdistaa koko ajan. Kauhea syyllisyys lisäksi, kun ei pysty vaan rakastamaan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittää/ahdistaa.
Miksi?
Olen nolo! 😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittää/ahdistaa.
Miksi?
Olen nolo! 😥
Mäkin tunnen noita tunteita usein. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainenkin voi joskus laittaa viestin.
Mutta kun pitäisi olla se tietty nainen. Ei kuka tahansa.
Niin mä oon aina se kuka tahansa. En mitenkään erityinen. Sivusta tämä.
Ehkä tapaat jo pian jonkun, jolle olet koko maailma. Joka on sellainen, jonka sinäkin haluat. Ei kannata luopua toivosta.
Entä jos ongelma ei ole se, että kiinnostuneita on nolla. Jos ongelmana on "väärät" kiinnostuneet?
Ihan sivusta pohdin.
n+n
Niin
Mun kaivattu pitää musta vähemmän kuin minä hänestä. En toivois hänenkään ahdistuvan, vaikka niin usein tekeekin tai ainakin siltä vaikuttaa. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jännittää/ahdistaa.
Mikä sinua jännittää tai ahdistaa? sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittää/ahdistaa.
Mikä sinua jännittää tai ahdistaa? sivu
Olen nolo! Kukaan ei ymmärrä mun päiväunia.
Terveisiä perseestä!
👋
pierasin just
haiseE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luin paikallislehdestä jutun, joka sai mut ajattelemaan sitä miten erilaisia me ollaan. Mä olen herkästi innostuva sählä, sä et taida olla. Mun lempihupparissani on paikattuja reikiä, ja silti mä käytän sitä häpeilemättä. Sä taas... mä epäilen, että ainoat reiät sun vaatteissa on designiä. Meissä on jotain samaa - sen vuoksi mä kai ihastuinkin - mutta meidän maailmat taitaa olla hyvin erilaiset.
Jos yksi asia olis mennyt toisin, me oltais nähty tällä tai ens viikolla. Mä olen tiennyt jo pitkään että me ei nähdä, ja mä olen ollut apea siitä. Nyt mä olen oikeastaan tyytyväinen.
Juu, minäkin käytän halpamerkkejä ja kultsi käyttää lacostetta ja bossia. Ei varmaan tykkäis mun ryysyistä. 😃 /sivusta
Niin että kultsi käyttää lakostetta ja possia? Oikein kultsi ja täällä jauhat päivästä toiseen? /sivusta
Seuraisin kaivattua vaikka maailman ääriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltapäivää rakas! Ootko vielä lomalla vaiko jo palannut töihin? Saanko laittaa sähköpostia?
Saat tietysti. Töissä.
Niin tietenkin.
Elämänvoimat menneet , a peiton alla umpiuupuneena sinua mietin.
Vierailija kirjoitti:
Sinällään mua ihmetyttää ihmiset, jotka täällä kaipaa molemminpuoleisesti. Eikö kiinnostaisi mennä mieluummin vaikka chattiin? Oon tätä monesti pohtinut näitä testejä lukiessa. Vai ahdistaako sekin?
Oletko sinäkin, kuka lie, ottanut velvollisuudeksi pohtia muiden motiiveja täällä käymiseen. Sinäkään et vaikuta muiden asioihin.
Vierailija kirjoitti:
No en. Eri asia on, jos hän haluaisi minut mukaansa maailman ääriin ja olisiko minusta hänelle jotain iloa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en. Eri asia on, jos hän haluaisi minut mukaansa maailman ääriin ja olisiko minusta hänelle jotain iloa siellä.
Mutta kun siitä on minulle iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun siitä on minulle iloa.
Kiva juttu.
Kaiken saa vaikuttamaan negatiiviselle, jos haluaa tulkita niin. Huoh!
Jaksat vielä etsiä sitä ovea. Joskus ne ovet on vaan piilossa muualla kuin mitä ajatteli.