Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kestä minua?
Todennäköisesti. Enkä ilman. Kestämätöntä vaan kaikki, tai elämäni kestit.
Aikamoinen dilemma! Sittenhän tilanne lienee optimaalinen, kun en ole lähelläsi vaan aika monen käsivarren mitan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Tunti samassa huoneessa ois todennäköisesti ratkaissut vuosien vatuloinnin johonkin suuntaan.
Niin. Sitä paitsi 95 prosenttia kitkasta tulee tästä tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat ei ymmärrä. Se onkin vaikea ymmärtää tilannetta, josta ei ole kokemusta, se on hyvin inhimillistä.
Näin juuri. Kun just se ettei välitä voi olla niin kamalan vaativaa.
Fantasia. Ensi tai jollain kerralla tapahtuu se, että jäämme ilman päällystakkia kahdelleen sinne. Juttelemme yhä niitä näitä kuin ennenkin, mutta josssin vaiheessa kummastakin alkaa tuntua sellainen pinnalliselta ja teennäiseltä, kun katseet ja eleet kertovat, että mielessä on oikeasti ihan muuta, jotain isoa ja tärkeää. Ehkä viimein itsehillintä pettää ja vähän aikaa otamme vastaan elämää kaikista kanavista. Minuutti kuumaa suutelua ja hyväilyä riittää kertomaan kaiken. Nyt se on virallista, meillä on tunteita toisimme ja ne käyvät v tun kuumana. Se on totisinta totta. Se on paradigmanmuutos.
Lopetamme ennen kuin mitään vakavampaa ehtii tapahtua ja voimme tuota pitää vielä harkitsemattomalta vahinkona. Huijaammenitseömme tai ainakin otamme aikaa ajatella. Yhtä kaikki, sinä iltana kumpikin rakastelee puolisonsa kanssa himokkaammin kuin vuosikausiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatteko te muutkin kaivattunne kakkosta?
Terveiset minun omalle... siis oman kaivattuni kakkoselle!
Hinurikin heitti terveiset omalleen 👍
Naisen seksikäs ja kuuma peppureikä on sulle noin vieras käsite ?
Kuules Pena, vain hinurilla on tuollainen fetissi persereikiin 👍
Mites kun minä olen nainen enkä myöskään ap?
Mitäs kun minä olen mies, joka ei tunne vetoa miehiin vaan naisiin, mutta tykkään naisen pepusta? Olen siis kuitenkin paatunut h-moilanen?
-Takaviistosta minä vain
Mukavaa viikonloppua. Halit..-Anneli😘
Toi olisi kyllä ihan hyvä ensitreffikysymys: saakos neitiä kairata takaluukkuun?
Mua ei, next.
Niin.
näinpä näin.
terveisiä
Oon jo itkenyt uudelle Netflixin Oxford elokuvalle.
Vierailija kirjoitti:
Fantasia. Ensi tai jollain kerralla tapahtuu se, että jäämme ilman päällystakkia kahdelleen sinne. Juttelemme yhä niitä näitä kuin ennenkin, mutta josssin vaiheessa kummastakin alkaa tuntua sellainen pinnalliselta ja teennäiseltä, kun katseet ja eleet kertovat, että mielessä on oikeasti ihan muuta, jotain isoa ja tärkeää. Ehkä viimein itsehillintä pettää ja vähän aikaa otamme vastaan elämää kaikista kanavista. Minuutti kuumaa suutelua ja hyväilyä riittää kertomaan kaiken. Nyt se on virallista, meillä on tunteita toisimme ja ne käyvät v tun kuumana. Se on totisinta totta. Se on paradigmanmuutos.
Lopetamme ennen kuin mitään vakavampaa ehtii tapahtua ja voimme tuota pitää vielä harkitsemattomalta vahinkona. Huijaammenitseömme tai ainakin otamme aikaa ajatella. Yhtä kaikki, sinä iltana kumpikin rakastelee puolisonsa kanssa himokkaammin kuin vuosikausiin.
Hyi helvetti. Toivottavasti puolisot löytää heille paremmat kumppanit ja te löydätte pallinne. Kaikki voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Toi olisi kyllä ihan hyvä ensitreffikysymys: saakos neitiä kairata takaluukkuun?
Mua ei, next.
Mua taas saa. Mut vaan rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Tunti samassa huoneessa ois todennäköisesti ratkaissut vuosien vatuloinnin johonkin suuntaan.
No miksi tätä tuntia ei tullut?
Vierailija kirjoitti:
Lotta 😘
J?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi tätä tuntia ei tullut?
Hän ei ole suostunut
Vierailija kirjoitti:
Anna mun kaikki kestää.
En anna.
Minä laulan sun aamuhus armahin
kevätkiuruja, purppuroita
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c0949965-d374-4f8b-bec8-350663…
Sartsa tais heilastella sitä ennen ukkomiehen kanssa useita vuosia, jollen väärin muista. Tämä ero on ranskalaismiehissä, ei ne jätä perheitään vaikka pettäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c0949965-d374-4f8b-bec8-350663…
Sartsa tais heilastella sitä ennen ukkomiehen kanssa useita vuosia, jollen väärin muista. Tämä ero on ranskalaismiehissä, ei ne jätä perheitään vaikka pettäisivät.
Ero mihin? Eihän suomalaismiehetkään jätä vaimojaan, vaikka pettäisivät. Tämän tietävät kaikki. Vaimo voi tietysti lähteä kävelemään, mutta ratkaisut on nimenomaan niiden vaimojen käsissä.
Mulla on vaan yksi. Johtuu muistaakseni jostain lihasten väliin jääneestä raosta tai jotain. Mutaatio.