Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta rakas nainen. Pitkät ja hellät halit sulle. Olisi ihana herätä yhdessä ja ottaa sut kainaloon ja rauhassa heräillä ja jutella siinä.
Kuka on tämä rakas nainen?
Vierailija kirjoitti:
Et kestä minua?
Todennäköisesti. Enkä ilman. Kestämätöntä vaan kaikki, tai elämäni kestit.
Vierailija kirjoitti:
Sietämätön palsta, ha.
Must be love.
Et kestä ihmistä mutta et kestä olla ilmankaan?😀 ei ole helppoa. Mä mietin kestämiset vaan sen perusteella miltä tuntuu kun on fyysisesti samassa tilassa.
Sinä et välitä, minä en välitä. Se on se meidän rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Wow. Oon välittänyt suurestikin, mutta jos sä et välitä niin eipä tässä sitten ole.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on nimenomaan rakkautta kun ihminen kestää vaikka vuosia läheisen ongelmia, eikö hylkää tai katkaise välejä.
Ei ole. Aito rakkaus ei vaadi kestämään mitä vaan, vaikka niin se monesti kestääkin. Ihmisellä tulee olla myös itseään kohtaan rakkautta ja kykyä laittaa sille rajat mitä hän edes rakkauden nimissä suostuu ottamaan vastaan. Rajattomuus kumpaankaan suuntaan ei ole rakkautta - ei rajaton vaatiminen eikä sen enempää rajaton kaiken vastaanottaminen. Kuvailusi kaltainen on epätasapainoista ja epätervettä rakkautta. Jatkuva uhrautuminen oman hyvinvoinnin kustannuksella ei ole rakkautta eikä sen vaadetta pidä koskaan sekoittaa sellaiseen. Joka sellaista vaatii ei ymmärrä tasapainoisesta ja terveestä molemminpuolisesta rakkaudesta.
Rakkaus sanoo että saat olla luona silloinkin kun on vaikeaa, mutta saat myös lähteä jos se on sinulle parempi. Rakkaus sanoo etten laita rakasta kestämään mitä vaan, mutta se myös antautuu rakastettavaksi takaisin silloin kun tuntuu ettei sitä ansaitsisi ja tuntisi itsensä kaikista eniten rikkinäiseksi ja vähäpätöisimmäksi.
Tunti samassa huoneessa ois todennäköisesti ratkaissut vuosien vatuloinnin johonkin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Tunti samassa huoneessa ois todennäköisesti ratkaissut vuosien vatuloinnin johonkin suuntaan.
Tai vartti samassa sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatteko te muutkin kaivattunne kakkosta?
Terveiset minun omalle... siis oman kaivattuni kakkoselle!
Hinurikin heitti terveiset omalleen 👍
Naisen seksikäs ja kuuma peppureikä on sulle noin vieras käsite ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on nimenomaan rakkautta kun ihminen kestää vaikka vuosia läheisen ongelmia, eikö hylkää tai katkaise välejä.
Ei ole. Aito rakkaus ei vaadi kestämään mitä vaan, vaikka niin se monesti kestääkin. Ihmisellä tulee olla myös itseään kohtaan rakkautta ja kykyä laittaa sille rajat mitä hän edes rakkauden nimissä suostuu ottamaan vastaan. Rajattomuus kumpaankaan suuntaan ei ole rakkautta - ei rajaton vaatiminen eikä sen enempää rajaton kaiken vastaanottaminen. Kuvailusi kaltainen on epätasapainoista ja epätervettä rakkautta. Jatkuva uhrautuminen oman hyvinvoinnin kustannuksella ei ole rakkautta eikä sen vaadetta pidä koskaan sekoittaa sellaiseen. Joka sellaista vaatii ei ymmärrä tasapainoisesta ja terveestä molemminpuolisesta rakkaudesta.
Rakkaus sanoo että saat olla luona silloinkin kun on vaikeaa, mutta saat myös lähteä jos se on sinulle parempi. Rakkaus sanoo
Voin sanoa, että jo lapsi voi käyttäytyä kotonaan kuin hirviö vuosikausia. Eipä siinä voi vanhemmat ajatella, että lähden pois. Pakko kestää vaan. Tosin sitä kun jatkuu vuosikausia niin eipä siinä välttämättä ole enää hirveästi rakkautta jäljellä, edes sitä omaa lasta kohtaan. Kamala tosiasia. Ehkä suurinta rakkautta onkin teot, eikä se tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai vartti samassa sängyssä.
Totta. -eri
Ei ole vielä päästy kahdestaan 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules Pena, vain hinurilla on tuollainen fetissi persereikiin 👍
Mites kun minä olen nainen enkä myöskään ap?
Kuvatullain on myös hymykuopat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules Pena, vain hinurilla on tuollainen fetissi persereikiin 👍
Mites kun minä olen nainen enkä myöskään ap?
Ja minä olen Jäksonin Miikkaili 👍
Laula meille laulun, pliis!
Vierailija kirjoitti:
Välitä mistä? Välitän erittäin paljon - sinusta.
En minä mitään määrittele, varsinkaan sinun asioitasi. Otsikon mukaisesti kirjoitin kaivatulleni. 😃