Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukkuuko teidän miehet ulkonäköänne?

Vierailija
12.08.2025 |

Minun mies on tänään taas haukkunut mm. että olen ruma ja että naamani on kiero, kun kiukuttelen ja pitäisi käydä kirurgilla suoristamassa. Otti kuvan todisteeksi. Rumenen kuulemma päivä päivältä. Näytän myös korppikotkalta. En enää tiedä kauan jaksan. Minulla on hyvä itsetunto, mutta se alkaa hävitä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Ei kenenkään ulkonäköä haukuta.

Vierailija
2/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan puolisoni ulkonäköä moittinut. Enkä niin tekisi kenenkään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on provo? Ei tuollaista kannata kenenkään jäädä kuuntelemaan. Ellet sitten itsekin ole ihmishirviö, joka haukkuu ala-arvoisesti muita.

Vierailija
4/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja lienee löytänyt itselleen sopivan puolison...

Vierailija
5/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hauku. Ei sellainen kuulu terveeseen suhteeseen.

Vierailija
6/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan kehuu...

Vierailija
7/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo. Kukaan kenellä on hyvä itsetunto, ei olisi tuollaisessa suhteessa.

Vierailija
8/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hauku. Ei sellainen kuulu terveeseen suhteeseen.

Minun puolisoni kestää sen, että käyn kampaajalla ja kosmetologilla sekä pyrin pukeutumaan kivasti. Ihan tavallisen näköinen nainen olen. Ikinä ei ole arvostellut ulkonäköni. Enkä minä hänen.

Vierailija
9/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni sanoo että minulla on ruma kimeä puheääni. Lisäksi moittii vatsani ympärillä olevista läskirenkaista. Lisäksi muutakin ulkonäöstäni. Itsetuntoni on nollassa ja näin kuusikymppisenä pitäisi olla tyytyväinen ja itsevarma. 

Vierailija
10/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mieheni sanoo että minulla on ruma kimeä puheääni. Lisäksi moittii vatsani ympärillä olevista läskirenkaista. Lisäksi muutakin ulkonäöstäni. Itsetuntoni on nollassa ja näin kuusikymppisenä pitäisi olla tyytyväinen ja itsevarma. 

Hän on varmaan itse kuin kreikkalainen veistos, jolla on ääni kuin dressmannin mainoksesta?

Vierailija
11/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hauku noin, mutta "kritisoi rehellisesti". Minulla on ollut ainakin ihan kohtalainen itsetunto ennen tätä suhdetta. Mieheni ei ole mikään hirviönarsisti mutta nepsy on ja sosiaaliset taidot ihan kamalat. Kehuu myös vuolaasti mutta sama olisi jos ei kehuisi kun vertaa ja analysoi jotain kohtaa kehossani. Vertailu varmaan se pahin koska se sekä loukkaa, että saa muuten ihan älykkään miehen vaikuttamaan joltakin, suoraan sanottuna jälkeen jääneeltä peräkammarin nettir***kkarilta :( 

Noh, itsepä olen valinnut. 

Vierailija
12/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo hirveästi varaa muille alkaa huutelemaan ulkonäöstä, enkä muutenkaan ymmärrä miksi siitä pitää ketään haukkua. Kuulostaa aika sairaalta ukolta, olisiko hyvä laittaa vaihtoon ja äijä pihalle.

-m

Vierailija
13/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on jo aivan törkeää käytöstä, tiedät mitä tehdä.

Vierailija
14/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä pidä kuunnella tuollaista haukkumista. Ihan sairasta.

Vierailija
15/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ilkeää haukkuminen. jotkut miehet haukkuu jos pelkäävät naisen jättävän hänet, ettei muka kelpaa muille.

Vierailija
16/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kertoi aikoinaan, että kun oli vauva ja joku naapuri kehui (niinkuin vauvoja usein kehutaan) minua. Isäni oli sanonut että ei äitiinsä ole ainakaan tullut. 

Naapuri oli sanonut myöhemmin olevansa pahoillaan äitini puolesta ja kehotti eroamaan. Ei eronnut, loppupeleissä en kerro sen enempää.

Vierailija
17/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain alistamista ja oman itsetunnon pönkittämistä. Sano samalla takaisin! Harva mies yltää edes komeimmillaan keskiverto naisen ulkonäön tasolle. Mitään varaa ei ole mokomilla pullanaamoilla. 

Vierailija
18/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole milloinkaan arvostellut yhdenkään kumppanini ulkonäköä, joskus epävarmoina ovat tuoneet erilaisia asioita esille ja olen yrittänyt saada järkeä päähän. Että ei se rakkaus vähene jostain piirteestä, jota en ole edes noteerannut. Enkä ole arvostellut kenenkään muunkaan ihmisen ulkonäköä. Aika outoa.

Vierailija
19/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 

enkä minä hänen, en minä ulkonäön vuoksi ole hänen kanssaan. 

Vierailija
20/20 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hauku,jos hukkuisi jatkaisi haukkumista ulkona narun päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi