Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Oikea rakkaus ei perustu kestämiseen ja kärvistelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Et kestä minua?
Kuka ei kestä?
Vaan juuri päinvastaiseen, haluun ja tarpeeseen olla toisen läheisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kestä minua?
Kuka ei kestä?
Erkki
Vierailija kirjoitti:
Vaan juuri päinvastaiseen, haluun ja tarpeeseen olla toisen läheisyydessä.
Eikö tän pitäis olla itsestäänselvää
Pitkälti toista kuukautta olen nyt lomaillut sinusta ja silti ajattelen sua koko ajan. Ihan koko ajan. Mitä tästä seuraakaan kun alamme taas ensi viikosta lukien nähdä taajempaan. Juhlapäivien naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Oikea rakkaus kestää aikaa ja odotusta.
IMO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta baby
Huomenta?
Miksi -?-
Vierailija kirjoitti:
Sehän on nimenomaan rakkautta kun ihminen kestää vaikka vuosia läheisen ongelmia, eikö hylkää tai katkaise välejä.
No, totta. Ajattelin vain, että jos homma on pelkästään kestämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vihaaminen on helppoa, rakastaminen on vaikeaa, siksi tässä maailmassa on niin paljon vihaa.
Helppoa on se, mikä helpoksi tehdään. Kukaan ei tänne synny ketään vihaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siullapa ei ole valtaa määrittää mikä on oikeaa rakkautta !
Yritä nyt saatana saada edes kerran se huutomerkki paikalleen. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaaminen on helppoa, rakastaminen on vaikeaa, siksi tässä maailmassa on niin paljon vihaa.
Jokainen syntyy tänne vihaamisen kyvyllä. Jos ei olisi kykyä vihaan, sekin aiheuttaisi massiivisen ongelman, koska ihmisessä ei nousisi mitään reaktiota vaikka kokisi vääryyttä. Vihan tunne suojelee ihmistä. Mutta monilla se vie koko käden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen syntyy tänne vihaamisen kyvyllä. Jos ei olisi kykyä vihaan, sekin aiheuttaisi massiivisen ongelman, koska ihmisessä ei nousisi mitään reaktiota vaikka kokisi vääryyttä. Vihan tunne suojelee ihmistä. Mutta monilla se vie koko käden.
Ihan sama kyky on vihaan ja raukkauteen, mutta ihmisten elämät on erilaisia, kuten olet varmaan huomannut. Rakkaus voi myös viedä koko käden, kuten tästäkin ketjusta näkee, tai "rakkaus".
Kaipaatteko te muutkin kaivattunne kakkosta?
Terveiset minun omalle... siis oman kaivattuni kakkoselle!
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on kestänyt hienosti mun kielioppivirheitä ja kielellisiä omituisuuksia ;)
Helppo kestää, kun olet monessa taitavampi kirjoittaja kuin minä. Toisekseen en vahdi virheitä. Tuo yksi sana sulla on hyvä tunniste.
Hyvää huomenta rakas nainen. Pitkät ja hellät halit sulle. Olisi ihana herätä yhdessä ja ottaa sut kainaloon ja rauhassa heräillä ja jutella siinä.
En mä ainakaan jäisi sellaisen ihmisen seuraan, joka "sietäisi" mun läsnäoloa. Ei mitään järkeä. Joten en ihan ymmärrä näitä juttuja taas täällä.
Kaipaan sinua.