Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
26101/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.

Kalle

Vierailija
26102/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitkohan mut tänään? Piti hoitaa yksi muuhun kuin työhön liittyvä asia, mutta olin vähän ajattelematon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26103/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan, että kaikella on tarkoitus. Niin on myös tuskalla ja vaikeuksilla. Usein vaikeat elämäntilanteet pakottavat ihmisen selviytymään ja löytämään siten uusia puolia itsestään. Siten syntyy uusi ja rehellisempi minä, jonka on myös helpompi löytää kaltaisensa. Oma ihminen, joka on odottanut oikeaa hetkeä. Aidon sielunkumppanin tavatessaan tajuaa, että aiemmat ihmiset eivät ole tarjonneet läheskään niin suuria ja mahtavia tunteita ja yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin hän.

Lessons Learned in Life -sivusto esittää teorian, että aito rakkaus on muutakin kuin kahden ihmisen mielen, sydämen ja sielun välinen yhteys. Se on kokemusten ja ajan muodostama sidos, jossa molempien tulee ensin kulkea oma matka tahollaan ennen toisiinsa kietoutumista. Toisinaan elämä on sellainen, että se heittää eteen kasapäin haasteita ennen kuin voi muodostua onnellisemmaksi.

Mistä sitten

Jokainen normaali ihminen ymmärtää nuo rakkausasiat. Rehellisyys auttaa.

Tunnekylmyys vaikeuttaa asioita ja niin vaikeuttaa kaikki epäaitous, valheellisuus varsinkin, narsismi ja hyötyminen.

Aito täytyy olla niin kaikki on aitoa.

Vierailija
26104/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisille rakkain.

Vierailija
26105/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hienoa kohdata nainen jolle elämän kysymykset ovat myös teoreettisia pohdintoja eivätkä pelkkää arkijärkeilyä. Tykkään 🙂

Kuten esimerkiksi?

Esimerkiksi persoonallisuuspsykologia tai vaikkapa luonnon monimuotoisuus. Voisin hänelle antaa tuon biologian laitoksen biologian perusteet yleiskirjan jos hänellä ei sitä ole ja haluaa perehtyä biologian eksistentiaalisesti polttaviin kysymyksiin.

Itseäni motivoi psyka ja aloitan lukion perusteiden lukemisen jotka ovat jääneet kahteen kurssiin.

Vierailija
26106/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I may have lost my heart, but not my self-control. 

Kenelle kirjoittelet tällä kielellä?

En kenellekään. Ei ole ketään kelle kirjoittaa. Nämä ovat lempikirjailijani tekstejä. 

Vierailija
26107/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi miltä sinusta tuntuu ja ole rehellinen.

Harjoitusta voi soveltaa mihin tahansa asiaan.

Luottakaa aitouteen ja luonnollisuuteen joka ohjaa meitä parhaiten elämässä ihan kaiken suhteen.

Ethän mielellään kiellä itseltäsi aitoja mielenkiinnon kohteitasikaan sillä kaikelle kiinnostuksellesi on syy.

Jotkut häpeävät sitä kaikkea mitä oikeasti ovat tai mistä pitävät ja se on kyllä harmillista. Ei pitäisi hävetä sitä millaiseksi on luotu.

Vierailija
26108/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koo on köpi. 

Vierailija
26109/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ikinä kertoa mitä minulle tapahtui.

Vierailija
26110/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä ajattele, että kaikella on tarkoitus. Ei ole. Jos vaikka lapsi hakataan 2-vuotiaana, niin ei siinä ole mitään tarkoitusta taustalla. Siinä on kyse vain pahuudesta. On epäterve lähtökohta ajatella, että vaikka traumasta pitäisi löytää tarkoitus.

On tarkoitus. Miksi kiellät sen? Mikä on oppiläksy?

Vierailija
26111/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ikinä kertoa mitä minulle tapahtui.

En voi sanoa onko tämä hyvä vai huono asia.

Vierailija
26112/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain todellakin isoa munaa mulla olo on täysin outo.

Vierailija
26113/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Johanna.

Kauniita unia, kauniille naiselle.

Juha 

Vierailija
26114/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merenhajuisesta haaveilleelle!

Mikä on sun ongelma?

Vierailija
26115/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K mies mielessä <3

Uni meistä tuntui todelliselta. Hmm.

Tietäisitpä mun unista.🤭

Kerro yhdestä?

No sanotaanko vain näin, että unissa tietyt hetket joissa ollaan oltu kahden ei ollut pelkkää jutustelua. Kunpa oisivat totta.

K-mies <3

K-mies pyörii tällä palstalla ja monen mielessä. Voisi olla omakin K. Antakaapa muutama tunniste.

Katseet ja lämpö välillämme. Kahdenkeskeisiä hetkiä on harvoin, ne hetket ovat parhaita. Tarvitsisin sellaisen hetken, jotta voisin näyttää tunteeni. Viime näkemä: ruskettunut mies, jolla tyylikäs kesälook. Saattoi huomata pienen tärinän kädessäni, yritin keskittyä siihen mitä tein. Sivusta on helpompi vilkuilla. ;)

Vierailija
26116/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottakaa aitouteen ja luonnollisuuteen joka ohjaa meitä parhaiten elämässä ihan kaiken suhteen.

Ethän mielellään kiellä itseltäsi aitoja mielenkiinnon kohteitasikaan sillä kaikelle kiinnostuksellesi on syy.

Jotkut häpeävät sitä kaikkea mitä oikeasti ovat tai mistä pitävät ja se on kyllä harmillista. Ei pitäisi hävetä sitä millaiseksi on luotu.

Kyllä, en kielläkään. Olen vain yleiskiinnostunut kaikista lukion reaaliaineista. Eihän mun keskiarvo muuten olisi ollut yli 9. Mutta olen nykyään epämotivoitunut rakkaudettomuudessani kun ei ole kumppania jonka kanssa jakaa noita. Ei elämä ilman merkityksellisten asioiden intiimiä jakamista ole suhdelo olevaiselle mielekästä. Kts. Mashlowin tarvehierarkian kolmas porras.

Vierailija
26117/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen vähän vahvempi mies aiheuttaa mammoissa häkeltymistä.

Vierailija
26118/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on todella sairasmielistä jengiä. 

Vierailija
26119/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misäs oot?

Vierailija
26120/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, en kielläkään. Olen vain yleiskiinnostunut kaikista lukion reaaliaineista. Eihän mun keskiarvo muuten olisi ollut yli 9. Mutta olen nykyään epämotivoitunut rakkaudettomuudessani kun ei ole kumppania jonka kanssa jakaa noita. Ei elämä ilman merkityksellisten asioiden intiimiä jakamista ole suhdelo olevaiselle mielekästä. Kts. Mashlowin tarvehierarkian kolmas porras.

Tarvitsetko siis ihmisen ollaksesi oma itsesi ja tehdäksesi asioita? Ei sen niin pitäisi olla. Voisikohan olla että kaikelle ei ole aina aika, liian helposti etsii vain jotakin seuraksensa. En toki väitä että kohdallasi asia on juuri näin.

Ketju on lukittu.