Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
26061/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpönassu ei tykänny musta 😞

Mä tykkään vähän liikaa mutta on hyvä oppia erottamaan eri rakkauden lajit toisistaan. Yhdelle romanttista, toisille toverillista ja lopuille lähimmäisen rakkauta 🤗

Ei mitkään säälistä annetut jämät paljoo lämmitä.

Ei oo sääliä rakastaa toverellisesti tai lähimmäisellisesti. Se on vain eri tyyppiä: intiimiyyden, intensiteetin ja persoonallisuuden suhteen.

Noh, minä en jaa toveruutta anonyymiketjuissa. Tää on mulle paikka silloin, kun on tosi kyseessä, eikä muita keinoja ole. Sivusta

Vierailija
26062/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tartu mun täkyihin. Joten se kai sit siitä.

Laita ne täkyt irl, niin saavuttaa kohteen paremmin.🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26063/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näännyn tähän elämään. Se ehkä näyttää kadehdittavalta mutta ei ole sitä. Näännyn myös kaipaukseen, haluan pois täältä, sun luo.

Mikä tai mitkä asiat sinua näännyttävät?

Saavuttamattomat unelmat, joiden tajuan olleen mulle elintärkeitä juttuja. Kohtaa alkaa olla liian myöhäistä niitä saavuttaa.

Itsellä on vähän samoja ajatuksia. Enkä tiedä siitä saavuttamisestakaan, mutta tietynlainen arki on mikä vaan tuntuu valuvan ohi eri tavalla kuin haluaisi. Tunniste sivusta: Meillä on sama etukirjain. Oon miettinyt sua usein aikalailla siitä asti kun ekan kerran nähtiin. Häivähdys iloa kunnes tajusin hetken päästä, että kyse oli häivähdyksestä. Tunnuit niin tutulle ja et tukahduttanut iloa pois. Vaikea kuvailla. Vähän niinkun molemmat olisi olleet varomattomia siinä hetkessä ja se klikkasi.

Vierailija
26064/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunne on aina oikea, mitä se kertoo sinulle nyt? 

Olen rakastunut🥰

Vierailija
26065/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näännyn tähän elämään. Se ehkä näyttää kadehdittavalta mutta ei ole sitä. Näännyn myös kaipaukseen, haluan pois täältä, sun luo.

Mikä tai mitkä asiat sinua näännyttävät?

Saavuttamattomat unelmat, joiden tajuan olleen mulle elintärkeitä juttuja. Kohtaa alkaa olla liian myöhäistä niitä saavuttaa.

Saako kysyä, mitä ne ovat?

Saa kysyä. Onnellinen, itseni näköinen elämä. Nuoruudenrakkaus, jota kohtaan jäi loputon ikävä. Valitsin kuitenkin aikoinaan vakaat ja varmat olot, joihin synnytin monta lasta. Kaikki on mennyt päällisin puolin hyvin, mutta olisi kuitenkin pitänyt kuunnella enemmän itseäni. Nyt on jotenkin surullinen ja tyhjä olo, ja suunnaton ikävä.

Vierailija
26066/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä ajattele, että kaikella on tarkoitus. Ei ole. Jos vaikka lapsi hakataan 2-vuotiaana, niin ei siinä ole mitään tarkoitusta taustalla. Siinä on kyse vain pahuudesta. On epäterve lähtökohta ajatella, että vaikka traumasta pitäisi löytää tarkoitus.

Vierailija
26067/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaivattu voisi laittaa kunnon tunnisteet. 

Ehkei hän enää kirjoita tai käy täällä

Vierailija
26068/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni mummo on kuollut saavuttamattoman unelman painaessa sydäntä?

Vierailija
26069/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunne on aina oikea, mitä se kertoo sinulle nyt? 

Huojentunut olo. Löysin itseni sieltä umpikujasta etsimässä tietä eteenpäin kunnes huomasin että en ole yksin ja on olemassa muita ihmisiä jotka jakavat tämän samankaltaisen labyrintin olemassaolon. Kryptinen kytkin alkoi dekoodata salausalgoritmia auki ja paljasti "Enigman" salat, sen mitä olin torjunut itsessäni katkerana parkumisena kohtalon ivalle. 

Löysin eksistenssini essenssin.

Vierailija
26070/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan, että kaikella on tarkoitus. Niin on myös tuskalla ja vaikeuksilla. Usein vaikeat elämäntilanteet pakottavat ihmisen selviytymään ja löytämään siten uusia puolia itsestään. Siten syntyy uusi ja rehellisempi minä, jonka on myös helpompi löytää kaltaisensa. Oma ihminen, joka on odottanut oikeaa hetkeä. Aidon sielunkumppanin tavatessaan tajuaa, että aiemmat ihmiset eivät ole tarjonneet läheskään niin suuria ja mahtavia tunteita ja yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin hän.

Lessons Learned in Life -sivusto esittää teorian, että aito rakkaus on muutakin kuin kahden ihmisen mielen, sydämen ja sielun välinen yhteys. Se on kokemusten ja ajan muodostama sidos, jossa molempien tulee ensin kulkea oma matka tahollaan ennen toisiinsa kietoutumista. Toisinaan elämä on sellainen, että se heittää eteen kasapäin haasteita ennen kuin voi muodostua onnellisemmaksi.

Tiedäthän, että olen miettinyt asiaa ja aiemmin. Sinä olet myös jo asiaa pohtinut aikalailla näin.Olet saattanut lukea tämän artikkelin. Tämä siis mieheltä naiselle.

Vierailija
26071/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Toni. 🧡

Vierailija
26072/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vaan tulla mun luo? Kuitenkin, halutaan sitä molemmat ja elämä on lyhyt.

Vierailija
26073/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.youtube.com/shorts/6TNeX3GVWtY

'Tuo on aika dramaattinen lähestymistapa. Varsinkin sen omaa kivääriä noin kääntäen. Miksi  postasit?'

'Kun nainen ei saa huomiota hän alkaa ammuskelemaan.'

Nyt on pateettista trullausta. Säälittävää.

Vierailija
26074/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko vaan tulla mun luo? Kuitenkin, halutaan sitä molemmat ja elämä on lyhyt.

Voisin. Siihen vaan vaadittaisiin kutsu irl.

Vierailija
26075/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos haluaisi jutella asiat halki.

Vierailija
26076/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan, että kaikella on tarkoitus. Niin on myös tuskalla ja vaikeuksilla. Usein vaikeat elämäntilanteet pakottavat ihmisen selviytymään ja löytämään siten uusia puolia itsestään. Siten syntyy uusi ja rehellisempi minä, jonka on myös helpompi löytää kaltaisensa. Oma ihminen, joka on odottanut oikeaa hetkeä. Aidon sielunkumppanin tavatessaan tajuaa, että aiemmat ihmiset eivät ole tarjonneet läheskään niin suuria ja mahtavia tunteita ja yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin hän.

Lessons Learned in Life -sivusto esittää teorian, että aito rakkaus on muutakin kuin kahden ihmisen mielen, sydämen ja sielun välinen yhteys. Se on kokemusten ja ajan muodostama sidos, jossa molempien tulee ensin kulkea oma matka tahollaan ennen toisiinsa kietoutumista. Toisinaan elämä on sellainen, että se heittää eteen kasapäin haasteita ennen kuin voi muodostua onnellisemmaksi.

Mistä sitten tietää, milloin on oikea hetki kietoutua?

Vierailija
26077/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalleimmalle kauneimmat

Vierailija
26078/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
26079/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen kanssa voi kietoutua koska vaan. Se on rakkautta.

Vierailija
26080/35298 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Yötä H 💕

Ketju on lukittu.