Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä ajattele, että kaikella on tarkoitus. Ei ole. Jos vaikka lapsi hakataan 2-vuotiaana, niin ei siinä ole mitään tarkoitusta taustalla. Siinä on kyse vain pahuudesta. On epäterve lähtökohta ajatella, että vaikka traumasta pitäisi löytää tarkoitus.
Onhan siinä tarkoitus. Sen tarkoitus on näyttää mädät omenat ympärillä. Kuulostaa pahalle ja hirvittävälle, mutta näin se on. Kaikki koettelemukset on tehty voitettavaksi. Kun voitat vaikeudet, sinusta kasvaa vahvempi ihminen. Lopulta kaikki on kiinni omasta ajattelusta. Ole kiltti ja armollinen itsellesi.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
P toivottavasti löydät tasoisesi naisen.
Oot ihan kiva kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kukaan enää kuseta. En anna itsestäni mitään kellekään. En oo mikään ilmainen huvitus.
Otaksunko oikein, että sinua on pissitetty ja olet ollut ilmainen huvitus.Ja ilmeisesti nytkin vai?
"Itsellä on vähän samoja ajatuksia. Enkä tiedä siitä saavuttamisestakaan, mutta tietynlainen arki on mikä vaan tuntuu valuvan ohi eri tavalla kuin haluaisi. Tunniste sivusta: Meillä on sama etukirjain. Oon miettinyt sua usein aikalailla siitä asti kun ekan kerran nähtiin. Häivähdys iloa kunnes tajusin hetken päästä, että kyse oli häivähdyksestä. Tunnuit niin tutulle ja et tukahduttanut iloa pois. Vaikea kuvailla. Vähän niinkun molemmat olisi olleet varomattomia siinä hetkessä ja se klikkasi."
Onko miehelle? Milloin näitte ensimmäisen kerran?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko vaan tulla mun luo? Kuitenkin, halutaan sitä molemmat ja elämä on lyhyt.
Ketä sinä odotat oikeasti?
Nimesi on ikuistettu Miamin rannalle. Ei se ikuinen ole, kun aallot sen veivät, mutta ne aallot laulavat nimeäsi. Olet varmaankin nyt merenkävijöiden seireeni, jonka kutsua ei voi vastustaa. 😅 Xxx, minä
On hienoa kohdata nainen jolle elämän kysymykset ovat myös teoreettisia pohdintoja eivätkä pelkkää arkijärkeilyä. Tykkään 🙂
I may have lost my heart, but not my self-control.
Vierailija kirjoitti:
On hienoa kohdata nainen jolle elämän kysymykset ovat myös teoreettisia pohdintoja eivätkä pelkkää arkijärkeilyä. Tykkään 🙂
Kuten esimerkiksi?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kukaan enää kuseta. En anna itsestäni mitään kellekään. En oo mikään ilmainen huvitus.
Kuka sinua sellaisena on pitänyt?
Ou my god, ahh! Ou f*ck. You are so sexy
Vierailija kirjoitti:
I may have lost my heart, but not my self-control.
Kenelle kirjoittelet tällä kielellä?
Vierailija kirjoitti:
Ou my god, ahh! Ou f*ck. You are so sexy
Olet säälittävin trolli ikinä. Yli 55-vuotiaaksi harvinaisen lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Palkitaanko odotus?
Sinä päätät siitä.
Vierailija kirjoitti:
P toivottavasti löydät tasoisesi naisen.
Oot ihan kiva kaverina.
Pirkko hyvä, kiitos. Kyllä Pekko aikamiespoika äiteen ja tuon Pirjo Pipsan kanssa kanssa täällä pärjäilee.