Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Luultavasti sinä olet käynyt täällä korkeintaan naureskelemassa minulle, heittämässä pienen risauisen silloin tällöin, jotta saat testattua olenko vielä paikalla. Et välttämättä edes sitä. Toisaalta olen kyllä melkoisen varma, ettet ole voinut vastustaa kiusausta.
Vierailija kirjoitti:
Sain todellakin isoa munaa mulla olo on täysin outo.
Tää mies oli lähes 30v nuorempi mutta täysi-ikäinen. Olin kännissä, hän suostutteli.
Järjetön juttu!!
Analysoitko vain toista ihmistä vai kysytkö että millainen sinä olet ja mitä sinulle kuuluu? Muistutko kuunnella ymmärtäen.
Helvetti että on psykologia vaikea asia.
Kun huomaat että joku valehtelee, oletko hiljaa vai kerrotko huomiosi? Älä ainakaan oleta olevasi fiksumpi jos olet aina hiljaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
En voi ikinä kertoa mitä minulle tapahtui.
Milloin?
Yhtä kiusausta on vaikea vastustaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Analysoitko vain toista ihmistä vai kysytkö että millainen sinä olet ja mitä sinulle kuuluu? Muistutko kuunnella ymmärtäen.
Helvetti että on psykologia vaikea asia.
Kun huomaat että joku valehtelee, oletko hiljaa vai kerrotko huomiosi? Älä ainakaan oleta olevasi fiksumpi jos olet aina hiljaisuudessa.
*muistatko
Miten lääkäri ei osaa lääkelaskuja. Onko matikka jäänyt väliin. Toivottavasti ei koskaan anna livenä lääkettä potilaalle. Lääkärin mielestä 60:3 = 10 😅😲 voi vttu sentään taas mikä sotku.
Denialismi johtaa onnettomaan elämään. Surullista että mielenterveysongelmien yleistyessä myös lyhytnäköisyys ja oppimattomuus yleistyy. Ihmiset ovat tulleet itsekkäämmiksi, aivan kuten Liisa Keltikangas Järvinen on sanonut.
Olen tiennyt jo teini-iästä lähtien että yhtä älykäs kumppani olisi löydettävä. INFP-miesten, 4. korkeimman lahjakkuuksien profiilin tyyppien, on vaikeaa löytää kumppania. Älykkäiden ylipäätään on vaikeampaa pariutua sillä rima on korkealla joka luokassa.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti sinä olet käynyt täällä korkeintaan naureskelemassa minulle, heittämässä pienen risauisen silloin tällöin, jotta saat testattua olenko vielä paikalla. Et välttämättä edes sitä. Toisaalta olen kyllä melkoisen varma, ettet ole voinut vastustaa kiusausta.
Totta.En voi vastustaa kiusausta.En ole nauranut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää mies oli lähes 30v nuorempi mutta täysi-ikäinen. Olin kännissä, hän suostutteli.
Järjetön juttu!!
Täysin laillista. Mua houkuteltiin. Olen kai rikki ja yllytyshullu. Järjettömän kokoinen. Nyt olo on tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä kiusausta on vaikea vastustaa. ;)
Heikko vastustuskyky liittyy puutostiloihin
Vierailija kirjoitti:
Tarvehierarkian seuraava porras => uni.
Mikä se edellinen porras oli?
Sampo. Sinä. Nyt ja ikuisesti.Olisitpa minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvehierarkian seuraava porras => uni.
Mikä se edellinen porras oli?
Varmaan se, josta mut tiputettiin niska edellä alas...
Piristäkää iltaani terveisillä. TK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjetön juttu!!
No kiva että olet saanut munaa, siitä riittääkin juttua sulla toviks nyt sitten.
Mä en puhu siitä mitään. Nolottaa. Täysin hullu juttu.
Mulla itseasiassa on jo itseni ikäinen mies tapailuvaiheessa jonka haluaisin tuntea paremmin.
Joten se mitä tapahtui jää salaisuudeksi.
Öitä