Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty ajanjaksokin voi olla hankala eron kannalta. Esim. raha-asiat voi olla siten, ei olisi lainkaan varaa asua yksin tällä hetkellä. Kaikki ei ole niin yksinkertaista kuin miltä se vaikuttaa. Toisaalta myös kamala ajatus olla yhdessä vain rahan takia. Siksi ei välttämättä halua uutta suhdettakaan, ennen kuin rahatilanne selkeytyy.
Mieluummin vaikka pummina sillan alla yhdessä kaipaamani kanssa kuin ilman. Itse toivoisin ettei "me" olisi tapahtumatta tai että odottaisin vielä vuosia lisää vain rahan puutteen takia. Minulla ei paljon ole, mutta mikä on minun olisi myös hänen. On ihan älytöntä jättää rakkautta yrittämättä ja elämättä vain rahan takia. Itsekin olen joskus ollut toimeentulotuella ja muutenkin hyvin hyvin pienituloisia ollaan välillä lapsuudessani oltu. Sitten vaan elettiin sen mukaan. En olisi ikimaailmassa halunnut vain sen takia luopua tärkeistä ja rakkaist
Kuka puhui vuosista? Toimeentulotukea ei saa, jos opiskelee ja/tai on jotain omaisuutta.
Harmi ettei minussa ole mitään positiivista.
Epätoivoinen rakkaus tekee niin kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan ja kaipaan sinua H. Hyvää yötä ja kauniita unia.
Kuka H?
älä kerro
Vierailija kirjoitti:
Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on.
Vierailija kirjoitti:
Mua se ei satuta. Enää. Olen tullut sinuiksi sen kanssa. Muistelen ilolla sen mitä enää muistan yhteisistä hetkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan ja kaipaan sinua H. Hyvää yötä ja kauniita unia.
Kuka H?
älä kerro
En kerro.
Ajatukset ovat ajokoulussa. Ne pitää opettaa ajamaan eri reittiä kuin missä ne ovat vuosien varrella tottuneet liikkumaan. Niitä ei voi enää päästää suuntaan, joka johtaisi kaivatun luo vievälle tielle. En estä niitä ajattelemasta kaivattua, mutta nyt on eräs kielletty ajosuunta.
Vierailija kirjoitti:
Kulta rakas, milloin tulet ja kosit? 😘
Välittömästi kun viestiyhteys on ensin muodostettu ja keskustelukanava avattu.😘 Toivottavasti pian, poista estot ja vastaa viesteihin, niin siitä tuo sitten alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset ovat ajokoulussa. Ne pitää opettaa ajamaan eri reittiä kuin missä ne ovat vuosien varrella tottuneet liikkumaan. Niitä ei voi enää päästää suuntaan, joka johtaisi kaivatun luo vievälle tielle. En estä niitä ajattelemasta kaivattua, mutta nyt on eräs kielletty ajosuunta.
Hyvä metafora, otan käyttöön ja yritän sisäistää aivoissa.
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut parasta, mitä kuvitella saattaa. Suurin haaveeni.
Vierailija kirjoitti:
Haluisin tehdä semmoisen ison kuvakollaasin.
Kuvakollaasit on kivoja ;)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se jossakin kohtaa helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut parasta, mitä kuvitella saattaa. Suurin haaveeni.
Höpö höpö.
Täällä unen ja valveen rajamailla, minä odotan sinua ikuisesti.
Saat alapeukkuja koska olet väärässä ketjussa. Täällä laitetaan terveisiä kaipaamalleen henkilölle.