Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Muruseni muikkuseni, ootkos täällä?
🧡nuppunen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukorakkaus ja fantasiarakkaus sopii niille joilla on jo oikee rakkaus. Kiva lisä. Mutta ei sovi niille keillä ei ole ketään. Sama kun hieroisi suolaa haavaan.
Kumppani ei ole sama kuin oikea rakkaus. Ikävä kyllä.
Näin. Joten väärän kanssa varattuna kaukorakkaus on kuin hieroisi happoa silmiin ja työntäisi hehkuva rautaa persesilmään. Ei vain kiva lisämauste, eikä edes etäinen haave, vaan suoranainen alleviivaus virheille ja epäonnistumisille elämässä - jatkuva kontrasti sen välille mitä on ja mitä voisi/pitäisi olla. Sivust.
Eroa. Älä valita.
Ei oikein pysty.
Miten niin ei pysty? Jos haluaa erota ei mitään estettä käytännössä ole. Jostain voi hetkeksi joutua luopumaan. Jos ei halua erota niin se sitten on tietty asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pidät vainoojana niin tämä oli tässä. Oot kyllä omituinen että tänne kirjoittelet mutta ajattelet kaivatustasi tuolla tavalla. Hyvästi sitten.
Täällä on monia itsensä solmuun saaneita, joiden käytöksessä ei ole järjen häivää.
Joo, mun kaivatun käytöksessä ei ole järjen häivää. Sanoo yhtä tekee toista. Käytös on täysin erillään puheistansa, mitä hänen tunteisiinsa minuun päin tulee. Sekavaa ja hämmentävää. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pidät vainoojana niin tämä oli tässä. Oot kyllä omituinen että tänne kirjoittelet mutta ajattelet kaivatustasi tuolla tavalla. Hyvästi sitten.
En kirjoittanut omalle kaivatulle. Vaan eräälle joka taisi minua kaivata.
No et näköjään osaa sisäistää ketjun otsikkoa sitten. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa vielä wa viestiyhteys, tällä kertaa todempi ja tasavertaisempi. Ilostuttaisit mua työpäivienkin aikana viesteilläsi.
Aloit tuntumaan vainoajalta, juu viestejä voi tulla liikaa ja vääränlaisia.
Tämä oli sitten vissiin mulle. Vai että oikein vainoaja! Miten asiat voikin kääntää päälaelleen? -sivu
Vierailija kirjoitti:
Rakastan ja kaipaan sinua H. Hyvää yötä ja kauniita unia.
Kuka H?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottanut tätä päivää vuoden ja en ole tyytyväinen lopputulokseen vaikka kaikki on nyt välillämme hyvin/ok. Mikä saa kaivatun kehumaan minua, ylistämään maasta taivaaseen sanoilla, kaikkineen sydän emojeineen ja ruusuineen ja tulineen. Ja sit toivottaa menestystä ja kaikkea hyvää 🤬 ei mennyt ihan putkeensa tämä nyt 🤦
Olisiko käynyt niin että sait mitä tilasit?
Sivusta.
No mitäs minä nyt olen tehnyt ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa vielä wa viestiyhteys, tällä kertaa todempi ja tasavertaisempi. Ilostuttaisit mua työpäivienkin aikana viesteilläsi.
Aloit tuntumaan vainoajalta, juu viestejä voi tulla liikaa ja vääränlaisia.
Tämä oli sitten vissiin mulle. Vai että oikein vainoaja! Miten asiat voikin kääntää päälaelleen? -sivu
En usko, et oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan ja kaipaan sinua H. Hyvää yötä ja kauniita unia.
Kuka H?
Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Oonalle terveisiä ;) 🥰
Keltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonalle terveisiä ;) 🥰
Keltä?
Minulta
Kunpa kupla puhkeaisi. En tosin tiedä, miten kiintymys voi puhjeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonalle terveisiä ;) 🥰
Keltä?
Minulta
Ei minulta
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä edes koskaan odottanut minua.
Tässäpä varron vieläkin.
En oo pakottanut ketään pitämään yhteyttä. Tää on paikka purkaa tuntoja ja ahdistusta. Mä tuun oikeesti juttuun vaan eläinten kanssa. Kaikki muu on vaan selviytymistä. Oikeesti haluisin vaan unohtua jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonalle terveisiä ;) 🥰
Keltä?
Minulta
Ei minulta
Niinkin voisin sanoa
Olisiko käynyt niin että sait mitä tilasit?
Sivusta.