Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Pelkäsit silloin hämähäkkejä ihan huolella. Pelkäisitköhän vieläkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei minussa ole mitään positiivista.
Olet ollut parasta, mitä kuvitella saattaa. Suurin haaveeni.
Höpö höpö.
Oma kaivattuni on ollut. On edelleen, mutta koska hän ei ole reittiä avannut, kunnioitan hänen päätöstään.
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset ovat ajokoulussa. Ne pitää opettaa ajamaan eri reittiä kuin missä ne ovat vuosien varrella tottuneet liikkumaan. Niitä ei voi enää päästää suuntaan, joka johtaisi kaivatun luo vievälle tielle. En estä niitä ajattelemasta kaivattua, mutta nyt on eräs kielletty ajosuunta.
Jos tää viesti on mun kaivatulta, niin laittaisitko jonkun tunnisteen? Se auttais mua pistämään myös omatkin ajatukset kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Yötä E.
Yötä siltäkin sulle. On tässä mun vieressä. Tai siis mielikuvituksessa ainakin.
Sinun päätöksesi, jolle en voi mitään. On vain sopeuduttava siihen, mitä annetaan. Rakkautta se ei poista. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Joku toinen voi nähdä. - Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta rakas, milloin tulet ja kosit? 😘
Välittömästi kun viestiyhteys on ensin muodostettu ja keskustelukanava avattu.😘 Toivottavasti pian, poista estot ja vastaa viesteihin, niin siitä tuo sitten alkaa.
Poista estot ja vastaa viesteihin ? Jos esim wa :ssa on esto, vaikka eston poistaa, viestit jotka on eston aikana laitettu, ei saavu perille. Testattiin tämä kaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset ovat ajokoulussa. Ne pitää opettaa ajamaan eri reittiä kuin missä ne ovat vuosien varrella tottuneet liikkumaan. Niitä ei voi enää päästää suuntaan, joka johtaisi kaivatun luo vievälle tielle. En estä niitä ajattelemasta kaivattua, mutta nyt on eräs kielletty ajosuunta.
Jos tää viesti on mun kaivatulta, niin laittaisitko jonkun tunnisteen? Se auttais mua pistämään myös omatkin ajatukset kuriin.
Oli nm. Ei ole minun päätökseni tuo kielletty ajosuunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku toinen voi nähdä. - Sivusta
Sillä ei ole mitään merkitystä ellei ole ajatustenlukija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Olut, Long Drink vai Hard Seltzer?
Mulle Hard Seltzer. Jotenkin kepeän vichymäinen, mutta sisältäen alkoholia. Raikastava ja rentouttava.
Sitruuna seltzer 👍
Mitenhän oikein jaksat näillä helteillä. Huolettaa :< :c.
Lelukaupassa katse osui synttärikorttiin. Siinä oli dinoja. Olis tehny mieli ostaa se, mutta niin. Kunpa. Kunpa ois jotenkin toisin. Niin sitten olisi ollut ihan järkeenkäypää voida tehdä niin. Ostaa synttärikortti, jonka olisin halunnut ostaa jollekin tärkeälle.
Pelasit korttisi huonosti. Mullon toinen nyt.
mn
Vierailija kirjoitti:
mn
Niin mullakin.
Oisit yhden yön Ilonani 🥵😘 Hyvät yöt!
Vierailija kirjoitti:
mn
Hyvä että kelpaat jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule kaikki viestit on sun kaivatulta sulle täällä, sehän on täällä kaiket päivät sulle kirjoittelemassa 😅
Mulla sama vaan en uhriutunut tai haudo kostoa tms, elän elämääni, saisinpa vain naiseni elämääni.