Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Mun jäljiltä kukaan ei sua huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Pelasit korttisi huonosti. Mullon toinen nyt.
mn
Onnea!
nm
Omineiden oma vika, jos harhailette. Ei ole ainakaan siitä kiinni, että teille ei olisi kerrottu todennäköisyyksisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihminen voi unohtaa menneet ja mennä eteenpäin jos kuitenkin joku ihan tahallaan sabotoi toista.
Tai miltä se tuntuu kun tietåä olleensa hyvä ja siksi työpaikalla tehtiin pahaa.
Mulla sama vaan en uhriutunut tai haudo kostoa tms, elän elämääni, saisinpa vain naiseni elämääni.
Sun täytyy tehdä jotain. Pelkkä haaveilu ei riitä häntä tuomaan luoksesi. Miksi et ota yhteyttä häneen? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
mn
Miksi tällaisia viestejä kaipauspalstalle laitetaan? Onnea nyt kuitenkin, sitä varmaan tarvitaan
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset ovat ajokoulussa. Ne pitää opettaa ajamaan eri reittiä kuin missä ne ovat vuosien varrella tottuneet liikkumaan. Niitä ei voi enää päästää suuntaan, joka johtaisi kaivatun luo vievälle tielle. En estä niitä ajattelemasta kaivattua, mutta nyt on eräs kielletty ajosuunta.
No höh. Kaikki tiethän vievät lopulta kaivatun luo. Tielle voi eksyä useampaa kautta kun oikein ajatuksissaan on.
Vierailija kirjoitti:
Oisit yhden yön Ilonani 🥵😘 Hyvät yöt!
Enkös mä ollutkin...
Vierailija kirjoitti:
Mites hurisee?
No lisää tulossa, joten sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisit yhden yön Ilonani 🥵😘 Hyvät yöt!
Enkös mä ollutkin...
Juu et
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mn
Niin mullakin.
Niin mullakin😊
Sivusta toinen
Vierailija kirjoitti:
mn
Ei tunteet ole peliä.
Iltaa mammoille. Pusu ja hali..
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, palasin lenkiltä jo pari tuntia sitten, kävelin 7-8 km, en käynä kaupassa, vähän liikennettä, hyvä oli talsijan talsia ja pysähellä syömään kuusen pihkaa, marjoja en nähnä minkäänlaisia. Mietin pitäiskö kaivaa voikukan ja maitohorsman juuria. Nukuttaa, olisitpa täällä, ikävä on. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Mun jäljiltä kukaan ei sua huolisi.
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Juha Tapio.
Kaipaan ihan eri Tapiota. terv. Johanna
Vierailija kirjoitti:
mn
En muuta ajatellutkaan. En niin välitä korttipeleistä.
Plussat ja miinukset, ja ruuhkaa rajamailla. Hyvät yöt joka tapauksessa.