Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
24641/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on ikävä sua nainen! Joka paikasta vaan etsin sinua, kun et ole luonani. 

Mulla on ikävä myös yhtä miestä. Erosin, tapailin häntä hetken, mutta olin vielä liian rikki ja etsimässä itseäni. En täysin eheä ole vieläkään, mutta ikävä miestä kohtaan ei lopu. On yhdentekevää missä vietän aikani, kaipaan häntä silti.

Toivottavasti löydätte toisenne.

Vierailija
24642/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaa sukunimekseni Hylkiö, Seka-Sikiö (Sikiö on sukunimi), Ääliö tai Vihattu. Ei tarvitsisi esitellä, kun näkyisi nimi naamasta. 🥳

Mä olisin kai sitten Pers-Jalkanen 🤔

Jos olisit hän, niin tiedät itsekin, että lyhyillä tai pitkillä jaloilla olet kuumimmista muijista kuumin. Harmi kun susta ei saa nauttia. Sivusta puskin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24643/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saada aivot toimimaan normaalisti. Mun on pakko päästä tutusta ja turvallisesta sumusta pois ja kohdata oikea elämä. En selviä muuten. 

Lohdullista kuulla, etten ole ainoa.

Vierailija
24644/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten kesäisellä helteellä kaukojunan koppivaunussa vinosti vastapäätä isumaan tuli muodokas, todella seksikäs nainen kesämekossa. Katselin häntä heti kiinnostuen, mutta porukkaa oli muutamia eli en voinut enempää. Jäimme erään aseman jälkeen ihan kahden siihen osastoon. Minulla oli iltapäivälehti, jota yritin muka lukea, mutta koko ajan katselimme toisiamme, juttelimmekin vähän. Hän oli todella mukava ja puhelias.  Meillä jotenkin synkkasi heti. Yritin olla  jotenkin "normaalisti", mutta en millään saanut irti katsettani hänen ihanista rinnoistaan, jotka näkyivät mekon alta , ilman liivejä varmaan ja muista muodoistaan ja myös reisistään , joita näkyi pitkälle hameen alle. Hän ei voinut olla huomaamatta kiinnostuneita katseitani ja selvästi nautti siitä.  Juttelimme niitä näitä, mutta hän ei vienyt reisiään yhteen tai ristiin , vaan antoi tahallaan minun vilkuilla "sinne". Minulla oli kesähousut jalassa ja väkisin kiihotuin ja  tuli täysi erektio. En  voinut peitellä sitä  enää millään, nostin vain välillä jalan toisen päälle, mutta näkyihän se, kun minulla ei ole ihan pieni. Hän katseli sitä välillä ja minua silmiin välillä. Minä kiihotuin aivan älyttömästi ja hänenkin katseessaan oli selvää kosteutta...Tärisin varmaan halusta. Hän vähän kääntyikin minuun päin ja antoi katseelleni tilaa avaten jalkojaan vähän. Sieltä näkyi ihan selvästi ohuiden pikkareiden läpi  ihanaa...ja olin näkevinäni kosteutta...Muistan, kun mietin kuumeisesti, että uskallanko kysyä puhelinnumeron, mutta sitten en ehtinyt, kun hänen pitikin jäädä pois junasta. Sanoimme jotakin pikaisesti vain hyvästiksi, katsoimme syvälle silmiin ja jäin mahdottomaan kiihotuksen tilaan. Laiturilta hän katsoi vielä minua ja lähetti lentosuukon. On kyllä kaduttanut aivan valtavasti etten edes kysynyt numeroa. Siitä olisi tullut varmaan ihanaa nautintoa....sen vaistosi.

Vierailija
24645/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen kesä. Tuleekohan lämmin syksy? Raikasta saisi olla kuitenkin. Syksykin on kiva vuodenaika.

Ainakin tulee kylmä talvi.

Vierailija
24646/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet aurinko, kuu ja tähdet elämäni Taivaalla. 

Olet kaikkeni.

Vierailija
24647/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta sitten olin juuri tavannut nykyisen mieheni. Asuttiin lähekkäisissä kaupungeissa, mies oli ollut minun kotikaupungissani käymässä ja sovittiin seuraavalle viikonlopulle treffit hänen kotikaupunkiinsa.

Mies oli todella ujona koko illan, niin minäkin, ei taidettu koskeakkaan koko iltana mutta vaihdettiin katseita niin hänen kaverinsa luona iltaa istuessa kuin baaritiskilläkin. Sähkö meidän välillä oli käsittämätöntä mutta kumpikaan ei uskaltanut koskea, katseltiin vain.

Kotimatkalla miehen luo taksissa mies katsoi minua viitisen minuuttia silmiin samalla kun avasi muutaman napin kauluspaidastaan ja meinasin pyörtyä siihen paikkaan. Edelleenkään kosketusta, mitään kontaktia ei tullut. Kotiin päästyä kävin suihkussa ja aloin olla jo hermostunut ja väsynyt tilanteeseen (pienessä hiprakassa kun olin), joten päädyin hieman "mököttämään" ja kävin nukkumaan miehen sänkyyn. Mies ei tullut heti makuuhuoneeseen ja ihmettelin että jaahas, ei tainnut olla sittenkään niin kiinnostunut.

Kymmenisen minuuttia myöhemmin olin jo ehtinyt nukahtaa kun yhtäkkiä tunsin miehen huulet niskassani ja kädet ympärillä. Koko illan kiusaamisen jälkeen tuo tuntui niiiiin hyvältä että en osaa edes kertoa. Mies kuiskutteli korvaan ja hieroi rintoja, persettä, joka paikkaa johon ylsi. Tilanne eskaloituikin tästä sitten seksiin makuuhuoneessa, keittiössä ja pyykkikoneen päällä. Tarina ei ehkä kuulosta paljolta mutta se odotus,uusi ihminen ja seksuaalinen jännitys oli jotain käsittämätöntä ja kun tilanne viimeinkin purkautui olin sulaa vahaa. Miestä en vaihtaisi mihinkään, 13 vuotta yhdessä ja kaksi naimisissa!

Vierailija
24648/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitetaanko muutama sivu seksitarinoita?

Kuinka puutteessa olet?

Tosi, en vaan näistä tarinoista kiihotu.

Mistä sitten?

Samaa ihmettelen.😁

Vierailija
24649/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin siellä hiljattain.

Työpaikallako? 

Vierailija
24650/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka puutteessa olet?

Mistä sitten?

Pidemmistä. En pääse lainkaan tunnelmaan parista rivistä. Mut niiden paikka ei ole täällä.

Vierailija
24651/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, olen käynyt ala-, ylä-, kylä-, yli-, täydennys- ja elämänkouluja, jopa yliopistoa.

Etkä silti tajunnut, että ihan kaikki muutkin tietävät mehiläisen voivan pistää vain kerran? Olet tuhlannut suomalaisten verorahoja.

Vierailija
24652/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kaikkeni.

En merkitse hänelle mitään. Ap

Aika hauskaa, että joku nosti eilisen viestini. 

Vierailija
24653/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä, Piipii!

Vierailija
24654/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka puutteessa olet?

Mistä sitten?

Pidemmistä. En pääse lainkaan tunnelmaan parista rivistä. Mut niiden paikka ei ole täällä.

Ei kai kukaan noita edes lue? Itse ainakin ohitan lukematta

Vierailija
24655/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yötä E sinne jonnekin kauas!

Vierailija
24656/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gn. Gn.

Vierailija
24657/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin siellä hiljattain.

Missä? 

Entisellä kotipaikkakunnalla.

Milloin muutit? Kavereita moikkaamassa?

Vierailija
24658/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin, ja ottaa päähän tämä tilanne, kun tekee mieli liikaa kaivatun kanssa kaikenlaista.

Vierailija
24659/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kaikkeni.

En merkitse hänelle mitään. Ap

Aika hauskaa, että joku nosti eilisen viestini. 

Jos se luki sen vasta tänään? Mulla ainakin monta päivää rästissä lukematta aina näitä ja selailen ajankuluksi joskus edellisten päivien, jos satun olemaan ketjussa silloin kun muuten on hiljaista. Ei kaikki vietä kaikkea vapaa-aikaansa ketjussa. :D

Vierailija
24660/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öitä, Piipii!

Hyvää yötä, kullan kallis.

Ketju on lukittu.