Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
24621/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä hiljattain.

Vierailija
24622/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua enää nähdä.

Juu tuli selväksi vaikka et sitä saanutkaan viestiin muotoiltua. Anteeksi nyt vielä kerran että olen loukannut. Niin, enkä ole varattu. Ei ole miesystävää, poikaystävää, aviomiestä, avomiestä you name it. Terveisin pelottava 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24623/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin siellä hiljattain.

Missä? 

Vierailija
24624/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitetaanko muutama sivu seksitarinoita?

Kuinka puutteessa olet?

Tosi, en vaan näistä tarinoista kiihotu.

Vierailija
24625/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin siellä hiljattain.

Kuka ja missä ?

Vierailija
24626/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauas pilvet karkaavat.

Niinkuin sinäkin.

Mä kummittelen taustalla. Olen mammanpoika enkä rohkene ottaa vastuuta.

Mitä se tarkoittaa? Miten?

Vierailija
24627/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri täysi-ikäistynyt kun baarissa yksi reilu 30v mies (siististi pukeutunut, sellainen tosi herrasmies ja silloin toki "tosi vanha") tuli ilmoittamaan täysin asiallisesti, että haluaisi panna mua tänään. Olin ensin ihan heh-heh, mutta houkutteli niin hemmetisti ja vaihdeltiin katseita illan mittaan. Myöhemmin illalla mies tuli asiallisesti uudestaan sanomaan, että tarjous on vielä voimassa. Jotain kummaa sitten tapahtui ja lähdin hänen matkaansa, kurvattiin taksilla hänen kotiinsa ja naitiin koko yö. Välillä juteltiin ja naureskeltiin, sit taas menoksi. Aamulla keitti kahvit, tarjosi aamupalaa ja vielä kerran - sit toivoteltiin hyvää loppuelämää ja lähdin kotiin.

Oli muuten äärimmäisen kiihottava yö. Oltiin sen miehen kanssa kuin yö ja päivä, ja meidän välillä ei ollut mitään muuta kuin fyysinen himo toisiamme kohtaan. Se oli kuitenkin molemmille täysin selvä asia alusta saakka, ja kumpikaan ei teeskennelytkään mitään muuta. Oli kyllä varmaan parasta seksiä mitä olen ikinä saanut. 

Vierailija
24628/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi avuntarjoukseni

Olet rakas.

Vierailija
24629/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ampiaisella on vttumainen ja äkäinen luonne. Sivu

On vanha vertauskuva "kiukkuinen kuin ampiainen" tai "vihainen kuin ampiainen". Tosiasiassa tuo kuningattaren palvelu lienee ensisijainen luonne, kiukku tulee vasta silloin kun amppari joutuu puolustautumaan tai puolustamaan. Takanurkasta.

Mä voin kyllä mennä pihan kukkamereen, jossa pörrää koko ajanä lytön määrä ampiaisia. Eivät ole koskaan mua siinä pistäneet. Mutta maapesän lähelle kun kerran eksyin sain heti useamman piston. 

Täähän on testattu labrassa. Ampiaispurkkiin laitettu hiiri sai välittömästi pistoja osakseen, mehiläiset eivät p

Wow, olen käynyt ala-, ylä-, kylä-, yli-, täydennys- ja elämänkouluja, jopa yliopistoa.

Vierailija
24630/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua enää nähdä.

Juu tuli selväksi vaikka et sitä saanutkaan viestiin muotoiltua. Anteeksi nyt vielä kerran että olen loukannut. Niin, enkä ole varattu. Ei ole miesystävää, poikaystävää, aviomiestä, avomiestä you name it. Terveisin pelottava 

Tulispa aika, kun mun kaivattu sanois näin. /sivusta

Vierailija
24631/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saada aivot toimimaan normaalisti. Mun on pakko päästä tutusta ja turvallisesta sumusta pois ja kohdata oikea elämä. En selviä muuten. 

Vierailija
24632/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin ekan kerran nykyisen mieheni. Oltiin todella hyviä nettikavereita, päivittäin juteltiin, mutta ei meillä ollut minkäänlaista vipinää ollut eikä edes oikeastaan kiinnostusta, koska oltiin silloin molemmat vakavissa suhteissa exien kanssa. Olin sitten myöhästynyt jatkolennoltani (edellinen lento myöhässä eikä sinä päivänä ollut enää määränpäähäni muita lentoja), ja silloinen poikaystävä ehdotti että soittaisin tälle nettikaverille joka asui kentän lähellä, josko pääsisin hänen luokseen yöksi. Mulla meni pasmat aivan sekaisin heti kun näin kaverin (siis kuvassa olin nähnyt jo aiemmin eikä se todellakaan sytyttänyt silloin), ja tiedettiin kyllä molemmat heti ensimmäisellä silmäyksellä että se oli siinä. Oltiin kuitenkin sen verran "kilttejä" ettei mitään saanut tapahtua kun olimme vielä exien kanssa... Se yö pienessä asuntolahuoneessa johon just ja just mahtui pieni sänky, vaatekaappi ja nojatuoli oli aivan kamala, ja aivan sietämättömän kiihottava, vaikka me ei tosiaankaan "tehty" mitään.

Seuraavana päivänä lensin kotiin, selviteltiin molemmat tahoillamme exäsotkut (ja ei, eivät arvostaneet eivätkä varsinkaan uskoneet, että mitään ei ollut tapahtunut), ja parin viikon päästä mies lensi vierailulle ja minä lähdin mukaan ja yhdessä ollaan vieläkin 18 vuoden jälkeen.

Meidän "eka kerta" olikin sitten lähinnä koominen ;) koko kerros oli täynnä yläasteelaisia luokkaretkeläisiä, jotka jostain syystä soittivat nokkahuilua seinän vieressä KOKO ajan, oli aika romanttista ja kiihottavaa kun ei meinannut naurusta tulla loppua :D

Vierailija
24633/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitetaanko muutama sivu seksitarinoita?

Kuinka puutteessa olet?

Tosi, en vaan näistä tarinoista kiihotu.

Mistä sitten?

Vierailija
24634/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin siellä hiljattain.

Missä? 

Entisellä kotipaikkakunnalla.

Vierailija
24635/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua.. saisinpa halata, ja kuiskata korvaasi kuinka paljon tunnen sua kohtaan. Hyvää yötä ja kivaa viikonloppua..

Vierailija
24636/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josta tulikin mieleeni, ne tutut askeleet.. toisivatpa kohti

...t eri

Vierailija
24637/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Una sola palabra: kaipaan 💞

n2n

Vierailija
24638/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään Tinder matchin kanssa juteltiin pitkään siellä ja sitten vaihdettiin numeroita. Jutustelu oli pitkään ihan asia linjalla ja oli sellainen fiilis, että löytyi vain uusi ystävä.

Jostain ihmeellisestä asiasta jutustelu muuttuikin hetkessä puolin ja toisin erittäin kaksimieliseksi ja jopa puhelinseksiksikin. Äärettömän vihjailevia ja kiihottavia viestejä puolin ja toisin. Jopa kuviakin.

Meni kuitenkin melko pitkään ennen kuin tavattiin ihan face to face. Oli äärettömän kiihottavaa olla syömässä. Molemmilla oli ajatukset jo seksissä. Molemmat riisuttiin toisiamme katseillamme. Jostain syystä kumpikaan ei saanut sanotuksi sitä, että nyt lähdetään panemaan. :D

Illallisen jälkeen käytiin vielä kahvillakin ja sama jatkui. Molemmat vain niin jännittyneenä ettei saanut sitä viimeistä sanaa suusta. "joko mennään?"

No lopulta minä sain sanotuksi ja oli aivan upeaa seksiä hänen luona. Ei jäänyt tuohon yhteen kertaan. FWB suhde vielä nykyäänkin. :)

Vierailija
24639/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi avuntarjoukseni

Olet rakas.

Sinäkin.

Vierailija
24640/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan poistanut viestiketjumme? Kaikki ne pitkät ääniviestit. 

Ketju on lukittu.