Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ampiaisella on vttumainen ja äkäinen luonne. Sivu
On vanha vertauskuva "kiukkuinen kuin ampiainen" tai "vihainen kuin ampiainen". Tosiasiassa tuo kuningattaren palvelu lienee ensisijainen luonne, kiukku tulee vasta silloin kun amppari joutuu puolustautumaan tai puolustamaan. Takanurkasta.
Mä voin kyllä mennä pihan kukkamereen, jossa pörrää koko ajanä lytön määrä ampiaisia. Eivät ole koskaan mua siinä pistäneet. Mutta maapesän lähelle kun kerran eksyin sain heti useamman piston.
Täähän on testattu labrassa. Ampiaispurkkiin laitettu hiiri sai välittömästi pistoja osakseen, mehiläiset eivät pistäneet vaikka niitä samalla keinotekoisesti ärsytettiin.
https://www.rentokil.com/fi/palvelut/tuholaistorjuntapalvelut/ampiaiset…
Mehiläisetkin pistävät, mutta vain kerran
Miks joku haluaa lähettää kuvan kalustostaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetänkö minä tämän viestin whatsappissa vai en.
Kyllä kiitos..
Se olisikin kun täysin puskasta laittais jonkun seksiviestin. Sais varmaan blokkauksen välittömästi.
Kuka laittaa avausviestiksi seksiviestin? Toivottavasti ei kai kukaan. -sivu
No kunhan tuli mieleen. On mulle laitettu ylläripyllärinä jonkin muunkin kuva muutamaankin otteeseen, ei toki heti, mutta ennen kuin mistään sellasesta oli ees puhetta. Et kyllä jotkut.
Ei ole seksiviesti kyseessä. Ap, joka on muuten nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sisäreiden iho rikki ja mustelmalle parrasta 😬
Auts, mustelmalle. Saitko pitkänkin hoidon ja oliko sen arvoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen partansa saisi hivellä sisäreisiäni. Siellä tärkeimmän äärellä.
Minun kaivatulleni sopisi myös parta erinomaisesti. Sänki pistelee.
Mä rakastan miehissä sänkeä. Se vaan näyttää niin hyvälle.
Hän joku eri. Ap ei tykkää sängestä eikä kyllä parrastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parta vanhentaa. Ei ole olemassa partaa joka ei saa ihmistä näyttämään vanhemmalta kuin on. Oli mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ampiaisella on vttumainen ja äkäinen luonne. Sivu
On vanha vertauskuva "kiukkuinen kuin ampiainen" tai "vihainen kuin ampiainen". Tosiasiassa tuo kuningattaren palvelu lienee ensisijainen luonne, kiukku tulee vasta silloin kun amppari joutuu puolustautumaan tai puolustamaan. Takanurkasta.
Mä voin kyllä mennä pihan kukkamereen, jossa pörrää koko ajanä lytön määrä ampiaisia. Eivät ole koskaan mua siinä pistäneet. Mutta maapesän lähelle kun kerran eksyin sain heti useamman piston.
Täähän on testattu labrassa. Ampiaispurkkiin laitettu hiiri sai välittömästi pistoja osakseen, mehiläiset eivät pistäneet vaikka niitä samalla keinotekoisesti ärs
Mehiläisetkin pistävät, mutta vain kerran
Me muutkin ollaan käyty alakoulu.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja koko ajan paranee, se sattu olemaan kaverin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parta vanhentaa. Ei ole olemassa partaa joka ei saa ihmistä näyttämään vanhemmalta kuin on. Oli mies tai nainen.
Hänkin joku eri. Ap
Olin ollut yötä poikaystäväni luona, kun taas hän oli aamulla lähtenyt töihin. Keitin kahvit hänen luonaan ja luin hetken lehteä. Äkkiä mies paukkasi takaisin, häneltä oli unohtunut jotain.
Hän etsi tarvitsemansa ja oli ovella jo lähdössä kun suutelimme "hyvästiksi". Äkkiä suutelu ei jäänytkään miksikään pikasuukoksi vaan mies painoi minut seinää vasten. Hän lopetti suutelun ja piteli minua vielä seinää vasten ja huohotti: "mun tota... pitää mennä töihin....". Sitten hän piti silmiä kiinni ja hengitti syvään pari kertaa, ilmeisesti hillitäkseen itseään ja laskeakseen seisokkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on sanottu. Se näkyy mikä näkyy jatkossa. Hiljaisuus on vapautta.
Kauas pilvet karkaavat. Hyvää matkaa, minne menetkin.
En ole menossa minnekään, en vain jaksa enää olla auki ja sosialisoida itseäni.
Ole sitten kiinni. Minä jätän raolleen.
Minun sydämeni ovi on raollaan sinun tulla. -sivulta
Eniten kaipaan toista rakoasi mihin tulla. Eri.
Eniten? Jos eniten kaipaat minussa sitä, löydät siihen tarkoitukseen rakoja ihan etusormeasi taivuttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteystietoja ei ole.
Ei minullakaan erään, mutta en niitä enää tarvitsekaan, kun sain selville, että hänellä on jo poikaystävä.
Miten sait tietää? En ole somessakaan..
Olin ollut yötä poikaystäväni luona, kun taas hän oli aamulla lähtenyt töihin. Keitin kahvit hänen luonaan ja luin hetken lehteä. Äkkiä mies paukkasi takaisin, häneltä oli unohtunut jotain.
Hän etsi tarvitsemansa ja oli ovella jo lähdössä kun suutelimme "hyvästiksi". Äkkiä suutelu ei jäänytkään miksikään pikasuukoksi vaan mies painoi minut seinää vasten. Hän lopetti suutelun ja piteli minua vielä seinää vasten ja huohotti: "mun tota... pitää mennä töihin....". Sitten hän piti silmiä kiinni ja hengitti syvään pari kertaa, ilmeisesti hillitäkseen itseään ja laskeakseen seisokkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun rakkaani pitää pientä partaa, koska on babyface.
Laitetaanko muutama sivu seksitarinoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä montaakin naista, mutta halu konkretisoituu irl teoiksi vain, mikäli oikeassa elämässä näkyy merkkejä halun molemminpuolisuudesta.
Onko jonoa
Palvelussamme on juuri nyt ruuhkaa. Odottakaa palstalla sulkematta selainta. Voitte myös laittaa irl-viestin. Vastaamme 2 - 5 arkipäivän kuluessa. Pimpelipompeli tiluliludii..
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko muutama sivu seksitarinoita?
Kuinka puutteessa olet?
Hyvää yötä N34