Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Virtaa, niin paljon virtaa.. olisi
Mäkin mietin, että miksei kaivattu laita viestiä. Mun tunteet on ollut pakko ymmärtää. Ehkä ne on hänelle liikaa, pohdin.
Vierailija kirjoitti:
Sähköautolla sit vaan kaivatun luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua kipeästi. En kuitenkaan uskalla ottaa irl yhteyttä vaikka voisin. Tyydyn haaveiluun ja unelmointiin.
Mikset?
Pelkään torjutuksi tulemista. En tiedä miksi se tuntuu niin pahalta jos hän ei tykkääkään minusta
Ahdistavampaa on elää epätietoisuudessa/kuvitelmissa, vaikka mahdollisesta torjunnasta ei pääsisikään yli.
Polku yöhön tuntuu nyt turvalliselta, en epäröi, en pelkää, sinutkin ehkä nähdä saan, kun saavun yön selkään.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin mietin, että miksei kaivattu laita viestiä. Mun tunteet on ollut pakko ymmärtää. Ehkä ne on hänelle liikaa, pohdin.
Ootko kertonut ne suoraan? Tai miten niin pakko ymmärtää?
Emilialle hyvät yöt reissun päältä. Olet ihme😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain miten voisin auttaa tässä
Missä tässä?
Tässä jutussa tai missä vaan
Itse olisin viime aikoina tarvinnut halauksen tai kaksi, mutta näillä mennään.
Ei oo nähty, niin on jäänyt halit väliin.
Vierailija kirjoitti:
Brains out, vähempikin riittäisi ja silti patteri on aina ladattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua kipeästi. En kuitenkaan uskalla ottaa irl yhteyttä vaikka voisin. Tyydyn haaveiluun ja unelmointiin.
Mikset?
Pelkään torjutuksi tulemista. En tiedä miksi se tuntuu niin pahalta jos hän ei tykkääkään minusta
Onko epäilys ettei pitäisi?
Ainahan se epäilys on olemassa ilman eksplisiittistä tunteenilmaisua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko kertonut ne suoraan? Tai miten niin pakko ymmärtää?
Olen avautunut. Ihan suoraan, ei ole tulkinnanvaraista.
Naapuri on bilettänyt perjantaina klo 14-23 ja tänään jatkoi klo 13-->
Meteli kuuluu 5 asuntoa eteenpäin. Bemu poika luulee voivansa tehdä mitä vaan. Omaa takapihan ovea ei voi auki pitää kun meteli tulee sisään. Minkä takia pitää puhua huutaen musiikin yli. Järjenköyhyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset?
Niin saatana. Kuinka tyhmiä ihmiset voi olla?
Alan nukkua. Öitä komea mieskaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset?
Aina voi tietenkin elää kuvitelmissaan, jos ei halua vastauksia kysymyksiinsä.
Mä esim. koen torjuntana sen, ettei toinen aloita mun kanssa keskustelua. Tai ei esimerkiksi vastaa viestiin, että vois kysyä jotain vastakysymystä. Oon niin hemmetin huono sosiaalisesti, että en vaan pysty ylläpitämään keskustelua, jos toinen ei kannattele sitä puhetta. Ja vois sanoa, et hiljaisuuskin on ok, ja niinhän se on, mutta, kun ei ole säännöllistä yhteyttä hiljaisuus on huono, hemmetin huono.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri on bilettänyt perjantaina klo 14-23 ja tänään jatkoi klo 13-->
Meteli kuuluu 5 asuntoa eteenpäin. Bemu poika luulee voivansa tehdä mitä vaan. Omaa takapihan ovea ei voi auki pitää kun meteli tulee sisään. Minkä takia pitää puhua huutaen musiikin yli. Järjenköyhyyttä.
No meneppä sanomaan bemu pojalle suorat sanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muutit Helsinkiin?
Ei Suomessa voi asua missään muuallakaan.
Toki voi asua muuallakin, mutta varautua siihen ettei pienillä paikkakunnilla ole vaihtoehtoja ja, että parisuhde on ainoa perustavan laatuinen syy jäädä pikkukylän pieniin piireihin. Samalla lailla täälläkin möllötetään omissa kodeissa ja ollaan erittäin epäsosiaalisia möllejä. Sivusta
Tarkoitatko asumisvaihtoehtoja vai työmahdollisuuksia? Mä asuin lapsuuden pienemmällä paikkakunnalla, kaikki tunsi toisensa sekä toistensa perheet ja muut sukulaiset. Koin sen jotenkin ahdistavana. Niin kuin oli joku lokero, missä täytyy olla ja se lokero määräytyi jo tyyliin syntymässä. Tai ehkä se oli joku sosiaalinen status tms.
Kaikkia vaihtoehtoja. Olen nyt asunut muutaman viikon pienellä paikkakunnalla ja niin työ, harrastus kuin sosiaaliset vaihtoehdot ovat minimissään. Pikkupaikkakunnalle kannattaa muuttaa ainoastaan, jos tyytyy harrastuksena kävelemiseen ja maisemien katseluun ja tahtoo erakoitua vailla parisuhteen mahdollisuutta. Eli en suosittele kenellekään.