Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
21601/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua kipeästi. En kuitenkaan uskalla ottaa irl yhteyttä vaikka voisin. Tyydyn haaveiluun ja unelmointiin.

Ajattele kun te tapaisitte jossain, missä kukaan ei näkisi teitä.

Vierailija
21602/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua kipeästi. En kuitenkaan uskalla ottaa irl yhteyttä vaikka voisin. Tyydyn haaveiluun ja unelmointiin.

Älä tyydy. Tyytyminen ei tee ketään onnelliseksi. Tiedän mistä puhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21603/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.

Kalle

Vierailija
21604/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi kiihottua seksuaalisesti oven aukaisustakin.

Kiitos vinkistä.Täytyy kokeilla seuraavan kerran. Esileikki alkaa oven aukoisulla.Tunnin aukoo ovea ja hyppää sitten punkan puolelle. Mitenkähän toimii ?

Oven aukaiseminen on vielä ok, mutta auton oven menee jo liian ahdistavaksi. Ei se oven aukaiseminenkaan joka tilanteeseen sovi. Toisaalta aukaisen itsekin oven sekä naisille, miehille, lapsille ja vanhuksille, jos on sellainen siihen sopiva tilanne.

Vierailija
21605/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain miten voisin auttaa tässä

Missä tässä?

Tässä jutussa tai missä vaan

Itse olisin viime aikoina tarvinnut halauksen tai kaksi, mutta näillä mennään.

Multa saa kun pyytää

Vierailija
21606/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tyydy. Tyytyminen ei tee ketään onnelliseksi. Tiedän mistä puhun.

Seconded.

Vierailija
21607/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hirveä kasa muistilappuja. En uskalla heittää niitä pois, jos saatankin tarvita niitä joskus. 

Vierailija
21608/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tässä?

Multa saa kun pyytää

Ilmainen vinkki; ei pitäs tarvita pyytää. Sivusta

Vierailija
21609/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaarana on aina että vedän asiat täysin överiksi, jos saan jonkun asian päähäni. 

Kerro esimerkki.

Esimerkiksi haluan pakkomielteisesti saada asiat hoidettua aina vielä tehokkaammin. Ruoskin itseäni jos en aina tajua mitä kannattaisi milloinkin tehdä/miten lomittaa asiat keskenään. Verenmaku suussa suoritan. 

Tai jos haluan laihtua, niin se helposti räjähtää käsistä kun en tajua kohtuutta lainkaan. Siis erilaiset pakkomielteet ylipäätään. 

IItsellä on naisena sama. Jos on joku juttu uppoaa siihen täysillä. Tai joku asia mistä haluan saada selkoa saatan lukea läpi siitä monta tieteellistä artikkelia saadakseni selville mahdollisimman monta näkökulmaa. Tai jos olen suunnitellut tietyllä  viikolla tekeväni tietyt asiat haluan saada ne sillä viikolla tehdyksi.

Vierailija
21610/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän mulla olis ollu edes paljoa mitä tarjota, tälläsellä puolierakolla. Omaa aikaa, läheisyyttä, seksinnälkää, höpötyskaverin, seuraa pienille löytöretkille, sen mitä tunnen. Äidiksikin olisin voinut ryhtyä. Mutta aika paljon sulta ehkä puuttuisi verrattuna siihen mitä sulla on nyt. On paljon mitä en osaa, mitä mulla ei ole tai mitä en edes halua. On asioita joissa oon erilainen kuin mitä ehkä odotetaan. Ja päivänpäätteeksi oon myös aika tylsää seuraa luulisin. En tiedä miten ihmisten kanssa ollaan. Voin jutella monesta mutta en ole oikein mihinkään todella syvällisesti perehtynyt.

En sano että oon saippuakupla, mutta ihmisten kanssa se on kuin he koskisivat minuun ja lopulta kupla puhkeaa. Se on tietenkin pettymys. Salaa odottavat löytävänsä jotain muuta kuin olen. En tiedä mitä, mutta Jotain Muuta nyt kumminkin. Ja sitten taas jos kuplaan koskee joko toinen kupla tai jokin mikä on saippuaveden peitossa, niin ei tapahdu. Sinä

Tää voisi olla kuin mun suusta. Paitsi en tunne häntä vielä riittävän hyvin tietääkseni, että olenko pettymys myös hänelle. Oon lisäksi tosi erikoinen tietyissä jutuissa ml. tämä kirjoittelu ja ne muutkaan asiat ei ole mitään imartelevia juttuja. -sivusta-

Vierailija
21611/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hirveä kasa muistilappuja. En uskalla heittää niitä pois, jos saatankin tarvita niitä joskus. 

Lukeeko yhdessäkään mun nimeä lol

21612/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän mulla olis ollu edes paljoa mitä tarjota, tälläsellä puolierakolla. Omaa aikaa, läheisyyttä, seksinnälkää, höpötyskaverin, seuraa pienille löytöretkille, sen mitä tunnen. Äidiksikin olisin voinut ryhtyä. Mutta aika paljon sulta ehkä puuttuisi verrattuna siihen mitä sulla on nyt. On paljon mitä en osaa, mitä mulla ei ole tai mitä en edes halua. On asioita joissa oon erilainen kuin mitä ehkä odotetaan. Ja päivänpäätteeksi oon myös aika tylsää seuraa luulisin. En tiedä miten ihmisten kanssa ollaan. Voin jutella monesta mutta en ole oikein mihinkään todella syvällisesti perehtynyt.

En sano että oon saippuakupla, mutta ihmisten kanssa se on kuin he koskisivat minuun ja lopulta kupla puhkeaa. Se on tietenkin pettymys. Salaa odottavat löytävänsä jotain muuta kuin olen. En tiedä mitä, mutta Jotain Muuta nyt kumminkin. Ja sitten taas jos kuplaan koskee joko toinen kupla tai jokin mikä on saippuaveden peitossa, niin ei tapahdu. Sinä

Mä jaan paljon tästä. 

Vierailija
21613/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hirveä kasa askarteluun säästettyjä nippeleitä, joita en koskaan käytä.

Vierailija
21614/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset?

Vierailija
21615/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tässä?

Multa saa kun pyytää

Ilmainen vinkki; ei pitäs tarvita pyytää. Sivusta

Kiitos, multa pitää silti pyytää jos ei itse tule näköpiiriin, en voi halailla ketään jota en näe

Vierailija
21616/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä miettinyt sitä, että kaivattu tuntuu olevan samassa nopeatempoisessa rytmissä kuin itse. Aika moni muu tuntuu elävän sellaisessa hitaassa elämän moodissa jossa itse vain kyllästyy ja turhautuu. Kun on nopea tekemään asioita ja tehokas järjestelemään. Se ottaa päähän aika usein.

Sivusta kai

Vierailija
21617/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Johanna.

Kauniita unia, kauniille naiselle.

Juha 

Vierailija
21618/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hosumalla ei tule kuin... 

Vierailija
21619/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko yhdessäkään mun nimeä lol

Saattaapa lukeakin. Tuntuisi peruuttamattomalta jos unohtaisi nimen. Varmuuden vuoksi. Kaikki asiat talteen. 

Vierailija
21620/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset?

Pelkään torjutuksi tulemista. En tiedä miksi se tuntuu niin pahalta jos hän ei tykkääkään minusta 

Ketju on lukittu.