Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
21581/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarana on aina että vedän asiat täysin överiksi, jos saan jonkun asian päähäni. 

Vierailija
21582/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaarana on aina että vedän asiat täysin överiksi, jos saan jonkun asian päähäni. 

Kerro esimerkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21583/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain miten voisin auttaa tässä

Missä tässä?

Tässä jutussa tai missä vaan

Itse olisin viime aikoina tarvinnut halauksen tai kaksi, mutta näillä mennään.

Vierailija
21584/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se känni teettää. Ei pidä tuhota aivoja juomalla vaan tulee lisätä liikuntaa, syödä terveellisesti ja nukkua hyvin.

Vierailija
21585/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa nyrkkeilyä.

Vierailija
21586/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa ajaa moottoripyörällä.

Kuis ?

Liian vaarallista.

Kiitos huolenpidosta.Meni tänään aika ripeästi tuo 150km matka.

Sitten kunhan ollaan yhdessä, myydään pyörä ja ostetaan käsilaukkuja ja timantteja.

Onko kaikki naiset niiden perään? Auts sattuu sieluun.Äärimmäinen kolaus.

Ite en fanita erityisemmin. Tai tykkään laukuista, mut en mitään designista (välttämättä). Meen toiminnallisuus edellä. Enkä pidä timanteistakaan erityisesti. Vihkisormuksessa ois ok.

Vierailija
21587/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro esimerkki.

Esimerkiksi haluan pakkomielteisesti saada asiat hoidettua aina vielä tehokkaammin. Ruoskin itseäni jos en aina tajua mitä kannattaisi milloinkin tehdä/miten lomittaa asiat keskenään. Verenmaku suussa suoritan. 

Tai jos haluan laihtua, niin se helposti räjähtää käsistä kun en tajua kohtuutta lainkaan. Siis erilaiset pakkomielteet ylipäätään. 

Vierailija
21588/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän ensimmäinen hilloerä, kattilasta suoraan syvälle lautaselle. mmmmmmmmmmmmmm

Vierailija
21589/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro esimerkki.

Esimerkiksi haluan pakkomielteisesti saada asiat hoidettua aina vielä tehokkaammin. Ruoskin itseäni jos en aina tajua mitä kannattaisi milloinkin tehdä/miten lomittaa asiat keskenään. Verenmaku suussa suoritan. 

Tai jos haluan laihtua, niin se helposti räjähtää käsistä kun en tajua kohtuutta lainkaan. Siis erilaiset pakkomielteet ylipäätään. 

Rasittuessaan/stressaantuessaan ihminen helposti hakee lohtua ja helpotusta asioista jotka vapauttaa dopamiinia ja endorfiinia. Hyvä resilienssi on syytä opetella jotta pystyy toimimaan rennosti ja samalla motivoituneesti ja tehokkaasti.

Vierailija
21590/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro esimerkki.

Sama. Ja tämä pakkomielteinen kaipaaminen on kaikkein hulluin pakkomielteistäni. 

Mulka on varmaan joku OC/DC.

Vierailija
21591/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mulla olis ollu edes paljoa mitä tarjota, tälläsellä puolierakolla. Omaa aikaa, läheisyyttä, seksinnälkää, höpötyskaverin, seuraa pienille löytöretkille, sen mitä tunnen. Äidiksikin olisin voinut ryhtyä. Mutta aika paljon sulta ehkä puuttuisi verrattuna siihen mitä sulla on nyt. On paljon mitä en osaa, mitä mulla ei ole tai mitä en edes halua. On asioita joissa oon erilainen kuin mitä ehkä odotetaan. Ja päivänpäätteeksi oon myös aika tylsää seuraa luulisin. En tiedä miten ihmisten kanssa ollaan. Voin jutella monesta mutta en ole oikein mihinkään todella syvällisesti perehtynyt.

En sano että oon saippuakupla, mutta ihmisten kanssa se on kuin he koskisivat minuun ja lopulta kupla puhkeaa. Se on tietenkin pettymys. Salaa odottavat löytävänsä jotain muuta kuin olen. En tiedä mitä, mutta Jotain Muuta nyt kumminkin. Ja sitten taas jos kuplaan koskee joko toinen kupla tai jokin mikä on saippuaveden peitossa, niin ei tapahdu. Sinä olit mulle sellainen. Ei minusta silti mitään suuria syvänteitä tai madonreikiä löydy. Jos varpuset olisivat kuolemassa melkein sukupuuttoon niin minä olisin sellainen.

Vierailija
21592/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset heidille siilinjärvelle

Vierailija
21593/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se känni teettää. Ei pidä tuhota aivoja juomalla vaan tulee lisätä liikuntaa, syödä terveellisesti ja nukkua hyvin.

Tajuatko että unettomuus aiheuttaa nämä kaikki muut lieveilmiöt? Siivuilen siivuttimesta

Vierailija
21594/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöt sortsit sulla. Vielä söpömpi olet sinä. 😍

Minkä väriset?

Vierailija
21595/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveiset heidille siilinjärvelle

Kiitos samoin

Vierailija
21596/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
21597/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme sanaa: Sinä. Olet. Ihana. 

🦂 -> 🐠

Vierailija
21598/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele kun pätkii muisti. Olin kirjoittamassa jotain mutten muista mitä. 

Vierailija
21599/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muutit Helsinkiin?

Ei Suomessa voi asua missään muuallakaan.

Toki voi asua muuallakin, mutta varautua siihen ettei pienillä paikkakunnilla ole vaihtoehtoja ja, että parisuhde on ainoa perustavan laatuinen syy jäädä pikkukylän pieniin piireihin.  Samalla lailla täälläkin möllötetään omissa kodeissa ja ollaan erittäin epäsosiaalisia möllejä. Sivusta

Tarkoitatko asumisvaihtoehtoja vai työmahdollisuuksia? Mä asuin lapsuuden pienemmällä paikkakunnalla, kaikki tunsi toisensa sekä toistensa perheet ja muut sukulaiset. Koin sen jotenkin ahdistavana. Niin kuin oli joku lokero, missä täytyy olla ja se lokero määräytyi jo tyyliin syntymässä. Tai ehkä se oli joku sosiaalinen status tms.

Vierailija
21600/35298 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua kipeästi. En kuitenkaan uskalla ottaa irl yhteyttä vaikka voisin. Tyydyn haaveiluun ja unelmointiin.

Ketju on lukittu.