Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Rakkaalla höpönassulla on monta nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun ihmiset ei ymmärrä, ettei aina jaksa tavata, viestitellä tai keskustella. Ne ottaa itseensä siitä.
Niin, no sen voi koittaa sanoa myös suoraan, että on introvertti ja kaipaa välillä yksinoloa ja latautumista.
Vierailija kirjoitti:
Kaupungissakin voi harrastaa kaikkea em.
Ja paljon muuta. Lisäksi kaikkia ei kiinnosta mikään vtun luonto vaan siitä itse kaupunkiympäristöstä nautitaan eikä mistään puutarhahommista.
Taas ei tajuta sitä, ettei kaikki ikimaailmassa edes huolis mitään omaa pihaa.
Naisten seksuaalisuus on aliarvostettua. Siinä ei ole päätä eikä häntää.
Vierailija kirjoitti:
Mä esim. koen torjuntana sen, ettei toinen aloita mun kanssa keskustelua. Tai ei esimerkiksi vastaa viestiin, että vois kysyä jotain vastakysymystä. Oon niin hemmetin huono sosiaalisesti, että en vaan pysty ylläpitämään keskustelua, jos toinen ei kannattele sitä puhetta. Ja vois sanoa, et hiljaisuuskin on ok, ja niinhän se on, mutta, kun ei ole säännöllistä yhteyttä hiljaisuus on huono, hemmetin huono.
Kunnioita toisten rajoja. Älä ole energiavampyyri. Joku voi kokea sen voimia imevänä ja kunnioituksen puutteenna itseään ja sinua kohtaan että kirjoitat täällä, ja nakkelet "vinkkejä" joiden pohjalta sitten odotat jotain keskustelun avauksia toiselta osapuolelta. Joskus hiljaisuuden tarkoitus on opettaa tai oikeastaan vain osoittaa tämä. Itse en niin tykkää opettaa. Haluan, että ihmiset käyttävät älyään ja alkavat ajatella. Jos olet palstan ulkopuoella ähetellyt viestejä ja et saa vastauksia niin se kertoo kyllä silloin vain yksinomaan siitä, ettei kiinnosta ja parempi on antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muutit Helsinkiin?
Ei Suomessa voi asua missään muuallakaan.
Toki voi asua muuallakin, mutta varautua siihen ettei pienillä paikkakunnilla ole vaihtoehtoja ja, että parisuhde on ainoa perustavan laatuinen syy jäädä pikkukylän pieniin piireihin. Samalla lailla täälläkin möllötetään omissa kodeissa ja ollaan erittäin epäsosiaalisia möllejä. Sivusta
Tarkoitatko asumisvaihtoehtoja vai työmahdollisuuksia? Mä asuin lapsuuden pienemmällä paikkakunnalla, kaikki tunsi toisensa sekä toistensa perheet ja muut sukulaiset. Koin sen jotenkin ahdistavana. Niin kuin oli joku lokero,
Luettelit just ison liudan syitä, miksi maalla tosiaan ei voi asua :D noi kaikki sun harrastukset kiinnostais kuin kilo kiviä.
Yrittäkää nyt jo ymmärtää, että ihmiset on erilaisia. Kaikkia ei kiinnosta samat asiat just sun kanssa.
Ootte kaikki taas väärässä ketjussa. Tehkää oma keskustelu näille.
Nuku hyvin rakas. Suukkoja ja silityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vaikuttaa ujolta. Hän on kuitenkin vastannut reippaasti silloin kun olen mennyt juttusille ja kysynyt jotain. Luulen, että hän kyllä rohkaistuu ja puhuu enemmän, jos häneen tutustuu kahden kesken enemmän.
Missä tapasitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä esim. koen torjuntana sen, ettei toinen aloita mun kanssa keskustelua. Tai ei esimerkiksi vastaa viestiin, että vois kysyä jotain vastakysymystä. Oon niin hemmetin huono sosiaalisesti, että en vaan pysty ylläpitämään keskustelua, jos toinen ei kannattele sitä puhetta. Ja vois sanoa, et hiljaisuuskin on ok, ja niinhän se on, mutta, kun ei ole säännöllistä yhteyttä hiljaisuus on huono, hemmetin huono.
Ootko varma, että toinen ei oo samanlainen? Näennäinen sosiaalisuus ei tarkoita aina sosiaalista lahjakkuutta. Mulla on paljon tuttuja, mutta läheisiä ihmissuhteita ei käytännössä ollenkaan.
En tietenkään voi sitä tietää, ellei toinen sitä mulle kerro. Ystävyyssuhteissa olen itse aktiivinen, välillä mietin, et oiskohan mulla mitään sosiaalista elämää, jos en itse laittaisi
Eivät ne ole oikeita ystäviä, jos he eivät yritä ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muutit Helsinkiin?
Toki voi asua muuallakin, mutta varautua siihen ettei pienillä paikkakunnilla ole vaihtoehtoja ja, että parisuhde on ainoa perustavan laatuinen syy jäädä pikkukylän pieniin piireihin. Samalla lailla täälläkin möllötetään omissa kodeissa ja ollaan erittäin epäsosiaalisia möllejä. Sivusta
Tarkoitatko asumisvaihtoehtoja vai työmahdollisuuksia? Mä asuin lapsuuden pienemmällä paikkakunnalla, kaikki tunsi toisensa sekä toistensa perheet ja muut sukulaiset. Koin sen jotenkin ahdistavana. Niin kuin oli joku lokero, missä täytyy olla ja se lokero määräytyi jo tyy
Höpsistä. Harrastusmahdollisuuksia on paljon enemmän kuin kävely ja maisemien katselu. Voi harrastaa monenlaisia taidejuttuja, kaikki se mitä voi netissä tehdä kaupungissa, on mahdollista pienellä paikkakunnallakin. Voi harrastaa monenlaisia luontojuttuja, joita kaupungissa ei voi. Maalla voi myös tehdä käsitöitä ja sellaisia juttuja, jotka vievät tilaa, kuten autojen entisöinti tai kangaspuiden kutominen, puukäsityöt, metallityöt. Voi harrastaa valokuvausta, suunnistusta, purjehdusta, huonekalujen entisöintiä, puutarhanhoitoa, pitää lemmikkejä, tarkkuusammuntaa tai jousiammuntaa, kaikkiin höntsäjoukkueisiin otetaan mielellään uusia pelaajia ym. Taidat vaan olla sellainen tyyppi, jolle harrastaminen on sitä, että menee johonkin isoon tapahtumaan.
Anteeksi, mutta miksi intät vastaan jos joku ei halua asua maalla? Ei se muuta maalle, vaikka kuinka markkinoisit höntsäjoukkueitasi. Salli mielipiteenvapaud, jos haluaa asua kaupungissa niin anna asua.
Miksi piti edes takertua jankkaamaan tähän?
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän humalassa, toivottavasti en ala laittamaan suoraa viestiä
Suora on tietenkin parempi kuin epäsuora. :)
Niin ei kiinnosta ei. Tajuan kyllä. En mä enää voi lähestyä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vaikuttaa ujolta. Hän on kuitenkin vastannut reippaasti silloin kun olen mennyt juttusille ja kysynyt jotain. Luulen, että hän kyllä rohkaistuu ja puhuu enemmän, jos häneen tutustuu kahden kesken enemmän.
Missä tapasitte?
Molempien entisessä lapsuuden kotikaupungissa. Ollaan tosin tavattu myös eräässä toisessakin kaupungissa. Tänä vuonna ei olla satuttu törmäämään missään, vastoin kaikkia todennäköisyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit juuri 99 % suomalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavia mulla ei ole lainkaan. Koska en osaa niitä suhteita ylläpitää.
Ole oma itsesi.
Paskin neuvo ikinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muutit Helsinkiin?
Tarkoitatko asumisvaihtoehtoja vai työmahdollisuuksia? Mä asuin lapsuuden pienemmällä paikkakunnalla, kaikki tunsi toisensa sekä toistensa perheet ja muut sukulaiset. Koin s
Ootte kaikki taas väärässä ketjussa. Tehkää oma keskustelu näille.
Vain jankuttavat maajussit on. Minä vastasin aloitukseen hyvin tunnisteellisesti, kaivattuni tajuaisi heti. Ollaan keskusteltu aiheesta.
En minäkään tiedä miksi nämä tulivat tähän alle käännyttämään ja neuvomaan.
t. Vastaaja-ap
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jos mulla ei ole oikeastaan mitään kerrottavaa itsestäni.
Joskus katse kertoo enemmän kuin sanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun ihmiset ei ymmärrä, ettei aina jaksa tavata, viestitellä tai keskustella. Ne ottaa itseensä siitä.
Niin, no sen voi koittaa sanoa myös suoraan, että on introvertti ja kaipaa välillä yksinoloa ja latautumista.
Aika epäsuoraahan tuo on enkä ole introvertti. Sanon ihan suoraan, että en jaksa nyt.
Gallup: Onko hän ruumiinrakenteeltaan hoikka, urheilullinen, dad/mom body, roteva, kurvikas, chubby, lihava vai millainen?
Ole oma itsesi.