Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L***u kiinnostaa henkisesti ja fyysisesti. Olisin kiinnostunut tutustumaan molemmilla tavoilla lähemmin, mutta toinen ei käsittääkseni ole lainkaan mahdollista ja koska käsitykset sen verran toisistaan poikkeavat, viisaampaa olla sotkematta toistakaan millään tapaa. Näin ollen minä olen aivan väärä mies hänelle, mutta silti toivoisin, että hän ymmärtää arvonsa, eikä ainakaan siksi himmailisi käsijarru päällä.
Mitä tarkoitat sanoa?
Eiköhän se tuossa tekstissä tullut selväksi. -sivu-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe eskapismissa mitään vikaa, ihan kamala jos pitäis olla koko ajan jotenkin ankkuroituna tähän fyysiseen todellisuuteen, hämmentävää että sellasiakin ihmisiä on jotka on tollasia luonnostaan
Ne on yleensä jotenkin estyneitä, pershäröjä tms. Sadistista väkivaltaa kulissien takana harjoittavia petoja jne.
Siis kummat?😀
Ne ankkuroidut. Tyypit jotka ei lue fiktiota ja nauraa sketsihuumorissa sille kun jotakuta sattuu tai tämä joutuu häpeään.
Aurinkoista päivää ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L***u kiinnostaa henkisesti ja fyysisesti. Olisin kiinnostunut tutustumaan molemmilla tavoilla lähemmin, mutta toinen ei käsittääkseni ole lainkaan mahdollista ja koska käsitykset sen verran toisistaan poikkeavat, viisaampaa olla sotkematta toistakaan millään tapaa. Näin ollen minä olen aivan väärä mies hänelle, mutta silti toivoisin, että hän ymmärtää arvonsa, eikä ainakaan siksi himmailisi käsijarru päällä.
Mitä tarkoitat sanoa?
Sitä, että omasta puolestani hänen persoonansa ja olettamani tapa elää on kiinnostava. Sitä, että rehellisen karkeasti ilmaistuna viettäisin mielelläni tuntikausia pää hänen jalkovälissään. Ja sitä, että hänen maailmansa tuntien sellainen ei tulisi kuuloonkaan, hän ehkä pitää ajatusta täysin vääränä ja mahdollisesti vastenmielisenä ylipäätään. Ja täysin rehellisenä ollakseni myös sitä, että toisin kuin naiset yleensä, hän vaikuttaa vähäisellä kosketuspinnalta siltä, että ei pidä minusta lainkaan, mikä näin itseäni kohtaan vähemmän imartelevasti on myönnettävä, herättää pientä hämmennystä, koska olen tottunut toiseen. Eli hän on todellinen hottis, saattaisi olla minulle sopiva, ei pidä minusta oletettavasti ollenkaan, eikä ikinä antaisi elämänkatsomuksensa puolesta minulle mahdollisuuttakaan. Silti tunnen kiinnostuksen lisäksi myös selittämätöntä sympatiaa häntä kohtaan ja toivoisin, että hän eläisi onnellista elämää, eikä antaisi minkään itsestään itse kenties virheellisesti olettamansa seikan rajoittaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan E:tä joka ei ole seko eikä raukka.
Toivon ettei kaipaamani pidä minua sekona tai raukkana.
Ajatuksissa hän, vaikkei ehkä pitäisi. Tunteille ei voi mitään. Enkä edes halua, häntä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani.
Kuin myös.
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani.
Olet ainoa ajatukseni.
Haaveilen sinusta. Tällä kertaa ajanmukaisesti kevyessä kesämekossa helteen kuumentamana. Leveälierinen hellehattu sopisi päähäsi myös. Itse terassin varjossa jossain veden äärellä odottelisin sua kunnes vilmein saapuisit. Vihdoin tapaamisemme kahden kesken Suomen kesän ollessa kauneimmillaan toteutuisi.
Meillä olisi päiviä aikaa tutustua ja tehdä mitä vaan, mutta jo se, kun näen sut iloisena saapuvan polkua pitkin kohti, saa mieleni kiehumaan melkein kuin lämpö kehon. Nousen terassituolistani ja harpon vastaan kaapaten sut tiukkaan rutistukseen, mistä sun on aivan turha anella pois pääsyä ihan pian. Nyt kun siinä olet, niin otan susta kyllä ilon irti.
Mutistuamme moit keksisimme suulle parempaa käyttöä joten kuulumiset saisivat odottaa. Suutelon lomassa toisiimme hankautuen ja hyväillen toisiamme sovitellessamme ehtisin tuumia ettei sulla taida olla mekon alla muita vaatteita, kun jo vahvistaisitkin tämän viemällä käteni helman alle. Itse asiassa sun pitäisi nähdä mökin makuuhuone, oivallan siinä hetkessä, ja näytän tien.
Hellät ja pitkät halit ja suudelmat sulle rakas nainen. Täällä on aina syli- ja kainalopaikka sua varten. Rakastan sua ikuisesti ihan alusta asti. Otetaan rohkeasti ne askeleet ja jatketaan siitä mihin jäätiin. Iso ikävä sun kanssa elämään.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen sinusta. Tällä kertaa ajanmukaisesti kevyessä kesämekossa helteen kuumentamana. Leveälierinen hellehattu sopisi päähäsi myös. Itse terassin varjossa jossain veden äärellä odottelisin sua kunnes vilmein saapuisit. Vihdoin tapaamisemme kahden kesken Suomen kesän ollessa kauneimmillaan toteutuisi.
Meillä olisi päiviä aikaa tutustua ja tehdä mitä vaan, mutta jo se, kun näen sut iloisena saapuvan polkua pitkin kohti, saa mieleni kiehumaan melkein kuin lämpö kehon. Nousen terassituolistani ja harpon vastaan kaapaten sut tiukkaan rutistukseen, mistä sun on aivan turha anella pois pääsyä ihan pian. Nyt kun siinä olet, niin otan susta kyllä ilon irti.
Mutistuamme moit keksisimme suulle parempaa käyttöä joten kuulumiset saisivat odottaa. Suutelon lomassa toisiimme hankautuen ja hyväillen toisiamme sovitellessamme ehtisin tuumia ettei sulla taida olla mekon alla muita vaatteita, kun jo vahvistaisitkin tämän viemällä käteni helma
Mulla on leveälierinen hattu. Et vain ehkä ole nähnyt sitä, kuten et mekon alisia asioitakaan. Voin pitää hatun päässä.
Olet liian hyvä maalailemaan.
Mulla ei voi olla leveälieristä hattua. On niin iso pää ettei löydy muitakaan hattuja jos ne ei veny paljon. Sama korkkareiden kanssa. Mulla niin leveä jalka ettei käy naisten kengät vaan ostan miesten kenkiä ja hyvin leveälestisiä. Seksikkään rintsikat? No nw rinnatkin on vialliset. Ei siis mulle tuo haave. Terkuin isopää isojalka
Miten voit tuntua niin tutulta, vaikka emme edes tunne? Olemmekohan olleet rakastavaisia edellisessä elämässä ja nyt törmäsimmekin taas tässä? Tekisi mieli painautua sinua vasten, sillä siihen minä kuulun, sinun syliisi. Tunnetkohan samoin, vai onko helle vaan pehmentänyt pääni lopullisesti? Mietin sinua usein, aivan liian usein.
Silti kohdatessamme pala tarttuu kurkkuun, nopea vilkaisu ja hiljainen:
"Moi!"
Mukanasi lähtee aina pala minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat sanoa?
Sitä, että omasta puolestani hänen persoonansa ja olettamani tapa elää on kiinnostava. Sitä, että rehellisen karkeasti ilmaistuna viettäisin mielelläni tuntikausia pää hänen jalkovälissään. Ja sitä, että hänen maailmansa tuntien sellainen ei tulisi kuuloonkaan, hän ehkä pitää ajatusta täysin vääränä ja mahdollisesti vastenmielisenä ylipäätään. Ja tä
I feel you bro! Ketjun vanhoilliset muorit ovat jumittuneet ajatukseen, että cunnilingus on väärin ja siksi inhottavaa. Eikä sitä jumittunutta kelaa muuta miksikään se tosiasia, että kyseisen aktiviteetin tarkoitus on tuottaa molemminpuolista mielihyvää. Sääli, mutta moni kieltää onnea tuovia asioita itseltään vain siksi, että vanhat sadut sen kieltää.
En ole nähnyt hattuasi, kuten joitain muitakaan asioita, mutta mielikuvitukseni on erittäin tuotteliasta mallia, joten voin helposti hahmotella, millaista jokin olisi, tai mikä sinulle sopisi.
Mitä tarkoitat sanoa?