Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä taisi olla tässä.
Miksi näin?
En mä tästä enää kehity. Taannun vaan. En tule näkemään asioita ja paikkoja, joita haluaisin. Pahinta, en tunne koskaan täyttä vapauden tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei ole ihan semmoisia tilanteita, että voisi luontevasti kehiä jotain.
Eipä niin. Mutta seuraavan kerran kun näet, iske silmää, niin johan uskon.
Vierailija kirjoitti:
Mistä toivottomuus?
Ei ole multa nuo.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä nähnyt sua koko kesän aikana. Kauheasti tekis kyllä mieli tavata ihan kasvotusten. Toivoa sopii, että tuut mua vastaan vielä jossain. Takuuta en voi antaa siitä, että olisin kovin supliikki. Sinun näkemisesi saa minut jähmettymään paikalleni. Saat sydämeni laukkaamaan ja pääni sekaisin. Edelleen perhosia vatsassa viidenkin vuoden jälkeen. Olen korviani myöten rakastunut sinuun.
Kenelle tämä on?
Hyväilisin sut ihan puhki 💋
Päivittäishoitotakuu olisi kiva puolin ja toisin.
Missä ajassa hoitoon tulee päästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä niin. Mutta seuraavan kerran kun näet, iske silmää, niin johan uskon.
🙂😘
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä nähnyt sua koko kesän aikana. Kauheasti tekis kyllä mieli tavata ihan kasvotusten. Toivoa sopii, että tuut mua vastaan vielä jossain. Takuuta en voi antaa siitä, että olisin kovin supliikki. Sinun näkemisesi saa minut jähmettymään paikalleni. Saat sydämeni laukkaamaan ja pääni sekaisin. Edelleen perhosia vatsassa viidenkin vuoden jälkeen. Olen korviani myöten rakastunut sinuun.
Sama. Mutta..
Vierailija kirjoitti:
Mistä toivottomuus?
Mulla toivottomuus syntyy ajatuksista jotka eivät konkretisoidu oikein millään tahtomisella tai tekemisellä. Liikaa epäonnistumisia, kelpaamattomuuden tunne.
Vierailija kirjoitti:
Elämä taisi olla tässä.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä toivottomuus?
Mulla toivottomuus syntyy ajatuksista jotka eivät konkretisoidu oikein millään tahtomisella tai tekemisellä. Liikaa epäonnistumisia, kelpaamattomuuden tunne.
Hyviä käänteitä voi tapahtua nopeastikin🤍
Keho tuntuu raskaalta. Näen päässäni että virkistyisin jos lähtisin jonnekin. Sitten kuitenkin kaikki tuntuu liian monimutkaiselta järjestää ja aivot ylikuumenevat ja menen nukkumaan. Huomaan että päivä on taas mennyt. Sama toistuu uudelleen ja uudelleen. Tiedän mikä mulle on hyväksi, mutta jähmetyn ja en pääse liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä toivottomuus?
Hyviä käänteitä voi tapahtua nopeastikin🤍
Tietenkin voi, mutta en uskalla luottaa ja rikkoa itseäni enää. Koska aina on mahdollisuus taas siihen ainaiseen epäonnistumiseen.
Voimistun pelaamalla videopelejä. 😎 Suosittelen kaikille estyneille/välttelijöille kyseistä harrastusta itsetunnon ja melankolis-foobisen affektin tasapainottamiseksi.
En häiritse sua tänään päivällä. Veikkaan, että sulla on puuhaa ihan tarpeeksi.🥤
Nää on niitä päiviä kun sanonta 'viisaat istuvat varjossa' pitää paikkansa