Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Käydäänkö taas Hailuodossa, "muru" ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä taisi olla tässä.
Miksi näin?
En mä tästä enää kehity. Taannun vaan. En tule näkemään asioita ja paikkoja, joita haluaisin. Pahinta, en tunne koskaan täyttä vapauden tunnetta.
Tämä sama tunne mullakin. -sivusta
Ei pidä vaipua toivottomuuteen..
Vierailija kirjoitti:
Keho tuntuu raskaalta. Näen päässäni että virkistyisin jos lähtisin jonnekin. Sitten kuitenkin kaikki tuntuu liian monimutkaiselta järjestää ja aivot ylikuumenevat ja menen nukkumaan. Huomaan että päivä on taas mennyt. Sama toistuu uudelleen ja uudelleen. Tiedän mikä mulle on hyväksi, mutta jähmetyn ja en pääse liikkeelle.
Kysy lääkäriltä Voxra-lääkitystä. Se laittaa elimistöön vauhtia ja virkistää. Ainakin mulla auttoi ihan ratkaisevasti.
Yritin eilen kuvata hienoja pilviä ja tajusin taas miten shit tää iPhonen kamera on kun vertasin värejä, ei vastaa yhtään sitä liveväriä, hirveesti pitäis säätää
L***u kiinnostaa henkisesti ja fyysisesti. Olisin kiinnostunut tutustumaan molemmilla tavoilla lähemmin, mutta toinen ei käsittääkseni ole lainkaan mahdollista ja koska käsitykset sen verran toisistaan poikkeavat, viisaampaa olla sotkematta toistakaan millään tapaa. Näin ollen minä olen aivan väärä mies hänelle, mutta silti toivoisin, että hän ymmärtää arvonsa, eikä ainakaan siksi himmailisi käsijarru päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä vaipua toivottomuuteen..
Sinne vajoaa, jossei toimi ydinarvojensa mukaan.
Rakkaus olkoon lääkkeesi
-hippokrates 2025
Musiikkia aamupäiväänne.
Tässä ruokaa laittaessani päätin jakaa teillekin tämän kivan kappaleen.
Jotkut saattavat pitää tästä ellei sitten ole jo ihan tuttukin kappale ennestään.
Nauttikaa päivästänne. 💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimistun pelaamalla videopelejä. 😎 Suosittelen kaikille estyneille/välttelijöille kyseistä harrastusta itsetunnon ja melankolis-foobisen affektin tasapainottamiseksi.
Pelattiin muksujen kans välillä sellasta rallipeliä, ratti ja polkimet fyysisenä siis, se oli ihan hauskaa muuten en oikein välitä noista. Veljellä on myös sellanen magee villin lännen ympäristöön sijoittuva peli, en muista nimeä.
Taitaa olla Red Dead Redemption Rockstar Studiolta?
Joo ehkä toi. Magee ympäristö. Sit oon nähny sellasen vastaavan Bagdadiin sijoittuvan, siinäkin hienot maisemat.
Videopelit yms. eskapismi sopivat hyperesteettisille estyneille persoonille kuin kirsikka kakun päälle. Se on heidän kanavansa olla daydreamer-moodin sijaan toiminnallisia. Kokemus puhuu puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimistun pelaamalla videopelejä. 😎 Suosittelen kaikille estyneille/välttelijöille kyseistä harrastusta itsetunnon ja melankolis-foobisen affektin tasapainottamiseksi.
Pelattiin muksujen kans välillä sellasta rallipeliä, ratti ja polkimet fyysisenä siis, se oli ihan hauskaa muuten en oikein välitä noista. Veljellä on myös sellanen magee villin lännen ympäristöön sijoittuva peli, en muista nimeä.
Taitaa olla Red Dead Redemption Rockstar Studiolta?
Joo ehkä toi. Magee ympäristö. Sit oon nähny sellasen vastaavan Bagdadiin sijoittuvan, siinäkin hienot maisemat.
Sit varmaan oli Assassin's Creed-sarja Ubisoftilta.
En kai sitten ole estynyt, ainoastaan eskapismiin taipuvainen
Mun puolesta diagnoosilla ei nii väliä mutta se voi auttaa ymmärtämään itseään. Estyneitä kutsuttiin psykiatrian teksteissä ennen vanhaan aktiivis-irrallisiksi, hypersesteettis-sulkeutuneiksi foobisiksi persooniksi. Heille ominaista on olla avuliaita ja kilttejä idealisteja (INFP) jotka uppoutuvat mielikuvitusmaailmaan. Sopiva määrä sosiaalista vuorovaikutusta omin ehdoin, eskapistista mielikuvitusta stimuloivat harrastukset ja perusohjeet terveellisestä elämästä ovat täältä mulla reseptinä parempaan elämänlaatuun.
Eskapistisia harrastuksia esim. lukeminen, elokuvat, näyttelyt, museot, teatterit, videopelit, luova kirjoittaminen, kuvataide, videoiden teko ja kaikenlainen luova toiminta.
Sain jatko-osan pääongelmaan ratkaisun.
Mä en näe eskapismissa mitään vikaa, ihan kamala jos pitäis olla koko ajan jotenkin ankkuroituna tähän fyysiseen todellisuuteen, hämmentävää että sellasiakin ihmisiä on jotka on tollasia luonnostaan
Mistäköhän mä oon oikein kotoisin. Voisin alkaa tutkimaan nyt kun olen jo vanha. 👵
Kaipaan sun kättä mun kädessä, suudelmia sun kanssa, sun vartaloa ihan kiinni omassani. Ikävä ihan kaikkea sinussa, ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe eskapismissa mitään vikaa, ihan kamala jos pitäis olla koko ajan jotenkin ankkuroituna tähän fyysiseen todellisuuteen, hämmentävää että sellasiakin ihmisiä on jotka on tollasia luonnostaan
Ne on yleensä jotenkin estyneitä, pershäröjä tms. Sadistista väkivaltaa kulissien takana harjoittavia petoja jne.
Jos menet johonkin hyvin lähelle. Ovesta ulos ja pihalle. Tai lähimpään kauppaan, ostat kahvin mukaan. Semmoinenkin saattaa piristää.