Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen säilönyt halpaa sähköä ämpäreihin. Sitten kalliin sähkön aikana otetaan sähköä niistä ämpäreistä.

Vierailija
02.10.2026 |

Ja kun ämpärit on vielä haettu ilmaiseksi kaikenlaisista avajaisista, niin tämähän ei edes maksa mitään ylimääräistä.

Miksi muut ei tee näin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinullakin generaattori vessanpöntössä? Joka vessakäynnillä saan sähköä talon lämmittämiseen.

Vierailija
2/9 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeepäs. Monikin suuri lämpövoimayhtiö laittaa halpaa sähköä kattilaan ja ottaa sieltä lämpöä kalliin sähkön aikana. Niitä kutsutaan lämpöakuiksi. Hölmöläisen hommiin se liittyy siten, että kun on tarpeeksi ämpäriin säilöjiä, ei niitä halpoja sähköjä enää ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on saaveja  käytössä, mahtuu enemmän sähköä.

Vierailija
4/9 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuin tuosta uudesta ämpäriakkuteknologiasta. Käytätkö muovi- vai sinkkiämpäreitä?

5/9 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllillä oli sangollinen happea ja otsonia 😄

Vierailija
6/9 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen säilönyt nettitrollit ämpäreihin. Vähän kun moottorisahalla paloittelee niin mahtuvat hyvin!

Vierailija
7/9 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on rivissä IBC-kontteja (niitä valkoisia teräshäkissä) jokaisen mahtuu 1 000l sähköä

Vierailija
8/9 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on rivissä IBC-kontteja (niitä valkoisia teräshäkissä) jokaisen mahtuu 1 000l sähköä

Konttiin saisiki monta trollia kerralla nesteytettynä.

Vierailija
9/9 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nyt mikään ongelma ole ämpäriin akkua rakentaa. Aliexpressistä kilkkeet, eli kennot, BMS, johdot ja vähän muuta sälää ja emmeet on kasassa. Sitten vaan akkua kasaamaan. Se on kokonaan toinen asia, että onko ämpäri paras mahdollinen kotelo akulle, mutta voihan sen siihenkin väsätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi